[centraal] Het Piercing topic..!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

RelarDevi

Re: [centraal] Het Piercing topic..!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 19:22

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 19:44

Saffier schreef:
Navelpiercing vond ik wel mee vallen........ Ik was echt superzenuwachtig... Ging samen met een vriendin RaichuHollow hier op bokt...
Eerst wou zij als eerste, maar zij vond het ook eng, dus ik ging als eerste (Ik was bang dat ik anders niet meer zou durven).
Ik kneep in haar hand, en dacht steeds, nou komt het, nu gaat het zeer doen...Zegt ze op een gegeven moment, het is al klaar hoor jes.......... Ik oh... Viel best mee eigenlijk...

Ik had echt verwacht dat het heel erg pijn ging doen, maar ik voelde maar een klein prikje...

die van mij deed echt zeeeer!!!!! maar het bloedde bijna niet. verschilt per persoon denk ik. ik had die pijn niet verwacht, dacht eigenlijk wel dat ik een bikkel was Knipoog

LiinDseyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 19:53

ik kom ook weer even langs...heb hier een tijdje geleden ff laten weten dat ik een navelpiercing had laten zette en toen ben ik een hele tijd verdwenen..Nou ik heb mijn navelpiercing nog steeds en ben er nu wel weer blij mee...ik heb er een hele tijd spijt van gehad en stond op het punt hem eruit te halen...Hij was erg ontstoken en heeft veel gebloeid ( ik hoefde het ringetje maar een stukje te draaien en hij bloeide al ) Nu is het warm geweest en ben ik naar zee geweest nu is het eigenlijk zga over. Ik heb er echt heel veel pijn van gehad en ontsmet hem nu bij alles...als ik hem er even uit heb gehaald...als ik heb gezwommen...etc etc...ik heb ook een klein oppaskindje van 14 maanden ( toen nog geen jaar volgens mij ) die heeft er een keer aan getrokken dat deed super zeer het was in de periode dat hij zo ontstoken was....maarja nu is het over...Ik heb nu wel ineens een veel korter staafje nodig vergleken met toen hij zo ontstoken was...

ik ben van 14 mm naar 8 mm gegaan

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 20:00

Bienotje schreef:
Moet op zijn zitbeenknobbels zitten als je zo'n piercings hebt Lachen

Wel een goed emethode om een verkeerde houding wat dat betreft af te leren misschien Knipoog

of juist niet Tong uitsteken

hahaha

@ LiinDseyy: Als je piercing nog wat gevoelig is zou ik niet een tekort staafje nemen als ik jou was, mijn ervaring is dat het dan eerder gaat irriteren......

Ik ben ook gewoon gaan zwemmen...... Ik heb m begin Juni 2002 laten zetten, en woonde toen vlak bij zee... Ben bijna elke dag wel gaan zwemmen, en nooit ergens last van gehad....Maar wel steeds goed ontsmet....

dlientjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 20:05

ja.. maar de zee is wel anders als het zwembad Knipoog . In de zee zit zout en dat helpt wondjes eerder te genezen Tong uitsteken .het zwembad is vies...met al die bacterien van verschillende mensen Knipoog Haha!

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 20:11

heh, bloed bij een navelpiercing?
Het heeft bij mij nix gedaan Verward vond het zetten zelfs leuk Tong uitsteken

x_manon_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 20:49

Mijn wenkbrauw piercing deed niet echt zeer ,maar het bloede wel een beetje ..
Als ik eerlijk moet zijn vondt ik dat mijn nuespiercing erg pijn deed Nagelbijten / Gniffelen ..

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 21:08

oh die vond ik ook leuk Clown die man gaf me zo'n doekje, ik vroeg of ik aan het bloeden was ofzo Haha! maar soms raken ze een kanaaltje waardoor je oog begint te tranen, had ik ook al niet Clown

Tooske

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 21:54

x_manon_x schreef:
Mijn wenkbrauw piercing deed niet echt zeer ,maar het bloede wel een beetje ..
Als ik eerlijk moet zijn vondt ik dat mijn nuespiercing erg pijn deed Nagelbijten / Gniffelen ..

Ja ik vond de mijne ook Clown

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 22:06

Dookie schreef:
heh, bloed bij een navelpiercing?
Het heeft bij mij nix gedaan Verward vond het zetten zelfs leuk Tong uitsteken

bij mijn piercingshop hebben ze me vertelt dat een piercing normaal niet bloed als ie goed is gezet! mijn navelpiercing is ook niet goed gezet bij een andere shop en die bloedde echt hard...andere piercings heb ik daar laten zetten en hebben niet gebloed terwijl ze toch echt goed door mijn vel heel zijn gegaan Haha!

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 22:09

Ja, vond het echt raar om te lezen. Mijn piercing was de eerste dagen heel mooi, niet rood ofzo. Maar ik kan het ontsmettingsmiddel niet zo goed verdragen denk ik en kreeg beetje ontsteking, dus daarmee gestopt en gebruik iets anders nu en het ziet weer mooi Lachen
Ik heb enkel een harde huid, die piercing zelf wou er niet zo gemakkelijk in Haha!

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 22:39

Dookie schreef:
Ik heb enkel een harde huid, die piercing zelf wou er niet zo gemakkelijk in Haha!

had ik ook! net alsof de naald bot was ofzo Clown

MarjoEisla

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 09:32

of het bloed of niet ligt eraan hoe goed het dichtgeklemd is. bij mij is het beide keren een beetje gaan bloeden maar goed vind ik ook wel logisch. Heb niet zon superstrak buikje (ook niet dik hoor!!) en tja dan hebben ze toch meer vel dan de hele slanke meisjes en hoe meer vel hoe meer bloedvaatjes en dan is de kans toch groter dat niet alles dichtgeklemd is. Bij mij gaat het nu wel goed denk ik. Hij is wat rood bij bovenste balletje maar verder niet pijnlijk, geen pus o.i.d...

gekketeckel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 10:24

LiinDseyy schreef:
ik kom ook weer even langs...heb hier een tijdje geleden ff laten weten dat ik een navelpiercing had laten zette en toen ben ik een hele tijd verdwenen..Nou ik heb mijn navelpiercing nog steeds en ben er nu wel weer blij mee...ik heb er een hele tijd spijt van gehad en stond op het punt hem eruit te halen...Hij was erg ontstoken en heeft veel gebloeid ( ik hoefde het ringetje maar een stukje te draaien en hij bloeide al ) Nu is het warm geweest en ben ik naar zee geweest nu is het eigenlijk zga over. Ik heb er echt heel veel pijn van gehad en ontsmet hem nu bij alles...als ik hem er even uit heb gehaald...als ik heb gezwommen...etc etc...ik heb ook een klein oppaskindje van 14 maanden ( toen nog geen jaar volgens mij ) die heeft er een keer aan getrokken dat deed super zeer het was in de periode dat hij zo ontstoken was....maarja nu is het over...Ik heb nu wel ineens een veel korter staafje nodig vergleken met toen hij zo ontstoken was...

ik ben van 14 mm naar 8 mm gegaan

je moet er in het begin ook niet teveel aankomen en volgens mij moet je hem er zeker al niet steeds uit halen als je m nog niet zo heel lang hebt .Ik heb de mijne 11 jaar (navelpiercing)
maar in het begin zeiden ze dat ik er vooral niet te veel aan moest komen,
groetjes madrieka

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 10:53

Ik heb voor dinsdag een afspraak om voor de 2e maal mijn madonna te laten zetten.
Van mijn werk moest hij uit en ik was nog in de geneestijd,dus groeide hij meteen dicht Boos!
Nu ik geen werk meer heb ben ik eigenwijs en wil ik mijn madonna terug Tong uitsteken
Ben niet zenuwachtig,ik weet toch hoe het gaat nu,ik kan alleen niet wachten... Haha!

Manderino

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 11:00

Ik heb sinds gister een navelpiersing en ik was heel zewuwachtig om em te laten zetten ,maar ik ging toch en het deed best zeer ,maarja ik heb em nu wel Haha!.

Debortje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 11:28

Ketaki schreef:
Debortje_ schreef:
ik wil wel een navelpiercing laten zetten Ja
die lijkt me wel pijn, maarjaa mag ook niet van me ouders

zo te horen ben je dus nog minderjarig.
anders had je het waarschijnlijk allang gedaan Knipoog

14 Ja

ik vind het mooi om te zien bij anderen.
ik hoef het eigenlijk niet eens Vork

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 16:16

ik kom ook alleen maar aan mijn navelpiercing als ik hem schoon moet maken. zo is de kans op infectie het kleinst. als ik steeds met mijn vieze handen eraan ga zitten vraag ik er om.

er zit een beetje een rood randje om, maar het doet verder geen zeer, alleen gevoelig. volgens mij is dat een teken dat je huid wil herstellen of zo?

SuperQuinta

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 16:36

auw... Nors opkijken piercing onder doet dus wel pijn... Knipoog

maargoed ik heb hem.. binnenkort dus foto.. Haha!

xxsweet

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 16:47

SuperQuinta schreef:
auw... Nors opkijken piercing onder doet dus wel pijn... Knipoog

maargoed ik heb hem.. binnenkort dus foto.. Haha!

Onder waar?
Ik ben nieuwsgierig Tong uitsteken

SuperQuinta

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 17:02

ow sorry.. onder navel.. niet zo heel spannend dus.. haha Clown

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 23:36

Wat ik me eigenlijk afvroeg, als je zwangerbent, heb je dan ook van die speciale piercings voor in je navel zodat ie niet dichtgroeit?
Niet dat ik zwanger ben hoor Clown Maar vroeg het me af....

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 01:03

Volgens mij wel ja. Mara ik heb ze nooit gezien.

Megamutsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 01:21

Ja, de staafjes voor een navelpiercing als je zwanger bent zijn geloof ik langer.

Megamutsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 01:36