Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Uiteraard alle stappen van de instructie gevolgd maar nu zit ik me af te vragen of er niet 1/4 minder zichtbaar zou moeten zijn in het venster (0,25 ozempic). Als ik naar de pen kijk dan is het venster nog volledig vol lijkt het. Ik voel m'n prikplek een beetje dus het was wel raak hahaha har166 schreef:Ik heb net mijn eerste dosis gezet. Ik vond het ineens héél spannend dus heb het halve topic nog een keer doorgelezen en er toen toch voor gegaanUiteraard alle stappen van de instructie gevolgd maar nu zit ik me af te vragen of er niet 1/4 minder zichtbaar zou moeten zijn in het venster (0,25 ozempic). Als ik naar de pen kijk dan is het venster nog volledig vol lijkt het. Ik voel m'n prikplek een beetje dus het was wel raak hahaha
Dus inderdaad naaldjes bijkopen. Ik heb ze bij Bol besteld.Libera schreef:Stille meelezer maar ik dacht dat deze video misschien wel interessant is hier:
https://youtu.be/YT3BxZNJlhs?si=1iykYmjbLTtD5qeM
Op het einde praat hij ook over hoe je kan afbouwen etc.
Ennasuus schreef:Ik was 6 dagen op vakantie, wel veel gewandeld (10 km per dag) maar ook veel gesnaaid en warme Choco’s Enzo en Savonds patat / pizza / pannekoeken 6 dagen lang
Ik voelde me meteen weer 3 kilo dikker en dacht ook zeker te weten dat ik 3 kg was aangekomen maar gelukkig geen gram aangekomen heel bijzonder!
Nu kerst en oud en nieuw nog ongeschonden doorkomen ben benieuwd of dat gaat lukken
Merk wel dat ik ondanks de lekkere zoetigheden wel echt veel minder eten zoals lunch en avondeten opkan, voorheen zonder ozempic was het én én én