[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 08:54

Morrrrrning!!!!!!!
Krissis schreef:
En jij mag je oprecht kunstenaar noemen Sall. Gave plaat van de lab in je profiel.

Thanks!!! Dat is een Golden Oldie
vanaf 7 februari heb ik een expo op het Leidseplein *\o/*

Nessa schreef:
haha mijn vriend is kunstenaar. Hij heeft ook best een typisch uiterlijk en uitstraling dat ie tattoo's heeft.
Dat heeft ie dus niet :+
Nog niet eens een piercing (beide vind ik nog steeds enorm bij hem passen!)

IK heb dus ook geen typisch uiterlijk
Heb geloof ik gewoon een beetje saai/gewoon/burgelijke uitstraling :') :')
En mensen vinden mijn schilderijen vaak heel stoer/sterk en krachtig

Ooooh men ik ben zo benieuwd naar wat ik op mijn lijf ga krijgen *\o/*
Ik ben zelf bezig geweest, maar krijg het niet zoals ik het echt wil. Vanmiddag nog maar een poging wagen
Heb ideeën aangedragen en goed omschreven, samen met Marsha moet ik er toch wel uitkomen :j

GeneralFlynn

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 09:51

Dat zal vast wel!

Ik krijg tot nu toe (ook al is mijn sleeve nog lang niet af) leuke reacties van mijn omgeving.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 16:02

Hoi allemaal! Ik meld me!

Ik wil komende week mijn eerste tattoo laten zetten
Dit is exact wat ik wil, en dan op m'n schouder

http://1.bp.blogspot.com/_fHJz4gABiog/T ... oottat.JPG

Vind het best spannend! Ik ga hier 75 euro voor betalen, geen idee of dat een gangbare prijs is?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 16:05

Is dit ook door de artist gezet die jij wilt? Weet niet of het hoort hoor, maar hij ziet er echt heel erg bibberig uit op deze foto.

75 euro lijkt mij goedkoop, waar laat je hem zetten?

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 16:06

Nee deze heb ik van het internet :p ik laat het bij een kennis zetten die voor zijn portfolio wat werk zoekt en dus een leuk tarief rekent haha. Hij heeft al een hoop mooi werk geleverd dus ik twijfel niet aan zijn kunst. Hij heeft gewoon een tattoo studio. Misschien dat de tattoo wat word aangepast ivm auteursrechten? Weet het nog niet, moet eerst nog bericht van hem terug hebben

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 16:10

Aha, dan is de prijs idd wel begrijpelijk. Ik heb de mijne ook op die manier gedaan, mocht ook voor een vriendenprijsje komen omdat de kerel die hem zette een leerling is.

Hier trouwens twee lijntjes en een puntje (waar andere lijnen samenkomen) die wat lichter zijn uitgevallen dan ik had gehoopt. Blijf nog even smeren tot volgende week donderdag, dan staat hij er drie weken en als het verschil dan nog zo beduidend is laat ik hem even bijwerken :)

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 16:12

Ja daarom, ik hoop dat ik gewoon dit ontwerp kan krijgen met een kleine draai van de kunstenaar zelf, maar we zien wel. Ik weet iig wat ik wil nu hahaha. Eerst dacht ik veel te moeilijk, maar ik wil gewoon wat simpels en toch vrouwelijks. Ik wil het oog sowieso al 5 jaar dus dat stond vast.

Hoe was jouw ervaring met je eerste tattoo? Het gevoel?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 16:17

Degene die ik vorige week heb laten zetten is mijn tweede, en de eerste stond op mijn rug. Gedeeltelijk schouderblad, maar ook over mijn ruggengraat en dergelijke. Vond het nou niet bepaald een prettig gevoel, maar als je door de eerste reactie van pijn heen bent valt het best wel mee. Gewoon rustig liggen en dan is het zo over. Vond het wel weer irritant worden toen ik wist dat ze bijna klaar zou zijn.

wendy1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 17:10

Vraagje, want het blijft nu echt meer dan anders door mijn hoofd malen..

Teksten. Daar zullen ook vast goede en slechte tatoeëerders in zijn. Denk ik? Ik ben steeds verder met wat ik nou precies wil.
Nee, ik weet wat ik wil. Maar dat is te lang voor de plaats die ik wil. Dus ik ben nu elke keer druk bezig met dezelfde boodschap in een kortere variant krijgen.

Maar vast hier en daar oriënteren kan nooit geen kwaad. Liefst beetje omgeving Utrecht/Tiel. :))

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 17:37

Bij Amanda was ik ook niet zoveel kwijt. We hadden van te voren een richtprijsafspraak gemaakt en daar heeft ze zich ook aan gehouden. Ik vind dat erg netjes, want ik vind het persoonlijk niet fijn om voor verrassingen te komen staan.

20 februari ga ik weer naar Amanda, om de tattoo bij te laten werken. Hier en daar zijn wat kleine lijntjes weggevallen en aangezien ik een keer terug mocht komen voor het bijwerken, wil ik daar graag gebruik van maken :) Tot nu toe nog steeds suuuuuperblij met m'n tattoo!

maylotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 18:03

Tuurlijk Krissis kom er maar bij! Is naast die steen van jou grot.

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 20:54

September naar Shennaki!

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 20:54

Nessa schreef:
September naar Shennaki!

Ik heb haar toevallig net een berichtje gestuurd :)

Dimple

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 21:26

Ik heb begin oktober mijn tattoo laten zetten tegen de wil van mijn partner om......... :=
Ben er blij mee, heel simpel en met betekenis voor mij. Blijft denk ik alleen niet bij deze :))

Hij zit op mijn onderarm..........ik ben druk aan het solliciteren. Mijn partner zegt 'afdekken dat ding'. Zijn jullie het daar mee eens? Hoe is jullie ervaring daar mee?
Al eens afgewezen erop?

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 21:29

Resfeber

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 21:30

Wanneer hebben jullie de stap genomen om een tattoo te laten zetten?
Ik wil het al jáááren. Omdat het toch iets is waar je de rest van je leven aan vast zit heb ik toch ook wel een twijfel.. Of is dat normaal?
Ze zeggen bij twijfel, niet doen. Maarja, eigenlijk wil ik er wel een. :+

:')

Dimple

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 21:32

Heel lang gewoon niet gedaan, niet aan gedacht.........en toen ineens na een zware periode wist ik..........ik wil een tattoo.
Iets om me eraan te herinneren dat ik alles kan als ik erin geloof!

Kies een plek die je kunt verbergen en begin klein......... ;)

WilmaBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 22:13

75€? Lijkt me ontzettend weinig. Kan deze man überhaupt tatoeëren of ben je een test persoon? In het laatste geval, let erg goed waar de tattoo komt te staan.. ik zou zeker niet kiezen voor een makkelijk zichtbare plaats dan. ;-)

WilmaBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 22:15

Resfeber, ik denk dat het niet echt twijfel is, want je weet dat je er een wil. Het zijn eerder de zenuwen die opspelen. Eens je die eerste voorbij bent ga je ontzettend snel denken aan de tweede.. en zo kunnen we nog een tijdje verder gaan ;)

RoosG

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 22:43

Wat leuk dat jullie naar Shenaki gaan! Ze had op fb ook een hele mooie roos gezet, maar vind de roos die ze zelf op dr arm heeft veel mooier haha. Niet zo gek ook aangezien dit haar eerste realistische was. Ben super benieuwd wat haar werk over een jaar is.

Rianne11_42

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 23:53

Courses schreef:
Nessa schreef:
September naar Shennaki!

Ik heb haar toevallig net een berichtje gestuurd :)

Ik ook! :)

Resfeber

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-15 00:08

*googelt wie Shennaki is*

Ahh, zij! Gaaf zeg! _/-\o_

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-15 02:04

Resfeber schreef:
Wanneer hebben jullie de stap genomen om een tattoo te laten zetten?
Ik wil het al jáááren. Omdat het toch iets is waar je de rest van je leven aan vast zit heb ik toch ook wel een twijfel.. Of is dat normaal?
Ze zeggen bij twijfel, niet doen. Maarja, eigenlijk wil ik er wel een. :+

:')

Ik heb de stap enkele weken geleden na jaren ook eindelijk durven zetten omdat er een aanlokkende actie was haha.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-15 02:05

WilmaBoy schreef:
75€? Lijkt me ontzettend weinig. Kan deze man überhaupt tatoeëren of ben je een test persoon? In het laatste geval, let erg goed waar de tattoo komt te staan.. ik zou zeker niet kiezen voor een makkelijk zichtbare plaats dan. ;-)

Tegen mij? De tatoeerder die heeft al meerdere tattoos gezet, dus ik maak me daar niet zo'n zorgen om. Zal morgen wel wat werk van hem plaatsen.

Solleke_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-15 09:08