Mkango schreef:Voordat ik ga bijlezen: DAAR BEN IK SOWIESO BIJ!
Eens

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pien_2010 schreef:Als covid voorbij is, dan ga ik het in dit topic zetten met plannetje hoe en wat. Uiteraard hoef ik er niets aan te verdienen! En dan zien we wel of mensen dit leuk vinden en er animo voor is.
Dat schrijf ik Express omdat ons huis id toekomst af en toe een arrangement B&B zal zijn, en daar verdien ik natuurlijk wel aan.
Dan kunnen we vanaf de fermette wandelen, maar ook bv met elkaar id auto naar Blond of zo zonder risico alscovid gedaan is.
Mooie foto's Lizard en jullie gaan snel.
Sure_lee schreef:Oeh ik ben ook voor die wandelvakantie!
Het lijkt me ook wel leuk om na covid eens te wandelen met mensen uit dit topic.
Fijn dat je schoenen goed bevallen!
En meerdere mensen lekker gewandeld vandaag.
Leuk altijd zo'n toren. Ik kan ze alleen beklimmen als ik mijn verstand op 0 zet. Bovenin vind ik het niet hoog. Maar die trappen brrrrr.
Wij hebben vandaag gewandeld bij de Amerongse berg. Rondje van 9 km.
[ [url=m/7d4Pxx.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/R7fHnr.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/MNSE9G.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/4Nn2fe.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/LjcMVB.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/bCc7CU.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/9c8zhu.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/VIaAch.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/EkzQ0w.jpg]Afbeelding[/url] ]
pien_2010 schreef:Mooie foto's Femke en Daphne en Sure_lee.
Dit enthousiasme had ik dus duidelijk niet verwacht, dus ik zal even iets meer vertellen en wat duidelijkheid geven..
In 2021 gaan wij eerst ons woonhuis verkopen, verhuizen naar de nieuwe woning (onze oude gîte) en verbouwen in de gîte. Dat betekent dat ik pas in najaar 2021 voor het jaar 2022 met een voorstel kom voor onze wandelvakantie, dus dat duurt nog eventjes.
Er zal plek zijn in ons huis op 2 luxe kamers boven met eigen douche en suite voor 1x2 en 1x 3 (of 4) personen (is nog onduidelijk)
100 meter verder is er nog een huisje dat we kunnen huren van onze buren voor 4 personen en dan hebben we extra slaap plek.
Honden helaas kunnen niet mee komen, dus ik denk dat dit voor velen al een probleem zal zijn, maar wellicht dat jullie volgend jaar eens voorzichtig kunnen polsen of er mensen zijn waar jullie vriendjes kunnen logeren.
Dus als wij eenmaal goed gesetteld zijn, de verbouwing voorbij is in het najaar, kom ik met een voorstel voor 2022.
Dilan93 schreef:pien_2010 schreef:Limousin, id buurt van Magnac Laval
Ah dat zit op dezelfde hoogte ongeveer als waar wij van de zomer geweest zijn voor een paardrijvakantie.
Was bij het plaatsje Ambert in de buurtSupermooi daar.
Ligt nu een dik pak sneeuw