Ik las hier trouwens een kleine discussie paar blz terug over kaas, ik heb zelf nu 20+ kaas op mn crackers/volkoren beschuit... ik heb hem van Slankie, maar ik vind hem niet super lekker! Iemand nog tips voor andere merken?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
wollie2004 schreef:Ik had eerder altijd de lightlife van leerdammer, maar die kwam dus ook uit op 30 + (17%vet) ik wil in de afvalfase echt alleen de 20 + kaas, maar die zal Milner ook vast hebben? Ik zal eens even neuzen als we boodschappen gaan doen.
Hoe zijn de meningen hier verdeeld over wortel als rauwkost? Ik dacht altijd dat er een wortel veel suiker zat... maar denken jullie? (ik eet veel komkommer en cherrytomaatjes bij ontbijt en lunch, dus eens een keer worteltjes zou het wat afwisselender maken... of paprika?)
Danseresje schreef:Ik hou helemaal niet van kaas! Maar ben een lastige broodeter en vind veel niet lekker meer als ik 's ochtends mijn brood al voor tussen de middag smeer. Nu heb ik bij de Appie mozarella in plakken gevonden en eet ik dat op brood met pesto. Tomaatje mee en dat ter plekke op brood, echt lekker en ik geniet ook weer van mijn lunch!
En vandaag voor het eerst 10km hardgelopen. Ben ook wel meteen gestopt toen de 10 in beeld kwam.....moest er zelfs voor omlopen! As kers op de taart mocht ik nog 4 verdiepingen omhoog met de trap.......
ELpatcho schreef:Danseresje schreef:Ik hou helemaal niet van kaas! Maar ben een lastige broodeter en vind veel niet lekker meer als ik 's ochtends mijn brood al voor tussen de middag smeer. Nu heb ik bij de Appie mozarella in plakken gevonden en eet ik dat op brood met pesto. Tomaatje mee en dat ter plekke op brood, echt lekker en ik geniet ook weer van mijn lunch!
En vandaag voor het eerst 10km hardgelopen. Ben ook wel meteen gestopt toen de 10 in beeld kwam.....moest er zelfs voor omlopen! As kers op de taart mocht ik nog 4 verdiepingen omhoog met de trap.......
Pesto en mozarella zijn niet echt magere producten, maar goed als je dan weer 10 km hardloopt (petje af!) moet het kunnen
Mizora schreef:Fruit uit blik is flink gesuikerd en dus niet gezond/lijnvriendelijk. Appels zijn eigenlijk altijd wel goed aan te komen, al is het dit jaar een slecht appeljaar geweest (een hoop knoppen zijn kapotgevroren). Kiwi's, sinasappels. Maar je kan 's avonds ook een (gekookt) eitje nemen, of nog een boterham. Gooi anders een aardappel in de magnetron, is ook erg lekker als je echt wat te snoepen wil (wordt op een gegeven moment heel knapperig, maar de exacte instelling is even zoeken. Een gewone aardappel vaak minimaal 5 minuten).
Bananen zou ik op zoek gaan naar kleintjes, er zit veel gewichtsverschil in bananen (van 120 tot 340 gr). En ze zijn niet heel krap in kcal dus daarmee opletten.