Jodie, ik dus, met strips van crestwhite, ik heb nu gewoon een mooi wit gebit maar niet overdreven akelig wit.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Friemel schreef:Die verpakkingen van UD
"This color is never been done before"
Nee vind je het gek
[ [url=m/Qyv7Ql.png]Afbeelding[/url] ]
[ Video ]
Erg teleurstellende collectie... Wel leuk dat 714 terug komt maar watermelon soda is erg prom night meets masochist en de rest totaal niet draagbaar.. Jammer!
Michelle77 schreef:[ [url=m/whT2SE.jpg]Afbeelding[/url] ]
Gister naar Outdoor Gelderland geweest en me lekker opgemaakt. Zoals je ziet is mijn neus wat bruiner dan de rest haha maar wil dat niet wegproppen onder concealer of foundation.
velvetblack schreef:Jaaa![]()
[ [url=m/V5XQZU.png]Afbeelding[/url] ]
_Friemel schreef:Oeh shiz wat een heerlijke kleuren! Die blauw!
hoi! Met Charmed van Ofra... Nog niet helemaal verkocht.. Voelt zwaarder en plakt ook best...
[ [url=m/vnoDaM.jpg]Afbeelding[/url] ]
Fair schreef:Look vandaag, ik heb een nude ooglook maar ik krijg dat maar niet goed op de foto zonder dat je het goed ziet.grr.
Ik heb het Catrice absolutely math pallete gebruikt. De donkere kleuren zijn goed gepigmenteerd maar moeilijk uit te blenden. En de lichte kleuren zijn echt niets vind ik.. Ik ga vanmiddag even de stad in en opzoek naar lichte nude goed gepigmenteerde oogschaduw. Dus als iemand iets weet.
[ Afbeelding ]
Morgen komt Mac Mehr binnen
Suus___ schreef:Dat nude palette van maybelline heeft me ook positief verrast
Ik heb vandaag voor t eerst mac chili op.. Kweet t niet.. Verder weinig makeup door ff doorheen kijken
[ [url=m/oOmMOq.jpg]Afbeelding[/url] ]
_Friemel schreef:[ [url=m/OU3Jrf.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jezus, dit had wel leuker gekund hoor
melanie0906 schreef:Pff het is weer zo ver.. concealer bijna op wil nog de mac prep+prime een mooie blush en mn Salaris is net binnen alleen geen tijd...