Vanavond een daith laten zetten. Die voelde ik toch wel

Wel erg blij met het resultaat, kan niet wachten tot ik een ander sieraad erin kan. Voor nu gekozen voor een eenvoudig ringetje met bling in het bolletje

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ODonoghue schreef:EmmaK95 schreef:[ [url=m/GtE3Xu.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb net een neuspiercing laten zetten! Prikje vond ik echt een fluitje van een cent vergeleken met m’n forward helix. Mn vriend praat nu minstens een week niet meer met me, maar ik vind het mooi!
Wauw! staat je heel mooi!
Fair schreef:Ik heb nu een tijdje af en toe een nep septum in en ik ben zooo verliefd.Spoiler:
[ [url=m/d5b3N4.png]Afbeelding[/url] ]
Ik ben van plan om naar le sting in utrecht te gaan en vragen of ik de septum kan laten zetten. Is het ook gewoon mogelijk om een afspraak te maken om het te kunnen bespreken? ik heb namelijk nog wel wat vragen zoals met welk sieraad je het eerst laat zetten, heling, of je het sieraad zelf kan vervangen etc.
Fair schreef:Ik heb nu een tijdje af en toe een nep septum in en ik ben zooo verliefd.
Ik ben van plan om naar le sting in utrecht te gaan en vragen of ik de septum kan laten zetten. Is het ook gewoon mogelijk om een afspraak te maken om het te kunnen bespreken? ik heb namelijk nog wel wat vragen zoals met welk sieraad je het eerst laat zetten, heling, of je het sieraad zelf kan vervangen etc.
_Friemel schreef:Wat bizar joh Frost! Soesha in Den Haagis het helemaal waard
Meeste doen daith overigens freehand wat ik weet vanwege de gekke plek.
Daith hier is nog steeds erg lief. Erg rustige piercing![]()
Slaap wel nog op een reiskussen (met een gat) gewoon voor de zekerheid.
29 mei sierraad uitzoeken voor mn forward helix en die dan 31 mei prikken
_Friemel schreef:Ze is niet elke vrijdag dicht. Ze is nu toevallig op vakantie en 1x in de 4 weken is ze op vrijdag dicht geloof ik.
Ik maak mijn daith alleen schoon met water onder de douche, makkelijkste manier
Sheehan schreef:Hi! Ik kom hier even wat vragen. Ik heb 9 gaatjes verdeeld over mijn oren, links 4 en rechts 5. Echter, ookal doe ik er zilver in, gaat het na 3 dagen toch nog etteren en doet het zeer. Iemand die weet hoe dit kan? Allergisch voor zilver ben ik niet en de gaatjes zitten er al meer dan anderhalf jaar
Citaat:Real silver always has a stamp .925. Sterling silver is just 0.925% silver and contains other metals that can cause irritation and therefor is not suitable to wear as piercing jewelry. It is very prone to oxidation, corrision and discoloration when it comes in contact with air and body fluids. The fact that silver is a soft metal also raises the risk of small, invisible scratches, holes and tears on the metal that can harbor bacteria. Sterling silver is only suitable for healed earlobe piercings and should only be worn short term. Silver or silverplated jewelry are strongly discouraged to wear in all types of piercings.