Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DezeNaam schreef:Ik vraag me af, is het gepast om te vragen of een flash 'aangepast' kan worden?Ik heb interesse in een flash die ondertussen al twee jaar op haar website staat. Ik keer er steeds naar terug maar iets in me zegt altijd dat het 'net niet' goed genoeg is/er iets ontbreekt. Nu als ik naar haar andere ontwerpen kijk, denk ik dat een aanpassing mij over de lijn zou kunnen trekken. Maar ik weet niet of het raar is om dat te vragen?
SennaS schreef:Hebben er hier mensen tips voor een artiest die goed is in watercolor en een sketchy stijl? Ik kan via Google weinig artiesten vinden. Ik heb contact gehad met My Precious Ink, maar ik ben nogal geschrokken van de kosten. Ik heb er echt een flink bedrag voor over, maar dit was vier keer zo duur als een artiest waar ik eerder contact mee heb gehad en dat wordt me toch te gek. Het gaat om een kleine tattoo.
SennaS schreef:Hebben er hier mensen tips voor een artiest die goed is in watercolor en een sketchy stijl? Ik kan via Google weinig artiesten vinden. Ik heb contact gehad met My Precious Ink, maar ik ben nogal geschrokken van de kosten. Ik heb er echt een flink bedrag voor over, maar dit was vier keer zo duur als een artiest waar ik eerder contact mee heb gehad en dat wordt me toch te gek. Het gaat om een kleine tattoo.
Urielle schreef:SennaS schreef:Hebben er hier mensen tips voor een artiest die goed is in watercolor en een sketchy stijl? Ik kan via Google weinig artiesten vinden. Ik heb contact gehad met My Precious Ink, maar ik ben nogal geschrokken van de kosten. Ik heb er echt een flink bedrag voor over, maar dit was vier keer zo duur als een artiest waar ik eerder contact mee heb gehad en dat wordt me toch te gek. Het gaat om een kleine tattoo.
Ik ben nog zoekende naar DE artiest. Kreeg via hier de tip voor Pernilla van http://www.foreveraftertattoo.nl/
maar ze vindt wat ik wil niet haar stijl en wil hem niet zetten. Misschien de jouwe wel.