Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Miss_Caroo schreef:Hebben jullie ervaring met donkerblond haar bleken in de zon? Met citroen, kamille, kaneel etc.?
Dat wil ik namelijk graag gaan doenMisschien heeft iemand tips?
Kayleigh schreef:Ik had eerst blond geverfd haar, en heb het nu middenbruin geverfd. Mijn eigen kleur is donkerblond.
Wil het eigenlijk bruin met een rode gloed, maar weet niet zo goed welke kleur/merk ik daar voor moet hebben..
Emmaa_ schreef:Kayleigh schreef:Ik had eerst blond geverfd haar, en heb het nu middenbruin geverfd. Mijn eigen kleur is donkerblond.
Wil het eigenlijk bruin met een rode gloed, maar weet niet zo goed welke kleur/merk ik daar voor moet hebben..
Ik heb het een hele tijd mahonie gehad. Dat is een bruine kleur maar met een beetje een rood/paarse ondertoon afhankelijk van welk merk je gebruikt. Daarna heb ik het een keer rood gehad, echt felrood dan, en daarna weer teruggegaan naar bruin. Onlangs heb ik het zelf weer bijgewerkt met een donkerbruine kleur en ik heb er thuis een dipdye in gezet, nu ziet het er zo uit:
Was hier nog een beetje nattig van de zoutspray aan de onderkant maar het gaat om het idee.
Ssmarty schreef:Ik zit er toch aan te denken om mijn haar bruin te verven (dus niet spoelen wat ik normaal doe).
Ik heb er namelijk twee weken geleden een spoeling in gedaan en ik vind het nu alweer te licht/ rood..
Alleen zou ik dat gewoon thuis kunnen doen met een pakje van de drogisterij en dan misschien highlights laten zetten bij de kapper?
Of kan dat niet over elkaar heen?
De reden dat ik het liever zelf verf is omdat ik dan ook zelf mijn uitgroei bij kan houden en ik niet elke maand naar de kapper hoef.
Maar ik vind het wel heel mooi als er lichte en donkere plukken in zitten (mag best grof).
En hoe zit het met de uitgroei van de highlights?
Kan je die het beste gewoon uit laten groeien of kan je die bij laten werken bij de kapper?