Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xMyrth schreef:Ze heeft geen spijt van de tattoo, wel van de artiest.
In de periode dat ze deze tattoo heeft laten zetten was ze redelijk naïef. Ze is gewoon naar de dichtstbijzijnde shop gegaan en heeft dit laten zetten... Nu wil ze gráág dat de tattoo wordt opgeknaptdoor een fatsoenlijke artiest...
We wonen in noord limburg maar willen best een stukje rijden, als t maar gefixt wordt
Het zijn dus niet echt polletjes, maar balletjes aan een steeltje:Spoiler:
[ [url=m/hqoSvd.jpg]Afbeelding[/url] ]
Sweetgirl1 schreef:http://nl.tinypic.com/r/2eqatxw/9
Ik vindt het zo lastig. Hij is niet gaan vervellen of iets en ik smeer nog dagelijks. en hou het goed in de gaten. Maar in de onderste bocht zie je witte waas zitten. Ik weet niet zo goed hoe of wat nu.
Igniss schreef:Ik lees hier meer mee dan wat anders, maar vandaag de stoute schoenen maar aangetrokken en jules van tattoojoey een berichtje gestuurt. Heb afgesproken dat ik ergens volgende maand langskom na een berichtje om mijn idee voor een sleeve te bespreken. Heb toch besloten dat ik voor alles 1 artiest wil en vind zijn werk toch wel heel mooi.
Het word een fantasy sleeve met veel kleur en HP related.
[ [url=m/QAXQUq.png]Afbeelding[/url] ]
De bedoeling is de phoenix op mijn schouder/bovenarm, het DH teken op de binnenkant van mijn onderarm, de magpie patronus op mijn binnenkant bovenarm en de snitch moet er ergens tussen, de tekst moet op een banner mooi leesbaar ergens er tussendoor lopen en het moet verbonden worden tot 1 mooi geheel.
Het word natuurlijk niet 1 op 1 overgenomen maar dit is ongeveer de layout-idee waar ik al lang mee rondloop.
Dacht zelf dat ik met 2500+/- wel genoeg zal hebben toch? Hij heeft pas rond augustus of later tijd om me in te plannen en ik wil het graag in 4/5 sessies verdelen gezien ik nog nooit zoiets groots heb laten zetten.
Liek_ schreef:Denk stuk meer voor een (full) colour sleeve met zoveel details. Ik heb nu met drie sessies van 8/9 uur ongeveer mijn onderarm vol en dat is ongeveer 3200 euro.
L_Ruiterhuis schreef:Hallo, sorry voor het binnenvallen.![]()
Ik wil graag op de binnenkant van mijn pols een kleine fijne tattoo zetten. Niet ingevuld en met kleine smalle strakke lijnen. Maar ik heb geen idee waar te gaan? Daarnaast neem ik aan dat iedere tatoeerder in iets anders goed is.
Weet iemand een zaak die goed is in smalle strakke kleine lijnen? Bij voorkeur in Limburg of Brabant (mag ook in België zijn). Maar een stuk verder moeten rijden is ook geen probleem.
Igniss schreef:Ik lees hier meer mee dan wat anders, maar vandaag de stoute schoenen maar aangetrokken en jules van tattoojoey een berichtje gestuurt. Heb afgesproken dat ik ergens volgende maand langskom na een berichtje om mijn idee voor een sleeve te bespreken. Heb toch besloten dat ik voor alles 1 artiest wil en vind zijn werk toch wel heel mooi.
Het word een fantasy sleeve met veel kleur en HP related.
[ [url=m/QAXQUq.png]Afbeelding[/url] ]
De bedoeling is de phoenix op mijn schouder/bovenarm, het DH teken op de binnenkant van mijn onderarm, de magpie patronus op mijn binnenkant bovenarm en de snitch moet er ergens tussen, de tekst moet op een banner mooi leesbaar ergens er tussendoor lopen en het moet verbonden worden tot 1 mooi geheel.
Het word natuurlijk niet 1 op 1 overgenomen maar dit is ongeveer de layout-idee waar ik al lang mee rondloop.
Dacht zelf dat ik met 2500+/- wel genoeg zal hebben toch? Hij heeft pas rond augustus of later tijd om me in te plannen en ik wil het graag in 4/5 sessies verdelen gezien ik nog nooit zoiets groots heb laten zetten.