Veel moeten afvallen...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Jelle1236

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-21 18:37

Was 174

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-21 18:46

Ik ben 1.78 en nu 85kg. Ik wil graag in ieder geval naar 78kg :) mocht 74kg er in zitten zou dat fantastisch zijn maar met 78 ben ik al blij!

Jelle1236

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-21 18:50

Negerzoen schreef:
Ik ben 1.78 en nu 85kg. Ik wil graag in ieder geval naar 78kg :) mocht 74kg er in zitten zou dat fantastisch zijn maar met 78 ben ik al blij!

Ben heel lang 85 geweest. Toen maar Sonja in huis gehaald nu dus 77. Gaat vast lukken!! Onder de 80 was al magisch haha

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-21 19:10

famkeY schreef:
Negerzoen schreef:

Ben heel lang 85 geweest. Toen maar Sonja in huis gehaald nu dus 77. Gaat vast lukken!! Onder de 80 was al magisch haha

Jaaaa ik hoop het! :D En dan hoop ik die 80 ook nooit meer te zien haha.

Jelle1236

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-21 19:23

Ben heel lang 85 geweest. Toen maar Sonja in huis gehaald nu dus 77. Gaat vast lukken!! Onder de 80 was al magisch haha[/quote]

Jaaaa ik hoop het! :D En dan hoop ik die 80 ook nooit meer te zien haha.[/quote]

Oh je klinkt als mij :D je bent er bijna!! Ik ga altijd even na het warm eten op de hometrainer. 30 minuten helemaal stuk. Maar zo ben ik van de 85 naar de 77 gegaan. Heel succes! Gaat je lukken.

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-21 19:38

Ik heb nog wel foto's van mijn start vorig jaar, eigenlijk wel blij mee. Ik zou nu weer eens nieuwe foto's moeten maken, want nu is het pas echt een verschil :)

Afbeelding

Jelle1236

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-21 19:43

Had ik ook wel willen doen. Zulke foto’s maken die jij hebt gemaakt... maar toen wilde ik mezelf niet eens zo in de spiegel kijken. :+

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-21 21:05

Ik ben 1.62m. Toen ik begon, was ik 86kg -O- na m'n zwangerschap en begin Corona, de eerste foto... de tweede foto is afgelopen februari gemaakt :D om en nabij de 61/62kg :D

Afbeelding

Afbeelding

En welkom FamkeY :)

Ryder

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-21 21:19

Wauw Musli, wat een verschil! Heel knap van je.

Gaucho was dit na 8 weken, wat een verschil. Ook in je houding! Je staat veel meer rechtop op die derde foto. Ik moet toch eens komen kijken of dat nu dan helemaal zo is ;)

Famkey ik heb ook geen foto’s gemaakt, ik had hetzelfde... als ik nu selfies en andere foto’s van toen zie denk ik ook echt *cringe*, erg he.

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-21 21:55

Ik dacht ik stap weer even op de weegschaal, voor het idee. Getal was zo laag dat ik dacht nouuu lijkt me niet. 10cm verplaatst en toen woog ik 4kg zwaarder. Ik zie al weer, beter gewoon alleen bij de diëtiste op de weegschaal :')

Pallatin

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-21 22:01

Wat stoer dat jullie die foto’s zo plaatsen, ik ben niet zo’n held :D Ik vind de resultaten echt verbluffend knap al van jullie allemaal! Ik heb eigenlijk geen ‘before’ foto’s maar m’n zus heeft foto’s gemaakt van mij in ‘de jurk’ en daar zie ik nu pas hoe slank ik ben geworden. In m’n hoofd is dat nog niet helemaal zo, ik zie het verschil niet zo. Daarom was het meten echt goed om te doen, dat zegt mij maar dan het lagere getal op de weegschaal.
Nou, niet paard gereden, dus even m’n ribben rust gegeven. Wel 10.500 stappen gezet en een recept gekookt van de site van project gezond, was enorm lekker... :9 Dus weer goed de draad opgepakt na het weekend met veel te veel heerlijk eten... :j

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-21 07:16

Moge! Zo dagje kantoor, dus heel survival pakket aan eten mee. Daarna meteen ff boodschappen doen bij de zaak (zalmfilet :9), door naar Personal training en dan naar huis, dus ook nog een trainings outfit mee :) Lijkt wel een wereldreis zo.

Ook maar vast eten gemaakt voor vanavond, ben pas tegen 19.30 thuis en dan heb ik er echt geen puf meer voor. Dat zijn de situaties dat ik eerder dan gewoon wat besteld / afgehaald had op weg naar huis.

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-21 07:27

Weer zo vroeg actief al :) Lekker Gaucho!

justkid

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-21 09:54

Het enige eetlijstje wat ik echt lees/bekijk :Y) is het lijstje van Gaucho, ziet er heerlijk uit.

Fijn dat het zo goed gaat bij heel veel, echt top.
Ik hoop dat degenen waarbij het niet zo goed gaat op dit moment niet teveel worden afgeschrikt door de succesverhalen.
Gewoon blijven posten hoor dat maakt dit topic sterk. :)

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-21 09:59

Ja, precies!

Ik kreeg van de week een envelopje met iets dat aanvoelde als iets lekkers. Mag het vanmiddag pas openen bij een overleg. Ik verwacht dat het M&M's zijn. :') ga niet stom doen en doe gewoon mee, maar ik heb precies uitgerekend hoeveel kcal er nog in mijn eetschema van vandaag passen en zo eromheen gepland. :')

N_B_N

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-21 11:10

O ik wil heel graag met jullie mee praten, maar het gaat zo snel!
Absoluut niet afgeschrikt door de goede verhalen, echt super fijn juist dat het met het harde werken is gelukt.

Wat leuk roos dat je werk zoiets doet! Zou me door zoiets kleins echt gewaardeerd worden.
Drukke dag gaucho

Ik ga voorlopig denk ik niet meer op de weegschaal staan. Die was echt niet lief. Heb mijn minuten op de crosstrainer opgehoogd. Was begonnen met 10 min en ik zit nu sinds gister op een half uur en dat ging goed. Kijken of ik dat zeker 4x per week kan doen. Buiten werk en paardje om

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-21 11:12

Was een initiatief van een collega, superleuk inderdaad. :j

En wat goed! Goed begin is het halve werk!

Ik heb sinds een paar weken als doel elke (werk)dag een uur op de Foxy. Op vrije dagen bekijk ik het van dag tot dag. Tot nu toe gaat dat prima, het is in de pauzes een fijne afwisseling/beweging.

Jelle1236

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-21 11:21

Het vergt wel veel van je, helemaal met een baan erbij! Vind ik super knap van jullie! Alles van te voren plannen en maken! Top!

Een half uur op de crosstrainer, ook al top.. goed bezig! Hoop dat je weegschaal snel weer lief voor je is. Werkt bij mij super een half uurtje even lekker bezig. Al moet ik me soms een trap onder mijn kont geven. Voelt wel weer lekker daarna.

Fijne dag allemaal en maak er iets moois van.

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-21 11:33

M&Ms inpassen in eetschema is top *\o/*

Ik probeer minimaal om de dag 'intensief' te bewegen, ik moet mezelf soms een beetje afremmen. Met een dagje relatief rust (en een dagje paardrijden + stallen doen is ook 'rust') hersteld mijn lijf beter.

Nu al zin in mijn lunch, poke bowl met garnalen, edame bonen, mango, rijst, komkommer & radijs.

Oh, heb een nieuw kookboek gezien wat ik eigenlijk wil kopen :o Is misschien ook wel een leuk cadeau voor mezelf.
Laatst bijgewerkt door gaucho op 17-03-21 11:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Ryder

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-21 11:35

Haha, bij mij is een dagje paardrijden (en anderen helpen door een lesje of wat mee te lopen/rennen naast het paard) juist een lekker actieve dag :o

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-21 11:36

Ja weet je wat het is, de enige beweging die ik buiten Foxy om krijg is de route van de bank naar de keuken bewandelen, dus ik moet wel. :')

Gelukkig worden we steeds meer vriendjes, Foxy en ik, en verbrand ik zo in een uurtje ongeveer 800 kcal.

Ryder

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-21 11:36

Goed bezig Roos!! Weer helemaal back on track dus!

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-21 11:38

So far so good. Ik hoop van de week de magische "nog maar tien kilo te gaan" grens aan te tikken.

N_B_N

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-21 11:41

800kcl is echt wel veel! Ik zat gister met een half uur op de 121(?) ongeveer weet het niet helemaal zeker meer. Maar dan denk ik, ik heb zo hard m’n best gedaan :+

Ik vind het vooral moeilijk om extra bewegen in te passen. +-10 uur werken, uur reistijd, paard (25 min enkele reis), honden, een huishouden (door de weeks alleen, in het weekend is mijn man thuis).
Ik moet echt energie ervoor vinden om het te doen, maar ik ben gewoon echt niet blij met mezelf op het moment dus ik moet wel

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-21 11:43

Ja, dat zijn echte uitdagingen. Ik heb simpelweg het geluk dat ik sinds een jaar vanuit thuis werk en dus minder reistijd en meer ruimte heb om mezelf te verbeteren. Tel daarbij op dat ik alleen voor mezelf verantwoordelijk ben en je hebt de meest optimale situatie. Toen corona begon bedacht ik dan ook dat ik er nu gebruik van moest maken. Over 2 weken ben ik ook al een jaar gestopt met roken en toen begon mijn afvalrace eigenlijk pas serieus, dus dat is wel een mijlpaal. :))