3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-18 21:22

Kimmie: oeh wraps <3 gadsie van die beestje zeg. Nouja insecten eten is ook een hype :')

Inney:haha hilarisch :') weer wat geleerd. Ja, daar ben ik ook al eens van geschrokken, komt omdat ze toch relatief zwaar zijn. In vergelijking heb je zo een reep op maar het lijkt minder.

Sterkte Frummels! Hopelijk een spoedig herstel met niet teveel pijn.

Lieszje : vervelend zeg dat je zo'n last hebt van je rug en daardoor niet goed je ei kwijt kan. Hopelijk is het snel weer over. Ik kan ook niet altijd sporten, maar probeer dan de kracht te halen uit wel gezond eten en rust nemen zodat ik ook goed voor mijn lijf zorg als het even ho zegt.

Lieszje

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-18 21:49

Mijn lijf vind de rust niet zo erg denk maar mijn hoofd wel :o
Niet zo'n leuke tijd gehad en de laatste tijd ging het juist supergoed..
Maar de laatste dagen is het echt weer een chaos in mijn hoofd :(

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-18 08:27

Zorg goed voor jezelf lieszje :(:)

Welkom nieuwe en welkom terug voor sommige!! :D

Beterschap frummels :(:) hopelijk spoedig herstel!!!

Tot zover wat ik onthouden heb van de het bijlezen. Sorry geen zin om een hele grote bijleespost te maken :o
En wou even ego blij doen dat ik weer op de goede weg ben *\o/* -1kg de laatste week :D nu hopelijk volhouden!

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-18 10:01

Bedankt voor de beterschapswensen allemaal! :*

Lieszje schreef:
Mijn lijf vind de rust niet zo erg denk maar mijn hoofd wel :o
Niet zo'n leuke tijd gehad en de laatste tijd ging het juist supergoed..
Maar de laatste dagen is het echt weer een chaos in mijn hoofd :(

Heel herkenbaar, vandaar dat ik de bus in gestrompeld ben en nu op kantoor zit :') Ik kan niet thuis zitten, het lukt me echt niet.
Denk dat ik na de lunch wel naar huis ga, maar zit liever hier op een stoel wat te doen, dan dat ik thuis zit. 8)7

Hopelijk vind je snel weer wat rust terug in je hoofd :(:)

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-18 11:08

Beterschap Frummels!

Je avondeten klinkt heel goed Kim! Tja, beestjes, extra eiwitten zullen we maar zeggen :Y)

Mijn lijstje voor vandaag:
O: 130 gram Griekse yoghurt met een twee theelepels kersenjam en 30 gram noten, zaden en gedroogd fruit.
L: twee geroosterde vloerboterhammen, eentje met Hüttenkäse, eentje met Spianata Romana
T: twee mandarijnen
A: pizza

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-18 11:10

Goedzo Yonker :D

Gelukkig een stuk minder last van mijn rug nu.
Gelijk wat rustiger in mijn hoofd :)
Nu nog een dagje werk overleven, sta ingedeeld met een collega waar ik totaal geen zin in heb :+

Rustig aan Frummels, gewoon kijken tot hoever het gaat toch? :)

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-18 11:30

Voor iedereen die het vroeg: Italiaans was heerlijk <3 sausje met Gorgonzola, mmm!

Liesje succes vandaag, hopelijk is de dag zo om! Hier ook steeds een druk hoofd. Ik maak s avonds dan ook echt tijd om te ontspannen, anders slaap ik weer slecht. Ben ook in de weer met kruidenthee en kruidensupplementen, helpt erg goed!

Frummels, veel beterschap!

Yonker, hoera, een kilo lichter! Goed gedaan, fijn he!

Inney, stom he, zoveel kcal in zo'n kleine eitjes :-P

Haha bah Kimmie, ik heb dat ook eens gehad en koop sindsdien sla uit een zak ookal is dat minder lekker.

Maanlicht, hoe gaat het met jou?

Oh bah Urosa, migraine :(:) heb je het vaak?

----

Een snelle bijlees, zit in het archief te wachten op mijn stukken. Quads nog steeds geblesseerd, maar mentaal doet het mij eigenlijk totaal onverwacht niet slecht, even niet sporten. Het is erg druk op het werk, en een kortere to do lijst is wel fijn dan.

Ben vandaag mijn lunch salade vergeten, ik baalde echt toen ik dat ontdekte. Hopelijk valt hier iets gezonds te scoren!

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-18 11:52

Oehhh gorgonzola <3

Hier gaat het verder wel oké, ben al iets rustiger in mijn hoofd. Ben super blij met mijn movie pass, lekker vaak naar de film. Helaas is dan de neiging om popcorn te nemen ook heel erg groot. Ik ben van plan om vanaf maandag weer volledig aan de bak te gaan qua gezond eten, ik ben gewoon echt niet streng genoeg voor mezelf en kies toch voor de verkeerde dingen.

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-18 12:21

Frummels: beterschap! En werkse voor zover dat lukt :)

Lieszje: kalm aan!

Yonker: wat goed zeg!

Maanlicht: balen dat het even niet lukte.. wel weer een net lijstje vandaag en geniet lekker van je pizza :j ik zou even goed naar je lichaam luisteren inderdaad, rust is zoooo belangrijk, ik spreek helaas uit ervaring, maar dat weet je :P

Bhriseis: ik hoop dat het gaat lukken met de lunch, ik heb hetzelfde probleem haha

Gisteren prima dagje gehad, alleen een beetje weinig gegeten, ik had gewoon niet zoveel trek, vandaag was weegdag, maar als ik de dag ervoor te weinig heb gegeten, ben ik altijd een stukje zwaarder, omdat ik dan meer vocht vasthoud, vandaag maar ''normaal'' eten en dan morgen nog eens kijken. Ik ben vandaag van 9-17 op school en behalve een appel heb ik niks meegenomen, dus wordt even puzzelen qua lijstje.. Ik eet ook niet thuis dus avondeten staat niet vast. Ik eet bij mn zusje dus op zich heb ik het wel een beetje in de hand :)

Lijstje:
O: boer'n yoghurt aardbei met cruesli
T: red bull (die had ik echt nodig :') )
L: meergranenbol met sla, komkommer en brie
T: Snelle jelle en een appel
A: geen idee nog

Ik hoop dat ik een beetje uitkom vandaag en anders pech :D Fijne dag allemaal, ik duik mn psychologie boeken weer in!

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-18 12:27

Dat is balen als je, je lekker lunch bent vergeten Brhiseis, hopelijk vind je wat gezonds!!

Succes met studeren sharon!! :D komt vast goed met t eten vandaag bij je.

Ik ga vanavond couscous maken met zo’n verspakket van de jumbo :9 geen idee wat dat doet met kcal maar ga ik vanavond even berekenen.

Is er hier iemand die een inspirerende quote als achtergrond op de telefoon heeft? Ben nog opzoek naar iets :o hoop dat, dat beetje de motivatie vast houdt. Heb nu Just do it maar miss heeft iemand iets beters _O-

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-18 13:27

Afbeelding

Nil Volentibus Arduum betekent zoveel als "niets is moeilijk voor hen die willen".

_KellyAV

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-18 14:41

Afbeelding

Ik heb deze alleen dan een ander plaatje, maar wel zelfde tekst :)

Ik sta op - 4 nu! Vandaag een wat lastige dag, geen idee waarom. Er zijn net dus wat paaseitjes gesneuveld.. Voor de rest kom ik wel aardig uit vandaag :)

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-18 15:14

Ik heb een foto van een sporty vrouw als vergrendel scherm haha. Als ik lui op de bank zit vind ik daarin motivatie :D

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-18 18:37

Hoe ging het op werk Frummels, beetje te doen?

Fijn dat het voor jou mentaal wel even werkt nu je minder kan doen bhriseis :)
Nog een gezonde lunch kunnen scoren?

Goed dat je het zelf inziet Maanlicht.
Snap dat de verleiding voor popcorn erg groot is bij de bioscoop :')

Oehh zo'n meergranenbol met sla en brie klinkt erg goed Sharon!

Hoop dat de couscous lekker is Yonker!
Klinkt al goed in ieder geval :)

Goed bezig Kelly!

Werk is wel aardig te doen, probeer er maar aan te denken dat het bijna weekend is :')
Heb besloten om maandag pas weer te gaan sporten.
Morgen wil ik nog wel 10 km gaan fietsen.

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-18 14:29

Yonker, yeah *\o/*

Frummels: wel kunnen volhouden zo snel weer aan het werk?

Lieszje: fijn dat je minder last heb van je rug en dat je meer rust hebt gevonden! Fietsen is altijd wel een mooie belasting icm met rugpijn.

Bhriseis: Oei gorgonzola <3 vervelend dat de quads nog steeds opstellen, maar mooi dat je er mentaal toch niet iets positiefs uithaalt. Nee, gelukkig niet, mijn zusje heeft echt migraine, ik heb het alleen als ik ergens toch teveel over mijn grenzen ben gegaan en was nu gelukkig al een tijd geleden!

Maanlicht, ik kan ook heerlijk tot rust komen bij een goede film of serie!

Sharon: oeh interessant, studeer je psychologie? Meergranen bol met brie <3

Mooie quote KellyAV, en fijn van de teller op -4, dat zijn al een mooi aantal kilo's minder!

Vanochtend eindelijk weer eens fit genoeg om te rijden, wordt zo best een dressuur tinker :')
Afbeelding
Vanochtend op de weegschaal en weer -0.7 *\o/*

Kimmie25501

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-18 19:25

Ik ga het maar even niet over vandaag hebben haha.
Sowieso moet ik het echt weer oppakken, maar op een of andere manier blijf ik vreten. Zo vervelend. Maar goed, morgen weer een dag en het opnieuw proberen.
Supergoed bezig Urosa trouwens!

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-18 20:34

Yonker: uiteindelijk is het niet goed gelopen, maar ook niet extreem uit de hand zeg maar :D ik doe niet aan quotes, ben daar te nuchter voor denk ik :=

Kelly: wat goed, 4 kilo al! Topper!

Liezsje: ja heerlijk broodje, kan er zo van genieten! Morgen lekker sporten dus, zin in?

Urosa: helaas niet, zou ik graag willen, maar dan zou ik nu opnieuw moeten beginnen aan een studie en dat wil ik niet. Ik vind het echt zo interessant! :j wellicht is het toekomstmuziek! Goed dat je afgevallen bent enne je dressuurtinker komt er vanzelf!

Kimmie: komt goed! Morgen weer een dag, soms moet het even slecht gaan voor het weer beter kan gaan! :)

Zoooo, ik heb echt een heerlijk weekend achter de rug, niet goed gegeten, maar zoveel bewogen dat ik dat makkelijk kan compenseren :D ik ben helemaal blij! Morgen weer aan de slag op stal, dinsdag sporten en woensdag ook weer, hoppa! Fijne zondag nog allemaal!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 09:26

:(:) voor lieszje
Goed bezig Urosa! Lekker rijden! :D
Fijn weekend gehad zo te lezen Sharon! :D

Ik heb my fitness pall weer gedownload. Ik beweeg en verbrand veel per dag (Fitbit) maar ik eet ook enorm slecht ;(

Vandaag
O: geen idee nog geen honger
L: 3 broodjes kaas
T: worteltjes en komkommer
A: witlof met aardappelen en kaas (Nog wegen)
T: werkborrel/overleg maar ga van te voren wat eten

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 09:56

Haha ik ben ook ontzettend nuhcter sharon, dus grappig dat je dat zegt _O- Heb nu de quote die ik via PB van Frummels kreeg: "You are not hungry you are just bored, drink a glas of water. :+
Fijn dat je verder een lekker weekend achter de rug hebt!!

Super Kimmie, al -4 keep up the good work!! :D

Urosa ook wat eraf super *\o/*

Voor mij idee slecht weekend maar viel eigenlijk wel mee. Heb wel vrijdag hardgelopen, zaterdag hardgelopen en zondag kickfun. Dat scheelt een hoop blijkbaar want kon het niet laten vanochtend op de weegschaal te staan en die zei -0.4 ten opzichte van vrijdag :D Dus ik ben blij. Ik denk dat ik maar gewoon ga wegen op maandag en vrijdag...... Denk dat, dat voor mijn hoofd wel fijn is. En ik hou in het weekend gewoon niet bij wat ik eet... vind dat zo'n gedoe. Ik probeer wel gewoon gezond en niet teveel te eten maar ik ga niet alles in MFP bijhouden heb ik besloten :)

Voor vandaag:

O: skyr met ontbijtgranen
T: wortels, tomaatjes, komkommer
L: 3 vk boterhammen met iets
T: appel en 2 mandarijntjes
A: tomatensoep met broodjes en kruidenboter
T: een reep denk ik
B: 50 min fietsen want naar stal, denk niet rijden want nog last van mijn rug dus zal wel even longeren worden :)

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 10:57

Haha Yonker, wilde net zeggen, volgens mij ben jij juist hartstikke nuchter :')
Is idd wel lekker om in het weekend ff niet bij te houden, geeft mij ook altijd wat rust. Niet helemaal los gaan, maar er gewoon ff wat meer ontspannen ermee omgaan.

Hoezo eet je zo slecht marlinderooz? Is uit dit lijstje niet veel op te maken, maar waar gaat t mis?

Sharon wat klink je blij :D fijn dat je zo'n lekker weekend hebt gehad!

Urosa yeey, super!

Ik ben eindelijk ook weer een beetje hersteld. Nog enorm snel moe, en sporten gaat echt nog niet, maar ik functioneer in ieder geval weer een beetje. Goed moment om mezelf weer een schop onder mn kont te geven. Ik ben in de tijd dat ik ziek was gelijk gebleven, nu wordt t echt weer tijd om te zakken in gewicht... aangezien sporten dus nog niet lukt, is het plan om nu iig iedere dag een half uurtje te wandelen

Plan voor vandaag:
O: 2 volkoren boterhammen met pindakaas
T: banaan
L: salade met avocado, tomaat, komkommer, paprika, balsamico en olijfolie
T: worteltjes
A: macaroni
T: bakje skyr

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 11:07

Goed bezig allemaal!

Ik merk dat ik afgelopen tijd toch echt veel te slecht heb gegeten, ook omdat mijn gemoedstoestand niet top is. Maar dat vind ik eigenlijk een heel slecht excuus. Ben nu namelijk weer terug op mijn startgewicht van 2 jaar geleden en daar baal ik heel erg van. Vanaf vandaag ga ik juist voor mijn lijf zorgen, in plaats van er troep in te stoppen omdat ik medelijden met mezelf heb. We gaan ervoor! *\o/*

Lijstje voor vandaag:
O: bakje Skyr bosvruchten (ze hebben bij de AH geen naturel Skyr meer?)
L: drie boterhammen met Hüttenkäse, biologische gerookte kipfilet en komkommer, halve gele paprika
T: appel en mandarijn, bakje spinazie a la creme
A: geroosterde bloemkool, kabeljauwfilet, mosterd dressing en een beetje bulgur
T: blokje pure chocolade met cassis smaak

Riddershow

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 11:28

Ik hou het ook niet bij in het weekend. Maar dat komt ook omdat ik het dan ook gewoon slecht bij kan houden. Door de weeks heb ik een ritme en "vaste" maaltijden. In het weekend kan het echt heel erg verschillen. Maar probeer wel bewuste keuzes te maken.

Gister voor het eerst mijn stappendoel niet gehaald, maar daarvoor wel flink in huis bezig geweest met schoonmaken. Jammer genoeg verdien ik daarmee niet veel Kcal volgens mijn Garmin.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 11:49

Laura82 schreef:
Hoezo eet je zo slecht marlinderooz? Is uit dit lijstje niet veel op te maken, maar waar gaat t mis?

Heel druk schema en rare eettijden. En veel te veel gezellige dingen. -O- Dan even snel chips als ontbijt of pizza als avondeten. Gezellig thuisbezorgd bestellen etc. :=

Kimmie25501

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 14:09

Helaas was ik de -4 niet Yonker _O-
Ook al zit ik nu wel op -3, ook best prima, maar niet zo prima als je bedenkt dat ik ooit op -6 zat haha.

Ik reageer later op iedereen, ik mag Zometeen lekker op pad om mijn SE Latijn te maken -O-

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 14:12

Ow sorry dat was Kelly _O- teveel op elkaar lijkende ava’s :Y)

-3 is ook al netjes joh!!