boedjang schreef:Be funny, een vakantie woning? Waar ligt t. Ziet er heel fijn uit
Het is idd nu een recreatie woning en er komt woonbestemming op.
Het ligt in een gebiedje tussen Oisterwijk - Vught en Boxtel
Ik vind vooral de omgeving mooi en toch veel stations in de buurt etc. Daar zie ik me wel wonen
Eerst was de bestemming nog een belemmering en spannend maar dat lijkt echt te gaan gebeuren maar nu blijkt er schimmel dus wil ik uitzoeken wat daarmee kan kwa of het verwijderd kan worden. Wat het kost en of het beperkt is tot de vloer/ondergrond. Als ik het kan bekostigen om het te verwijderen en evt beton te laten storten als ondergrond en daaroverheen nieuwe platen. Of een ander chalet mag plaatsen. Er komt met de verandering van bestemming een woonvergunning voor een stenen huis. Daar heb ik helaas geen budget voor de prijs van dit huisje op 500m2 grond wat niet op een park staat heeft de prijs van een gewone rijtjeshuis zeg maar dus dan heb ik wel wat voor verbouwen maar niet voor een compleet nieuw huis maar een nieuw/2e hands chalet erop plaatsen dat kan wel. Al is het huisje van binnen ook al echt leuk dus als het verwijderen van de schimmel lukt dan zou dat mijn voorkeur hebben.

Wat prachtig die herten