Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
mocht 74kg er in zitten zou dat fantastisch zijn maar met 78 ben ik al blij! famkeY schreef:Negerzoen schreef:Ik ben 1.78 en nu 85kg. Ik wil graag in ieder geval naar 78kgmocht 74kg er in zitten zou dat fantastisch zijn maar met 78 ben ik al blij!
Ben heel lang 85 geweest. Toen maar Sonja in huis gehaald nu dus 77. Gaat vast lukken!! Onder de 80 was al magisch haha
En dan hoop ik die 80 ook nooit meer te zien haha.
En dan hoop ik die 80 ook nooit meer te zien haha.[/quote]
je bent er bijna!! Ik ga altijd even na het warm eten op de hometrainer. 30 minuten helemaal stuk. Maar zo ben ik van de 85 naar de 77 gegaan. Heel succes! Gaat je lukken.
Ik vind de resultaten echt verbluffend knap al van jullie allemaal! Ik heb eigenlijk geen ‘before’ foto’s maar m’n zus heeft foto’s gemaakt van mij in ‘de jurk’ en daar zie ik nu pas hoe slank ik ben geworden. In m’n hoofd is dat nog niet helemaal zo, ik zie het verschil niet zo. Daarom was het meten echt goed om te doen, dat zegt mij maar dan het lagere getal op de weegschaal.
Dus weer goed de draad opgepakt na het weekend met veel te veel heerlijk eten...
), door naar Personal training en dan naar huis, dus ook nog een trainings outfit mee
Lijkt wel een wereldreis zo.
Lekker Gaucho!
is het lijstje van Gaucho, ziet er heerlijk uit.
ga niet stom doen en doe gewoon mee, maar ik heb precies uitgerekend hoeveel kcal er nog in mijn eetschema van vandaag passen en zo eromheen gepland.

Is misschien ook wel een leuk cadeau voor mezelf.