Dookie schreef:fotooo
http://img218.imageshack.us/img218/2579/labretwn8.png
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dookie schreef:fotooo
Saffier schreef:Navelpiercing vond ik wel mee vallen........ Ik was echt superzenuwachtig... Ging samen met een vriendin RaichuHollow hier op bokt...
Eerst wou zij als eerste, maar zij vond het ook eng, dus ik ging als eerste (Ik was bang dat ik anders niet meer zou durven).
Ik kneep in haar hand, en dacht steeds, nou komt het, nu gaat het zeer doen...Zegt ze op een gegeven moment, het is al klaar hoor jes.......... Ik oh... Viel best mee eigenlijk...
Ik had echt verwacht dat het heel erg pijn ging doen, maar ik voelde maar een klein prikje...
Bienotje schreef:Moet op zijn zitbeenknobbels zitten als je zo'n piercings hebt
Wel een goed emethode om een verkeerde houding wat dat betreft af te leren misschien
x_manon_x schreef:Mijn wenkbrauw piercing deed niet echt zeer ,maar het bloede wel een beetje ..
Als ik eerlijk moet zijn vondt ik dat mijn nuespiercing erg pijn deed..
Dookie schreef:heh, bloed bij een navelpiercing?
Het heeft bij mij nix gedaanvond het zetten zelfs leuk
Dookie schreef:Ik heb enkel een harde huid, die piercing zelf wou er niet zo gemakkelijk in
LiinDseyy schreef:ik kom ook weer even langs...heb hier een tijdje geleden ff laten weten dat ik een navelpiercing had laten zette en toen ben ik een hele tijd verdwenen..Nou ik heb mijn navelpiercing nog steeds en ben er nu wel weer blij mee...ik heb er een hele tijd spijt van gehad en stond op het punt hem eruit te halen...Hij was erg ontstoken en heeft veel gebloeid ( ik hoefde het ringetje maar een stukje te draaien en hij bloeide al ) Nu is het warm geweest en ben ik naar zee geweest nu is het eigenlijk zga over. Ik heb er echt heel veel pijn van gehad en ontsmet hem nu bij alles...als ik hem er even uit heb gehaald...als ik heb gezwommen...etc etc...ik heb ook een klein oppaskindje van 14 maanden ( toen nog geen jaar volgens mij ) die heeft er een keer aan getrokken dat deed super zeer het was in de periode dat hij zo ontstoken was....maarja nu is het over...Ik heb nu wel ineens een veel korter staafje nodig vergleken met toen hij zo ontstoken was...
ik ben van 14 mm naar 8 mm gegaan
Ketaki schreef:Debortje_ schreef:ik wil wel een navelpiercing laten zetten![]()
die lijkt me wel pijn, maarjaa mag ook niet van me ouders
zo te horen ben je dus nog minderjarig.
anders had je het waarschijnlijk allang gedaan
SuperQuinta schreef:auw...piercing onder doet dus wel pijn...
![]()
maargoed ik heb hem.. binnenkort dus foto..