[Info] Tattoo's 13

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xMyrth

Re: [Centraal] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-18 11:57

Nou, ze wil dat de penissen weer pollen worden :+

Tribunals

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-18 12:06

:')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-18 12:15

Omg ik denk in plaatjes... ik zou het een briljante variant vinden op alle standaard wegwaai polletjes _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-18 12:17

Ik ben wel benieuwd naar een foto :')

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-18 12:23

Haha anders ik wel. Geen vertrouwen meer dus in de artiest die de piemels gezet heeft? :') In welke omgeving zoek ze iemand trouwens?

Ik mag in oktober voor een half sleeve van oa rozen. Kan wel eerder terecht maar wil graag nog even sparen. Ook wel handig dat het na de zomer is en mijn jongste dochter dan wat minder jong is :')

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-18 16:38

Ze heeft geen spijt van de tattoo, wel van de artiest.
In de periode dat ze deze tattoo heeft laten zetten was ze redelijk naïef. Ze is gewoon naar de dichtstbijzijnde shop gegaan en heeft dit laten zetten... Nu wil ze gráág dat de tattoo wordt opgeknapt :+ door een fatsoenlijke artiest...

We wonen in noord limburg maar willen best een stukje rijden, als t maar gefixt wordt :')

Het zijn dus niet echt polletjes, maar balletjes aan een steeltje:
Spoiler:
Afbeelding

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-18 18:44

Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik het hele geheel niet op een paardenbloem vind lijken waarvan de pluisjes weg waaien...

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-18 19:44

Ik moet aan deze snoepjes denken.. :')

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-18 20:00

IvysToeter schreef:
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik het hele geheel niet op een paardenbloem vind lijken waarvan de pluisjes weg waaien...

Mee eens... Maar qua artiest kan ik je niet helpen in die buurt :)

Niekj_Jente

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-18 20:25

xMyrth schreef:
Ze heeft geen spijt van de tattoo, wel van de artiest.
In de periode dat ze deze tattoo heeft laten zetten was ze redelijk naïef. Ze is gewoon naar de dichtstbijzijnde shop gegaan en heeft dit laten zetten... Nu wil ze gráág dat de tattoo wordt opgeknapt :+ door een fatsoenlijke artiest...

We wonen in noord limburg maar willen best een stukje rijden, als t maar gefixt wordt :')

Het zijn dus niet echt polletjes, maar balletjes aan een steeltje:
Spoiler:
[ [url=m/hqoSvd.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik zou eens kijken bij Royal Ink in brunssum, ben daar zelf geweest en erg tevreden!

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-18 21:42

Myrth: ik raad Point Blank aan, in Weert... :)

Sweetgirl1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-18 23:13

http://nl.tinypic.com/r/2eqatxw/9

Ik vindt het zo lastig. Hij is niet gaan vervellen of iets en ik smeer nog dagelijks. en hou het goed in de gaten. Maar in de onderste bocht zie je witte waas zitten. Ik weet niet zo goed hoe of wat nu.

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-18 03:39

Nee ik vind het ook geen megasuccestattoo...

Zal deze shops eens doorspelen! Point Blank ken ik idd. Die in Brunssum niet. Dankje!

Die snoepjes. Precies zo :')

Daiss87

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-18 08:34

Even een stipje om mee te lezen.
Ik heb over 3 weken een afspraak bij Stay Classy in Schiedam :)

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-18 08:59

Sweetgirl1 schreef:
http://nl.tinypic.com/r/2eqatxw/9

Ik vindt het zo lastig. Hij is niet gaan vervellen of iets en ik smeer nog dagelijks. en hou het goed in de gaten. Maar in de onderste bocht zie je witte waas zitten. Ik weet niet zo goed hoe of wat nu.

Gewoon blijven smeren verzorgen komt goed. Die van mij is 14 febr verder gemaakt en die smeer ik ook en ik zie ook grijze waas nog komt goed. En anders even bellen met shop.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-18 17:43

Banjer schreef:
Myrth: ik raad Point Blank aan, in Weert... :)

Volgens mij kun je daar ook prima terecht :j

Igniss

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-18 20:14

Ik lees hier meer mee dan wat anders, maar vandaag de stoute schoenen maar aangetrokken en jules van tattoojoey een berichtje gestuurt. Heb afgesproken dat ik ergens volgende maand langskom na een berichtje om mijn idee voor een sleeve te bespreken. Heb toch besloten dat ik voor alles 1 artiest wil en vind zijn werk toch wel heel mooi.

Het word een fantasy sleeve met veel kleur en HP related.

Afbeelding

De bedoeling is de phoenix op mijn schouder/bovenarm, het DH teken op de binnenkant van mijn onderarm, de magpie patronus op mijn binnenkant bovenarm en de snitch moet er ergens tussen, de tekst moet op een banner mooi leesbaar ergens er tussendoor lopen en het moet verbonden worden tot 1 mooi geheel.

Het word natuurlijk niet 1 op 1 overgenomen maar dit is ongeveer de layout-idee waar ik al lang mee rondloop.

Dacht zelf dat ik met 2500+/- wel genoeg zal hebben toch? Hij heeft pas rond augustus of later tijd om me in te plannen en ik wil het graag in 4/5 sessies verdelen gezien ik nog nooit zoiets groots heb laten zetten.

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-18 20:18

Igniss schreef:
Ik lees hier meer mee dan wat anders, maar vandaag de stoute schoenen maar aangetrokken en jules van tattoojoey een berichtje gestuurt. Heb afgesproken dat ik ergens volgende maand langskom na een berichtje om mijn idee voor een sleeve te bespreken. Heb toch besloten dat ik voor alles 1 artiest wil en vind zijn werk toch wel heel mooi.

[ [url=m/QAXQUq.png]Afbeelding[/url] ]

De bedoeling is de phoenix op mijn schouder/bovenarm, het DH teken op de binnenkant van mijn onderarm, de magpie patronus op mijn binnenkant bovenarm en de snitch moet er ergens tussen, de tekst moet op een banner mooi leesbaar ergens er tussendoor lopen en het moet verbonden worden tot 1 mooi geheel.

Het word natuurlijk niet 1 op 1 overgenomen maar dit is ongeveer de layout-idee waar ik al lang mee rondloop.

Dacht zelf dat ik met 2500+/- wel genoeg zal hebben toch? Hij heeft pas rond augustus of later tijd om me in te plannen en ik wil het graag in 4/5 sessies verdelen gezien ik nog nooit zoiets groots heb laten zetten.

Wat een gaaf idee <3

L_Ruiterhuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-18 20:33

Hallo, sorry voor het binnenvallen. :o

Ik wil graag op de binnenkant van mijn pols een kleine fijne tattoo zetten. Niet ingevuld en met kleine smalle strakke lijnen. Maar ik heb geen idee waar te gaan? Daarnaast neem ik aan dat iedere tatoeerder in iets anders goed is.
Weet iemand een zaak die goed is in smalle strakke kleine lijnen? Bij voorkeur in Limburg of Brabant (mag ook in België zijn). Maar een stuk verder moeten rijden is ook geen probleem.

_mjwb

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-18 20:47

Een Harry Potter sleeve. Ik ben verliefd <3 <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-18 22:04

Denk stuk meer voor een (full) colour sleeve met zoveel details. Ik heb nu met drie sessies van 8/9 uur ongeveer mijn onderarm vol en dat is ongeveer 3200 euro.

Luisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-18 22:22

Liek_ schreef:
Denk stuk meer voor een (full) colour sleeve met zoveel details. Ik heb nu met drie sessies van 8/9 uur ongeveer mijn onderarm vol en dat is ongeveer 3200 euro.

Oehhhh heb je daar foto’s van? Ben mega benieuwd !
Ik dacht dat je met 2 sessies van 6/8 uur de onderarm wel klaar hebt, een maal binnenkant, een maal buitenkant, maar ligt er natuurlijk aan hoe snel je tatoeerder prikt.

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-18 22:28

Oh Igniss, leuk dat je bij Jules gaat! Ga je geen spijt van hebben. Ik denk dat je met dat bedrag al een heel eind gaat komen. Of het genoeg is, daar twijfel ik aan, maar Jules is er imo alleszins héél eerlijk in en zal het goed kunnen inschatten. Ben benieuwd!!

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-18 22:33

L_Ruiterhuis schreef:
Hallo, sorry voor het binnenvallen. :o

Ik wil graag op de binnenkant van mijn pols een kleine fijne tattoo zetten. Niet ingevuld en met kleine smalle strakke lijnen. Maar ik heb geen idee waar te gaan? Daarnaast neem ik aan dat iedere tatoeerder in iets anders goed is.
Weet iemand een zaak die goed is in smalle strakke kleine lijnen? Bij voorkeur in Limburg of Brabant (mag ook in België zijn). Maar een stuk verder moeten rijden is ook geen probleem.

Point Blank, in Weert :D en, als je wil meeten in Groningen :P , Clair Obscura :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-18 23:14

Igniss schreef:

[ [url=m/QAXQUq.png]Afbeelding[/url] ]

Gaaf idee!! Ik persoonlijk denk dat je wel aan een wat hogen bedrag mag denken :o Ik ben nu bezig met m'n rozen sleeve, 5 geleurde realistische rozen en dotwork-bladeren in het zwart. Worden 3 sessies van 6 uur wat in totaal €2000+ gaat kosten.
Voor een complete full-color sleeve ben je wel wat meer kwijt denk ik dus, want ik heb nu de binnenkant van m'n arm nog niet eens gedaan :)

...En een tattooerder die 8 uur tattoeerd heb ik ook nog nooit gehoord. (of is dat incl "pauzes", stencil plakken enz?) Meestal is de max 6 uur of stelde hij dat zelf voor?