Ik heb 'm nog niet geprobeerd, misschien ga 'm vanmiddag pakken
Kwal
Geplaatst: 16-12-15 11:38
Oh dan doe ik dat niet Ik zal vanmiddag even naar KV gaan.
Ik vind het trouwens erg lastig om een lipstick te vinden die mijn tanden niet geler maakt. Ik heb er nu twee, een soort roze van L'Oreal en dan nu een van Max Factor.
Ik vind beide eigenlijk wel fijn, merk niet echt dat de prolongwear langer blijft zitten. Maar ze zijn wel korter en duurder... Dus doe mij de normale maar
_Friemel
Geplaatst: 16-12-15 14:10
DnT schreef:
Ik vind beide eigenlijk wel fijn, merk niet echt dat de prolongwear langer blijft zitten. Maar ze zijn wel korter en duurder... Dus doe mij de normale maar
Hij blijft bij mij dus ook niet langer zitten juist omdat ie romiger is, hij smeert wel lekker maar net wat je zegt hij is korter en duurder
Ik moet elke keer als ik Soar moet slijpen een beetje snikken van verdriet. Ik pak hem te vaak ik moet echt backups hebben
In control kreeg ik inderdaad ook door van de MUA hier als vervanger. Ik hoop gewoon dat het Soar inderdaad alleen tijdelijk niet leverbaar is.
_Friemel
Geplaatst: 16-12-15 14:20
Ik weet inmiddels dat reviews van die NLse beautygurus niet veel waard zijn wat een troep! De structuur van een matte liquid is aan te wennen alleen met een zucht zit ie alleen nog maar om de randen van je lippen
Soar komt gewoon terug hoor
Niniane
Geplaatst: 16-12-15 14:28
Oké good to know. Mooi laten liggen dus.
kaatje888
Geplaatst: 16-12-15 15:17
Iemand belang bij burberry body oil 85ml ?
Eight
Geplaatst: 16-12-15 15:19
Elke, bij deze een foto mijn huid is heel licht (nw15 van Mac is te donker) met sproetjes. Mijn sproetjes zijn enigszins gelig van kleur en mijn huid is snel geïrriteerd waardoor het rond mijn wangen en kin vaak rood achtig is. Ik heb hier geprobeerd wat schaduw aan mijn gezicht te geven met een bronzer maar ik vind het er altijd wat vlekkerig uitzien.. Verder zoek ik ook nog altijd een beter product om mijn wenkbrauwen strakker mee te krijgen lipstick is captive, blush is een perzikkleur.. Moeilijke pose om mijn 'contour' te laten zie
Ronald Goedemondt over foundations en meisjes van de parfumerie
Sonja_vR
Geplaatst: 16-12-15 17:31
Ik hoor hem "ze zijn kort en oranje" zeggen En mijn enige gedachte is : UMPA LUMPAAAAAAA Ik heb die gedachte regelmatig ( op willekeurige plaatsen waar ik kom)