Ik heb net zitten spelen met “negative space”

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Seni schreef:De nagelfabriek is een betrouwbare webwinkel. Daar heb ik mijn grootste deel nagellak en materialen vandaan.
Mijn nagel frees is van Melodysuzie ik heb de portable versie genomen. Ook vrij goedkoop en tot en met 30.000 rpm.
LadyMadonna schreef:Gave kleur Anne!
Ik heb net zitten spelen met “negative space”![]()
[ [url=m/7UUQnz.jpg]Afbeelding[/url] ]
A_nouk schreef:Mijn topcoat van Kiki no wipe zit als een huis, geen enkele beschadiging met twee weken dragen. En wordt ook niet of nauwelijks dof
Rubber base ben ik tot nog to geen fan van. Lijkt zich heel slecht aan mijn nagel te hechten. Maar probeer het over een paar weekjes nog een keertje.
Missy_ schreef:Hallo allemaal, ik lees al een tijdje mee maar heb een vraagje. Ik doe sinds een aantal maanden mijn eigen nagels en heb spullen van Pinkgellac. Ik vroeg me af of je dit kan combineren met kleurtjes van andere merken? Dus de lamp, base en topcoat?
Missy_ schreef:Hallo allemaal, ik lees al een tijdje mee maar heb een vraagje. Ik doe sinds een aantal maanden mijn eigen nagels en heb spullen van Pinkgellac. Ik vroeg me af of je dit kan combineren met kleurtjes van andere merken? Dus de lamp, base en topcoat?