maar ik begreep van vage kennissen dat de meeste media in dienst van de overheid zijn, dus misschien komt het daar dan wel door.. (dat dat dan eigenlijk per artikel en nieuwsbron weer verschilt valt niet perse op, je kunt dan dus precies uitkiezen wel artikel in dienst van de overheid is en op dat moment is die instantie dus in overheidsdienst.. op een soort ZZP basis denk? ik vind het vooral vermoeiend eigenlijk

Electra, er zijn ook landen die hebben helemaal niks perse gedaan, dus ook niet 'sneller'...
Helemaal geen lockdown, alle winkels gewoon nog open... geen avondklok.. etc..
het is echt maar net waar je naar kijkt hoor, denk ik...
@Lughnassadh: hij heeft niet eens antwoord nog... Het is maar net wat daarin komt te staan...
Want als het niet gedwongen mag qua wet, dan kan hij willen wat hij wil, maar dan wordt het advies waarschijnlijk dat het niet kan...
Wie weet, misschien heeft iemand wel aangedrongen op 'kom Hugo, misschien kan het wel, vraag het nou gewoon, zou toch fijn zijn als er festivallen door kunnen gaan voor ge-ente mensen.. leg het gewoon even voor'...
En komt het helemaal niet uit zijn hoge hoed...
En als de Gezondheidsraad adviseert dat het wel kan.. dan kan het dus wel..
Ik kan me nog goed het gezeik herinneren over de app die ECHT verplicht zou worden en dan zouden we OVERAL gevolgd worden !!!! .. echt hoor... stelletje weggooiers...