Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Flowerbomb schreef:Is er al iemand die haar ervaring kan delen over de karma deo?
Leo schreef:Sinds een poosje stiekeme meelezer hier, om een beetje op de hoogte te blijven van acties en de lijnen. Kom me ook maar eens melden
Ik ben pas sinds een halfjaar ongeveer wat frequenter Rituals producten gaan gebruiken, daarvoor slechts af en toe en dan met name handcreme. Wel hebben we al tijden standaard geurstokjes in huis. Nu gun ik mezelf steeds meer 'luxere' lichaamsproductenen vind het heerlijk af en toe in de winkel te struinen.
Ik vond de Yalda heel fijn, nu merk ik dat ik voor de zomer weer wat toe ben aan de lichtere geuren. Net even de nieuwe lijn geroken, maar ik ben nog niet zo overtuigd. Ik vind hem niet vies, maar ook nog niet speciaal. Volgende keer nog maar eens ruiken.
Wel thuis gekomen met de bodycream en body mist van Karma en een tube nacht handcreme van Dao. Die gebruikte ik van de kalender, en voor het eerst een winter geen zere handen met kloven gehad.
Ik heb nog een fles Yalda geurstokjes staan en onder de douche heb ik diverse Happy Budha producten, die lijn blijft ook heel fijn!
x_Jeanine_x schreef:[ [url=m/3NzOq6.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn mams vandaag een hint gegeven dat deze in de aanbieding was bij de DA in het dorp. Maar ik kreeg maar geen tikkie. Nu kwam mam net en heb ik deze van mijn ouders gekregen voor het slagen van mijn D rijbewijs
Van de week zelf een douchefoam, deo en body mist gekocht. En vanmiddag met m'n voorraad checken lag er nog een doos van vorig jaar in de kastdus die staat nu in de douche