Meer Rituals-liefhebbers hier?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Marjo

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-19 12:40

Zit inderdaad in een infuser. Die kun je er ook nog uithalen en er bv munt en citroen in doen :)

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-19 12:41

Sinds een poosje stiekeme meelezer hier, om een beetje op de hoogte te blijven van acties en de lijnen. Kom me ook maar eens melden :wave:

Ik ben pas sinds een halfjaar ongeveer wat frequenter Rituals producten gaan gebruiken, daarvoor slechts af en toe en dan met name handcreme. Wel hebben we al tijden standaard geurstokjes in huis. Nu gun ik mezelf steeds meer 'luxere' lichaamsproducten :D en vind het heerlijk af en toe in de winkel te struinen.

Ik vond de Yalda heel fijn, nu merk ik dat ik voor de zomer weer wat toe ben aan de lichtere geuren. Net even de nieuwe lijn geroken, maar ik ben nog niet zo overtuigd. Ik vind hem niet vies, maar ook nog niet speciaal. Volgende keer nog maar eens ruiken. :D
Wel thuis gekomen met de bodycream en body mist van Karma en een tube nacht handcreme van Dao. Die gebruikte ik van de kalender, en voor het eerst een winter geen zere handen met kloven gehad. <3

Ik heb nog een fles Yalda geurstokjes staan en onder de douche heb ik diverse Happy Budha producten, die lijn blijft ook heel fijn!

Creatas

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-19 12:52

Banyu schreef:
Creatas schreef:
Thanks. Ben slechte drinker, maar dan kan ik ook mijn eigen kiezels nog in een fles mikken. Kan ik die 21 euro in de pocket houden :')

Het zit apart in de fles in soort van houdertje. Dus niet "los" in de bottle.

Ik zag, bedankt voor de foto's!

Flowerbomb

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-19 14:26

Is er al iemand die haar ervaring kan delen over de karma deo?

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-19 14:29

Ik heb net de karma deo binnen, maar wil hem nog niet gebruiken :+ hihi :o Denk volgende week als ik met mijn nieuwe baan ga starten :)

Iemand ervaringen met handzeep/ douchefoam geopend voor een bepaalde tijd wegzetten? Ik heb nu de yalda nog open staan handzeep en cream en in de douche de douchefoam en de bodycream…. maar.... de happy budda staat ernaast te schreeuwen gebruik mij, gebruik mij :o

Creatas

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-19 14:57

Ik heb 6 of 7 lijnen in gebruik, merk niets als iets langer stilstaat.

Lein_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-19 15:07

Handzeep iig geen enkel probleem!
Gedurende onze badkamerverbouwing (6 weken ofzo) weggezet en daarna weer dopegebruik. Is niet mega lang trouwens maar oké :Y)

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-19 15:14

Flowerbomb schreef:
Is er al iemand die haar ervaring kan delen over de karma deo?

Ja hier, nu al een aantal dagen gebruikt waarvan ook de dagen dat het zo warm was en heb toen best lopen zweten want druk aan t minigolfen geweest. Maar hij deed het prima. Ruikt lekker gewoon naar Karma en houdt me ook goed fris. Ik ben fan!

daffieduck83

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-19 17:02

Vandaag bij de Rituals geweest. De limited ruikt wel lekker, heel fris, maar de Karma blijft mijn favoriet.

Eerder al een keer de DAO-deo gebruikt, al gebruik ik meestal gewoon Nivea. Nu ook de Karma-deo gekocht. Ben benieuwd.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-19 18:00

Vrijdag komt pakketje van Amazon aan. Ben benieuwd, voor het eerst besteld daar!

Net heerlijk gedouched, en nu rest v avond op bed tv kijken. Hoe op kan je lichaam zijn, na álle harde werken!

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-19 18:06

Oh? Verkoopt amazon het ook?
Tegen gunstigere prijzen?

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-19 19:47

Amazon heeft vaak aanbiedingen op Rituals, bijvoorbeeld Day Deals. :-)
De Duitse .de website heeft ook gratis verzenden naar NL vanaf 29 euro dus sowieso erg aantrekkelijk.

Edit: vandaag o.a. veel sets in de aanbieding daar

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-19 09:41

Leo schreef:
Sinds een poosje stiekeme meelezer hier, om een beetje op de hoogte te blijven van acties en de lijnen. Kom me ook maar eens melden :wave:

Ik ben pas sinds een halfjaar ongeveer wat frequenter Rituals producten gaan gebruiken, daarvoor slechts af en toe en dan met name handcreme. Wel hebben we al tijden standaard geurstokjes in huis. Nu gun ik mezelf steeds meer 'luxere' lichaamsproducten :D en vind het heerlijk af en toe in de winkel te struinen.

Ik vond de Yalda heel fijn, nu merk ik dat ik voor de zomer weer wat toe ben aan de lichtere geuren. Net even de nieuwe lijn geroken, maar ik ben nog niet zo overtuigd. Ik vind hem niet vies, maar ook nog niet speciaal. Volgende keer nog maar eens ruiken. :D
Wel thuis gekomen met de bodycream en body mist van Karma en een tube nacht handcreme van Dao. Die gebruikte ik van de kalender, en voor het eerst een winter geen zere handen met kloven gehad. <3

Ik heb nog een fles Yalda geurstokjes staan en onder de douche heb ik diverse Happy Budha producten, die lijn blijft ook heel fijn!

Welkom!

zigranta

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-19 20:39

De Chado geroken en gelijk de doucheschuim meegenomen, vind hem erg lekker.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-19 21:28

Lieve mensen die in Nederland wonen, maar in Belgie willen bestellen omdat de sale of outlet anders is & dit niet kan??!

Je kan het via mij doen, kost alleen verzenden in NL extra. :-)

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 21:29

Afbeelding

Mijn mams vandaag een hint gegeven dat deze in de aanbieding was bij de DA in het dorp. Maar ik kreeg maar geen tikkie. Nu kwam mam net en heb ik deze van mijn ouders gekregen voor het slagen van mijn D rijbewijs :D

Van de week zelf een douchefoam, deo en body mist gekocht. En vanmiddag met m'n voorraad checken lag er nog een doos van vorig jaar in de kast :+ dus die staat nu in de douche :D

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 21:37

Wat lief jeanine! En gefeliciteerd met je rijbewijs!!

Wat kostte die daar nu dan? Normale prijs is 18,50 meen ik voor zo'n set.
Wat een aparte vormgeving heeft dat potje scrub, lijktwel heel anders wer dan de andere kleine potjes?

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 21:42

Dacht dat die normaal 23 euro is... :o
Durf ik niet meer exact te zeggen wat ze betaald heeft.
Dank je wel :D

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 22:10

x_Jeanine_x schreef:
[ [url=m/3NzOq6.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mijn mams vandaag een hint gegeven dat deze in de aanbieding was bij de DA in het dorp. Maar ik kreeg maar geen tikkie. Nu kwam mam net en heb ik deze van mijn ouders gekregen voor het slagen van mijn D rijbewijs :D

Van de week zelf een douchefoam, deo en body mist gekocht. En vanmiddag met m'n voorraad checken lag er nog een doos van vorig jaar in de kast :+ dus die staat nu in de douche :D

Mag ik vragen hoe duur die was? Via pb mag eventueel ook hoor.

18.50 is de nieuwprijs bijna overal

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-19 18:22

Afbeelding

Pakketje opgehaald :) wel jammer dat ik geen man ben of heb met de cadeaus van deze weken :roll:

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-19 20:44

Dat tubbetje lijkt de sport versie? Die is officieel gezien unisex :j

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-19 20:46

Huh? Samurai unisex? Vind dat wel een echte mannengeur eigenlijk.
Het is ook een facecream, dus denk dat ik oversla voor mensen vragen of ik aftershave op heb :')

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-19 20:54

Wie was er ook alweer zo fan van de Anahata? Er staat bodycream in de outlet.

daffieduck83

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-19 21:06

Ik had het mannensetje gehad, maar de lichtgrijze is een beetje een unisexgeur. Ik vind hem erg op de Anahata lijken. Ik ga de crème voor mannen ook gewoon zelf gebruiken.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-19 21:08

Ik heb op het randje nog even de bodymist besteld, en een douchegel (allebei karma) en een cleanser voor het gezicht.