_JY_ schreef:Vanochtend was ik toch wel heel erg moe tijdens het shredden, dus maar niet al te veel gevraagd van mezelf. Ik was al lang blij met mezelf dat ik het deed.![]()
Morgen doe ik wel extra mijn best.

Mooie oplossing

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Laura1589 schreef:Whoei, dag 26 is achter de rug, ging prima! Vandaag ook voor het eerst die eerste serie sumo squats helemaal kunnen volhoudenVanmorgen les gehad met paardrijden, merk duidelijk dat mijn conditie veel beter is en dat mijn spieren ook veel sterker zijn
Iedereen hier: goed bezig, keep going!
MB ik had tijdens level 2 een paar dagen goed last van mn knieen, heb toen 1 rustdag gehouden en daarna geen last meer gehad. Let erop dat je de oefeningen echt goed uitvoert, goed naar de aanwijzingen van Jillian luisteren!
Fiffill schreef:Nou vandaag ging echt lekker! Squats gingen ook heel goed eigenlijk (zal zeker komen omdat ik het er net over had) vind dat ik nu de verloren daagjes wel genoeg heb ingehaald, morgen level 3
Bhriseis schreef:@ Judith: luister dan maar naar je lichaam, iedereen heeft wel een paar echte baaldagen. Morgen is een nieuwe dag!