Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
Anc schreef:Oh boy... dat is een minder leuke verrassing
Ben je op vakantie in de US?
*zwaar jaloers*
Heb vandaag een golden oldie op mijn blog: It's my year
Anthea schreef:Mijn order is binnen, inclusief een heleboel lolly's die ze er altijd bij stoppen
1 flesje klopt alleen niet, dus even kijken hoe/wat nu
Imandra, Nederlands brood is zooooo lekker! Dat mis ik echt. Brood van de bakker. Alles zit hier vol met suiker
AnneXxX schreef:Zie nu pas de foto's van de bluesky lakjes, thanks nog ladymadonna
Ik zweer echt bij bluesky.
Misschien is het per persoon wel verschillend hoe goed iets blijft zitten.
Mijn moeder heeft bij mij haar eigen potje van de sensationails, bij mij bleven die niet gek lang zitten. Terwijl bij mijn moeder deze 3 weken (!!!!) bleef zitten. Terwijl mijn moeder op een dag 100x meer doet dan ik en ook in de tuin er mee bezig was geweest en ik, vanwege mijn gezondheid, een stuk minder doe tot aan in bed liggen toe. Bij mijn moeder houdt gewone nagellak het nog geen paar uur uit.
Ohja en 1 ding... Emmi nail gellak.. wat een RAMP.
Bij zowel mezelf, als moeder en wat vriendinnen... Binnen een dag kon je de gellak er in zijn geheel aftrekken, zonder al te veel moeite. (Echt dat je de nagelvorm overhoudt).
AnneXxX schreef:Zie nu pas de foto's van de bluesky lakjes, thanks nog ladymadonna
Ik zweer echt bij bluesky.
Misschien is het per persoon wel verschillend hoe goed iets blijft zitten.
Mijn moeder heeft bij mij haar eigen potje van de sensationails, bij mij bleven die niet gek lang zitten. Terwijl bij mijn moeder deze 3 weken (!!!!) bleef zitten. Terwijl mijn moeder op een dag 100x meer doet dan ik en ook in de tuin er mee bezig was geweest en ik, vanwege mijn gezondheid, een stuk minder doe tot aan in bed liggen toe. Bij mijn moeder houdt gewone nagellak het nog geen paar uur uit.
Ohja en 1 ding... Emmi nail gellak.. wat een RAMP.
Bij zowel mezelf, als moeder en wat vriendinnen... Binnen een dag kon je de gellak er in zijn geheel aftrekken, zonder al te veel moeite. (Echt dat je de nagelvorm overhoudt).