Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

NYC2B

Re: Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-14 09:22

Sorry Djilna, ik heb die niet! :)

Meiden, misschien dat jullie mij kunnen helpen. Ik ben opzoek naar een mooie grote makeuptafel met spiegel & lamp waar ik aan kan zitten
Op Marktplaats vond ik niets, en op de site van leenbakker en ikea ook niet, hebben jullie enig idee waar je wat moois kunt halen?

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-14 11:14

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-14 11:55

Oh daar zit wel een mooie tussen alleen die ik wil is dan weer niet tijdelijk leverbaar. :Y)

Meer mensen toevallig?

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-14 11:24

Vandaag m'n bovenste la uitgezocht want hij werd weer veelste vol :=
Meteen wat foto's gemaakt van een mini stukje stash :)

Wenkbrauw producten en mascara:
http://i1204.photobucket.com/albums/bb4 ... 70d57d.jpg

Lipproducten en eyeliner/oogpotlood:
http://i1204.photobucket.com/albums/bb4 ... f5d2de.jpg

Oogproducten:
http://i1204.photobucket.com/albums/bb4 ... 2af23e.jpg
http://i1204.photobucket.com/albums/bb4 ... 1a3da7.jpg

Gezicht producten:
http://i1204.photobucket.com/albums/bb4 ... 235124.jpg

Blush;
http://i1204.photobucket.com/albums/bb4 ... 2d6e83.jpg

Bronzer/highliter:
http://i1204.photobucket.com/albums/bb4 ... 52d717.jpg

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-14 14:40

Emmaa_ schreef:
Corelli schreef:
Emmaa, ik heb die Rimmel apocalips eens even opgezocht nav je post :)
Zijn ze erg glossy of valt dat mee?

Aan het begin zijn ze vrij glossy, maar vooral Celestial droogt erg mat op :j Vind het zelf erg mooi! En leuk :D

Was vandaag in de KV en zag dat alle rimmel lipproducten nu €7 waren, dus heb bovenstaande meegenomen :) De kleur is iets lichter dan mijn natuurlijke lipkleur, maar hij is mooi! :j Dus dank voor je tip :)

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-14 17:42

Suus Leuke collectie ! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-14 17:46

Corelli schreef:
Emmaa_ schreef:
Aan het begin zijn ze vrij glossy, maar vooral Celestial droogt erg mat op :j Vind het zelf erg mooi! En leuk :D

Was vandaag in de KV en zag dat alle rimmel lipproducten nu €7 waren, dus heb bovenstaande meegenomen :) De kleur is iets lichter dan mijn natuurlijke lipkleur, maar hij is mooi! :j Dus dank voor je tip :)

Leuk! :D Ik vind hem ook heel erg fijn idd!

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-14 18:19

Emmaa_ schreef:
2 zelfs := Eentje in de Douglas en eentje in de Bijenkorf

Weet je dat zeker? := Ik heb hem nl nog nooit gezien. En ben even op de MAC site gaan kijken maar daar staat bij Utrecht ook alleen maar Douglas.
Zou wel fijn zijn. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-14 18:20

Hmm, voor zover ik altijd wist zat er zelfs in alle Bijenkorf filialen een MAC counter.. Maar ik kan nou Utrecht ook door de war halen met Amsterdam omdat ik in beide filialen best wel regelmatig kom. Volgende keer dat ik in de stad ben zal ik m'n ogen eens openhouden!

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-14 18:23

Niet in alle Bijenkorf filialen zit een MAC. Maar ik denk dat je dan misschien in de war bent met Amsterdam ja, want laatst zei een verkoopster van de MAC bij Douglas nog tegen me dat ze eerst in de Bijenkorf werkte en dat mensen daar zo vaak naar MAC vroegen dat ze daar maar is gaan solliciteren. :))

Cleo12

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-14 11:34

Ik wordt ook vaak een beetje min behandeld als ik bij de Douglas naar binnen loop. Ze kijken echt alleen maar naar je uiterlijk... Beetje suf, want ik ga altijd als ik vrij ben en ben dan blij als ik casual gekleed kan voor een dagje. Maar heb gewoon een goede baan :D

Over de wimperlijm vraag van de action wimpers, ik gebruik altijd die van essence, bij budget wimpers. Zou die van de action niet durven gebruiken. Maar wellicht is dit advies al te laat aangezien Carnaval het afgelopen weekend was...

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-14 12:52

Zo meteen foto's maken van mijn prachtige Guerlain highliter? :P

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-14 12:53

Morrow_Less schreef:
Zo meteen foto's maken van mijn prachtige Guerlain highliter? :P

:j :D

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-14 12:54

Ja!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-14 14:29

Ik ben ook heel benieuwd!

En ik denk dat het er heel erg aan ligt wat je uitstraalt hoe je geholpen wordt bij dat soort winkels. En natuurlijk hoe brutaal je zelf bent. Ik heb bij de Douglas 2 keer zelf een lipstick uit het laatje gegraaid omdat ik alles al eindeloos had geswatcht en elke keer als ik iemand aansprak om me te helpen zeiden ze "ja straks" en liepen ze weg om andere klanten te helpen die net binnen waren gekomen. Ik stond letterlijk al een half uur met de lipstick in mijn hand die ik wou hebben, als het dan een te grote moeite is om even het doosje uit het laatje te pakken alleen maar omdat ik er studentikoos uitzie, heb je aan mij echt een slechte. Dus twee keer brutaal geweest en sindsdien komen ze altijd direct naar me toe als ik binnen kom lopen. Denk dat zij ook wel weten dat mensen die vaker terugkomen en elke keer dure producten meenemen gewoon goede service verdienen. Als ik naar de Douglas ga neem ik regelmatig voor 70 euro aan make-up mee, en dan heb ik het niet over eens per jaar, eerder eens per maand...

Ik ben in de Bijenkorf in Amsterdam wel altijd héél goed geholpen, maar ik denk dat winkels als de Bijenkorf sowieso wat meer service-gericht zijn, ze hebben eenmaal een reputatie om hoog te houden.

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-14 14:55

Alles is gemaakt, nog even bewerken en morgen komen ze online in een blogpost :)

Ik moet zeggen, ik ben aardig verrast door het resultaat :)

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-14 15:06

Geweldig Emma! Zoiets zou ik dan weer niet durven :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-14 15:13

Tsja, als ik niet geholpen word help ik mezelf maar. T was niet dat ik de intentie had om iets te stelen of wat dan ook, ik wou het gewoon netjes afrekenen maar niemand wou mij service bieden. Dan maar zelfservice... Erg brutaal is het zeker wel, maar ik ga me niet zo laten behandelen :n

Cleo12

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-14 15:14

Wat goed, ik zou dat ook niet durven.... Heb ook wel eens heel lang bij de MAC ind e Bijenkorf gewacht tot iemand mij kon helpen. Het was ook extreem druk daar toen. Wel vriendelijk geholpen hoor...

Maar ik heb liever een winkel waar je zelf de dingen kan pakken die je wilt..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-14 15:16

Bij de Bijenkorf word ik altijd heel netjes geholpen, maar dat komt denk ik ook wel mede omdat ik me nooit in kan houden in de Bijenkorf en altijd wel met een tasje sta. Denk dat ze je dan wat "serieuzer" nemen, omdat je al iets gekocht heb. Weet nooit zo goed hoe het zit, weet wel dat ik het echt heel vervelend vind als ik niet geholpen word...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-14 15:32

Iemand trouwens nog leuke/mooie make-up merken die alleen in Amerika verkocht word? Ben boodschappenlijstje voor vriendlief aan het samenstellen :')

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-14 15:46

lorac <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-14 15:52

Ik heb ondertussen een halve waslijst voor hem, wil hem eigenlijk stiekem zover krijgen om een camera voor me mee te nemen, want die is daar gewoon een stuk goedkoper. Garantiebewijs via de post sturen voordat hij weg gaat en de doos weggooien. Dat de camera zelf in het Engels ingesteld staat vind ik geen probleem en ik koop dan liever een losse batterij-lader. Dus heel lief aankijken :') En ik heb een aantal Clinique/Nars/Urban Decay producten erop staan die hier lastig of niet te krijgen zijn. En de Kat von D Tattoo Eyeliner :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-14 15:54

Is de foundation van LORAC fijn Nadien?

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-14 16:07

Foundation heb ik geen ervaring mee. Maar de oogschaduwpalletten zijn echt prachtig <3 Ik ben nogsteeds in een poedersuiker omdat ik 1 van die paletten niet meer heb kunnen kopen omdat 'ie uitverkocht was :'D Heb zelf de pro to go en i'm in love <3

Kat von D eyeliner heb ik ook :j heb er 4 :') Gebruik ze alleen niet zo heel vaak, vind gewoon een liquid fijner werken haha. En op een of ander manier geven ze niet altijd even goed kleur af, de ene keer komt er gelijk een goede lijn uit en de andere keer lijkt ie wat opgedroogd ofzo, beetje jammer er aan. Als ie het goed doet is het wel een heel fijn pennetje :j

Oh en de mascara van Covergirl is echt een toppert :D en lekker cheap haha