Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MissBonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 15:18

_JY_ schreef:
Vanochtend was ik toch wel heel erg moe tijdens het shredden, dus maar niet al te veel gevraagd van mezelf. Ik was al lang blij met mezelf dat ik het deed. :))
Morgen doe ik wel extra mijn best. :j

+:)+
Mooie oplossing :)

Dorus

Re: 30 Day Shred (Jillian Michaels) Part 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 15:29

@veerle: als je echt een week niet Shred kan je niet doorgaan waar je gebleven was. Je mist dan wat opbouw en kan beter een paar dagen terug gaan.
@jy: goed zo! Gewoon naar eigen kinnen meedoen ook al is dat een dag minder. Dat doe ok ook.

Niek123

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 15:33

Dag 5 zit er op. Gisteren overgeslagen, maar ging goed en de spierpijn van de eerste dagen is ook weer gezakt :)

Diane_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 15:43

Jaaa, klaar met level 1. :D

adnariM: Dat klinkt alsof je al genoeg beweegt in ieder geval! Mijn advies zou zijn voor zulke lange wandelingen toch wat extra koolhydraten eten, een banaan bijvoorbeeld? En je kan natuurlijk altijd hier mee gaan doen, erg verslavend, dat shredden. :D

MissBonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 15:49

Zo dag drie is done. Opstarten ging moeizaam, mijn armspieren voelde ik wel heel erg. Heb ook wel erg veel last van mijn knieën. Nog meer hier die hun knieën voelen?

Laura1589

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 16:17

Whoei, dag 26 is achter de rug, ging prima! Vandaag ook voor het eerst die eerste serie sumo squats helemaal kunnen volhouden :D Vanmorgen les gehad met paardrijden, merk duidelijk dat mijn conditie veel beter is en dat mijn spieren ook veel sterker zijn :)

Iedereen hier: goed bezig, keep going! :D

MB ik had tijdens level 2 een paar dagen goed last van mn knieen, heb toen 1 rustdag gehouden en daarna geen last meer gehad. Let erop dat je de oefeningen echt goed uitvoert, goed naar de aanwijzingen van Jillian luisteren!

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 16:21

Nou vandaag ging echt lekker! Squats gingen ook heel goed eigenlijk (zal zeker komen omdat ik het er net over had :') ) vind dat ik nu de verloren daagjes wel genoeg heb ingehaald, morgen level 3 :)

Laura1589

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 16:24

Squats kun je in level 3 ook nog heel veel oefenen Fifill :D

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 16:40

Ik had gisteren een laat kerstfeestje met mijn broertje en zusje, en heb best wat afgesnoept :=
Mijn ontbijt en lunch waren gezond, maar als avondeten had ik flink veel aardappelgratin (en heerlijk dat het was) met boontjes en een quornfilet. Hiervoor zat ik gezellig aan de nicnacs, en als toetje had ik chips tijdens monopoly :') Ach, het moet een keertje kunnen.

Plichtsgetrouw heb ik wél geshred, maar nu na mijn ontbijt en het ging best slecht. Ik had het gevoel dat mijn hele lijf nog stijf was van de dag ervoor 's avonds te trainen. Dus ook geen andere workout er achteraan geplakt.

Deze ochtend maakte ik voor het ontbijt een gezellige wandeling (ik moest toch een brood halen bij de bakker := ) door het park van zo'n half uur. Daarnet bij de paarden geweest, nu werken aan de Masterproef en rond een uur of zeven de laatste keer shredden *\o/* Waarschijnlijk doe ik er nadien de 6w6p erbij. Wegen en meten kan ik maandagochtend pas, aangezien ik morgenvroeg moet werken. Nog veel succes aan wie nog moet shredden!

CCCCC: je ziet er FANTASTISCH uit!

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 16:44

ik heb net dag 7 gedaan, begin duidelijk te merken dat mn conditie omhoog gaat! squats doe ik nu ook op de Nathalie manier, duidelijk te voelen zeg _O- vanavond nog wat armspier oefeningen doen tijdens het film kijken, kan ik lekker geen chipjes naar binnen werken ahah :')

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 16:45

Tammy_ schreef:
ik heb net dag 7 gedaan, begin duidelijk te merken dat mn conditie omhoog gaat! squats doe ik nu ook op de Nathalie manier, duidelijk te voelen zeg _O- vanavond nog wat armspier oefeningen doen tijdens het film kijken, kan ik lekker geen chipjes naar binnen werken ahah :')

:')

MissBonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 18:09

Laura1589 schreef:
Whoei, dag 26 is achter de rug, ging prima! Vandaag ook voor het eerst die eerste serie sumo squats helemaal kunnen volhouden :D Vanmorgen les gehad met paardrijden, merk duidelijk dat mijn conditie veel beter is en dat mijn spieren ook veel sterker zijn :)

Iedereen hier: goed bezig, keep going! :D

MB ik had tijdens level 2 een paar dagen goed last van mn knieen, heb toen 1 rustdag gehouden en daarna geen last meer gehad. Let erop dat je de oefeningen echt goed uitvoert, goed naar de aanwijzingen van Jillian luisteren!

Doe ik ook :j maar heb ook een wat zwakkere knie... Dat zal het ook wel zijn ;)

MissBonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 18:10

Hahaha af en toe flink zondigen moet zeker kunnen vind ik ! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 18:15

Ah crap, net dag 14 gedaan. Begon vol goede moed en dacht dat ik daarna wel even yoga melt down er na kon doen. Nou echt niet hè, ben kapot en mijn armen zijn erg zwaar. -O-

Targaryen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 18:22

Ik kom me ook graag melden hier! Heb een aantal dagen geleden al een beetje in het topic rondgeneusd en me vandaag er nog eens verder in verdiept en daarna gelijk maar dag 1 gedaan. Ik voel vooral m'n bovenbenen goed :+ wat betreft de conditie ging het prima. Ben benieuwd naar de komende dagen!

Ik lees hier dat sommige soms 2 'shreds' doen op één dag als het er de dag ervoor niet van gekomen is. Nemen jullie hier pauze tussen (bv 1x 's ochtends en 1x 's middags) of gelijk achter elkaar?

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 18:27

Fiffill schreef:
Nou vandaag ging echt lekker! Squats gingen ook heel goed eigenlijk (zal zeker komen omdat ik het er net over had :') ) vind dat ik nu de verloren daagjes wel genoeg heb ingehaald, morgen level 3 :)

Welke zijn dat ook alweer, de squats? Ik vergeet al die benamingen steeds :+

Ik heb vandaag dag 27 gedaan, moest eigenlijk 28 zijn maar ik heb gisteren overgeslagen :o Had zo'n zere schouders, volgens mij komt het door al die plank poses, mijn moeder voelde ook een dikke (spierknoop?) bult aan mijn rechterschouder := Vandaag dus alles op de über Anita manier gedaan, haha. En sommige plank poses niet gedaan, maar daarvoor in de plaats high knies of jumping jacks oid.

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 18:27

Joehoe! Ook dag 23 hier is a wrap. Wat gaat level 3 toch snel. Heb steeds het gevoel pas 10 minuten bezig te zijn haha. Ben alleen echt kotsmisselijk geworden. Vreemd!

Ik heb dit weekend wel wat meer gezondigd qua eten. Maar heb het denk ik eventjes nodig. Valt nog mee hoor (gisteren patatjes en snack als avondeten en 3 stokbroodjes met franse kaasjes) en vanavond lekker uiteten (neem wel salade).

Leuk dat er zich nog iedere dag zoveel nieuwe aanmelden!

Fifill fijn dat squats al wat beter gaan!

Ymke, ik zou nooit 2 op 1 dag doen. Lijkt me niet super lekker voor de spieren.

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 18:30

Ja toch Miss Bonny :+

@ Judith: luister dan maar naar je lichaam, iedereen heeft wel een paar echte baaldagen. Morgen is een nieuwe dag!

@Ymke: welkom! De volgende twee dagen worden even zwaar, maar daarna laat je je graag dagelijks afbeulen door Jillian ~~}> Succes!
(overigens zou ik - nadat je gewend bent aan de shred - dan eerder een andere workout van Jillian er achteraan plakken, maar dat is ieders ding natuurlijk, ik zou het wel snel beu zijn zo :+ )

@ Aranel: ik heb ook een aantal dagen prikkende schouder/rugpijn gehad, idd vast door al die pushup-varianten
@ Loesss: ach dat zondigen is goed voor onze verbranding :o

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 18:33

Preciesss! En ik wil ook gewoon af en toe wel lekker kunnen genieten :).

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 18:34

Dag 23 zit er ook op... :D

@Ymke: volgens mij wisselt dat per persoon. En welkom!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 18:37

Bhriseis schreef:
@ Judith: luister dan maar naar je lichaam, iedereen heeft wel een paar echte baaldagen. Morgen is een nieuwe dag!

Ik heb dit keer een aantal cardiooefeningen van level 1 gedaan ipv met name die planking jacks e.d. Was me gewoon te zwaar. En nog een level yoga melt down zit er echt niet in. Ben blij dat ik niet heb op gegeven, maar morgen is er inderdaad gewoon een nieuwe dag. :+

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 18:47

Hier een vraagje. Ik heb net dag 5 gedaan, gisteren overgeslagen, maar ik heb elke keer als ik geshred heb een enorme energiedip. Ik eet rozijnen, een banaan, ik drink meteen water en ik eet 's avonds voldoende. Ik ontbijt, ik lunch met salade etc. en ik weet niet hoe het komt, maar ik moet er toch iets tegen kunnen doen. Iemand tips?

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 18:53

Dat kan een kwestie zijn van teveel of te weinig eten, of simpelweg de workout verkeerd plannen tussen de eetmomenten. Daarvoor heb ik wat meer info nodig :)

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 19:03

:wave:

Als ik een matje heb gevonden wil ik er ook aan beginnen :j ik weet nog niet helemaal waar ik een goed matje vandaan kan halen. Voor gewichtjes kan ik ook gewoon flesjes vullen met zand toch? :j

Mijn vriend is een echte gespierde krachtpatser en gisteren ging hij tijdens zijn training mij ook wat oefeningen laten doen (natuurlijk met noob-gewicht :D ), ik dacht dat ik dood ging. :')

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 19:40

Ik heb een matje van de kruidvat, waren afgelopen week in de aanbieding. Heel tevreden over. :j
Flesjes kun je ook met water vullen, is misschien makkelijker dan zand.

Heb vandaag dag 8 gedaan. Ging niet zo lekker als afgelopen dagen, werd steeds een beetje misselijk.
Merk dat ik toch elke dag nog spierpijn heb in m'n benen. :o