Grappig Stef! Leuk dat ze zo het proces vast heeft gelegd!
Vind die Heat wel erg leuk, de rest vind ik tegenvallen.
Weet niet zo goed wat ik hiervan moet vinden: Soirée
Tazzey
Geplaatst: 18-05-15 10:52
Ik vind hem niet zo Yv. Hij maakt je huidskleur wat grauw.
Ik heb vandaag een lakje dat vernoemd is naar een mobiel toilet Rimmel Port-a-Loo Blue. Wel een gave kleur. Jammer alleen dat hij dwars door mijn basecoat heen gegaan is en ik nu nagels heb alsof ik zuurstof gebrek heb.
Yv, leuke kleur! Maakt je huidskleur inderdaad wel wat grauw. Tazzey, erg leuk die! De andere blauwe van die lijn verkleurt je nagels ook heel erg heb ik gemerkt!
Bij die andere had ik geen problemen met verkleuring. Nu gebruik ik ook een nieuwe basecoat dus misschien dat daar het probleem zit. Ik had normaal OPI Start-to-Finish en nu de normale base van OPI.
Dat is niet fijn Stef. Zeker als je het niet kunt vinden.
Ik heb vanmiddag de Essence Cinderella lakjes gekregen alleen sing, sweet nightingale zat er niet bij. Hier bij het Kruidvat is hij uitverkocht. Mocht iemand hem nog zien dan hou ik me aanbevolen. Kostprijs en verzenden betaal ik natuurlijk.
xxxdonja
Geplaatst: 18-05-15 18:11
Hoi, ik kom even binnenvallen. Weet iemand misschien zo'n kleur?
Tazzey
Geplaatst: 18-05-15 18:29
Dit is Naked, een gelpolish, uit mijn hoofd van Lilly Nails. Ik heb hem wel ergens geloof ik. Kleur valt in het echt wel tegen. Dior Incognito komt er heel dichtbij in de buurt.
@Santos, nee helaas verkopen ze deze dus niet online dat had ik al gecheckt. Ik heb ook mijn familie laten uitkijken naar het lakje. Hij is namelijk wel erg leuk. Ik heb de andere kleuren gisteren geswatched en moet zeggen dat ik verbaasd ben over de kwaliteit, dat is niet verkeerd voor een lakje van €2.
@Imandra, de naked paletten zijn super! Ik ben aan vervanging toe en wil een Naked2. Ik ben allang blij dat Urban Decay weer in NL te koop is. Het is dus online bij IciParisXL of hun filiaal in de Kalverstraat in Amsterdam. Ik mag hem van mezelf kopen op het moment dat ik 500 followers heb op Instagram. Zit nu op 369
Yv_
Geplaatst: 19-05-15 13:52
Haha grappig dat het zo verschillend is! Ik hou helemaal niet van geel maar dat roze maakt 'm toch "leuk" ofzo. Maar niet echt voor mij.. Toch te geel .
Stef, wat is de grofste vijl die er te krijgen is? Welke nummers zijn dat? 80:80 of 80/100 pf zijn ze er nog grover?