[HK] Make-up topic: deel 7!

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
chimello

Berichten: 6405
Geregistreerd: 28-03-06

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 19:09

Nee snap ik, daarom zeg ik het is dat je het al jaren gebruikte. Anders zou je niet snel denken dat een product verkeerd is. Echt sneu dat zoiets kan gebeuren...

Individu
Berichten: 731
Geregistreerd: 18-03-17

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 19:22

Het is sneu voor de consument, want het kost ook wat. Geen rib uit je lijf. Maar het is wel duurder dan regulieren zeep en shampoo. Als je haar of huid er dan ontzettend ongezond en lelijk van word is dat echt een bummer. Ook wel bizar, want het merk is best populair.

Mondy

Berichten: 11896
Geregistreerd: 13-07-05
Woonplaats: Eindhoven

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 19:31

Oh je krullenfoto's herinner ik me nog ja ! Heb nu voor het eerst een lush bruisbal gekocht op t station en zie nu al die lush verhalen weer voorbij komen :')

xFioon

Berichten: 4898
Geregistreerd: 15-09-06

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 19:47

Ik heb de laatste paar dagen ineens een hele vette huid in de loop van de dag, geen idee hoe het komt want niks veranderd. Maar m'n wenkbrauwen smelten er dan ook een soort van af.
Ik heb vorige week m'n haar geverfd, en moest dus ook nieuw wenkbrauwpotlood. Hebben ze me bij de Douglas benefit aangeraden, zou waterproof zijn etc, maar ik veeg nu met elke veeg erlangs m'n wenkbrauwen steeds overal heen :+

Iemand tips of een ander beter potlood? Ik heb graag van die 'platte' potloden, die je niet hoeft te slijpen
Afbeelding
Simpele look zonder oogschaduw oid, nieuwe lipstick 897 van dior

Murthul

Berichten: 17064
Geregistreerd: 19-12-10
Woonplaats: Eilandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 20:00

Leys schreef:
En ik... en een vriendinnetje van ons...
Lijkt me sterk dat we alle 3 ineens spontaan allergisch waren voor een product wat we allemaal al jaren gebruikten.
Was echt gewoon een slechte partij.

En ik heb shampoo gebruikt, eerste potje was super, tweede.... een grote pluisbende.
Mijn haar leek wel dood :oo

Daardoor zo afgeknapt dat ik Lush nooit meer gebruik!


Nummer 3 meld zich :wave:

Ik had toen idd ook opeens loslatende nagelriemen door gebruik van lemony flutter en idd allemaal een potje uit dezelfde periode ongeveer. :j Stond me eigenlijk bij dat er nog iemand bij was.. Maar ik weet t niet meer precies. :n
Daarna idd nooit meer iets gehaald bij lush, maar ik zou op zich best nog producten van lush gebruiken, ben er wel van overtuigd dat wij een slechte batch hadden en lemony flutter zal ik misschien nog wel minder snel gebruiken, maar verder nooit problemen gehad met producten, dus voor mij geen reden om dat opeens af te zweren. Alleen geen lush hier dicht bij, en ik ga er niet voor reizen. :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 20:07

Fleur ook, dus dat zijn er al 4...
Best erg dat we nooit een reactie hebben gehad van Lush

Niniane

Berichten: 6450
Geregistreerd: 24-02-06
Woonplaats: Ergens in Zuid-Oost Brabant

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 20:16

Heb zelf nooit problemen gehad met Lush. Het is toch altijd even uitzoeken wat wel en wat niet bij je past.

Drunksheep

Berichten: 9507
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 20:53

Het verschilt natuurlijk echt per persoon hoe iets bevalt, LF toen is gewoon echt een slechte batch geweest. Ik gebruik dus ook al jaren Lemony Flutter (en veel andere Lush producten) en heb nooit last gehad. Dus niet laten afschrikken door dit soort verhalen, kan ook gewoon goed gaan haha :))

Het wordt natuurlijk met de hand gemaakt, dus kan heel gauw in de samenstelling iets fout gaan denk ik.

_Friemel
Berichten: 3691
Geregistreerd: 05-04-11

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 22:14

En daarom neem ik het risico niet meer, ik had het ergst van allemaal en ben echt door een hel gegaan van de pijn omdat mijn vingertoppen hele lappen vel miste.

LF is nr 1 nagel spul maar ik wil dit nooit meer mee maken.

Jellybeans
Berichten: 2556
Geregistreerd: 02-10-12

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 22:29

Oh wow wat een vervelende ervaringen met de Lemony Flutter. Ik gebruik het al jaren en vind het super fijn spul.

Anoniem

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 23:15

Ik heb dat met mijn vingers niet gehad door LF maar later wel door een kinderziekte (leuk joh kinderen hebben _O- ) heb meer dan een half jaar met pijn gelopen door missende sfukken vel. Kan me zo goed voorstellen hoe dat voor jullie gevoeld moet hebben!

Ik gebruikte altijd de karma shampoo van lush, maar met de frequentie waarop ik mn haar moest wassen ermee omdat ik het anders niet klitvrij kan houden werd het me veel te duur. Gebruik nu Tigi en kan het nu gerust een dag of 2 niet wassen zonder onmogelijke klitten :D

Berdien

Berichten: 64650
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-17 06:15

Mijn totale hoofdhuid liet los na het gebruik van een shampooblok. Was niet de eerst keer dat ik het gebruikte, ging eigenlijk altijd wel goed. Daarna nooit meer gebruikt.

marlonFloris

Berichten: 1586
Geregistreerd: 01-12-08
Woonplaats: achterhoek

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-17 09:07

Oh bah wat een nare verhalen allemaal! Ik ken het merk niet en ze verkopen het hier ook niet in de buurt.

Ik snap wel dt sommige daarna nooit meer wat van hun hebben gekocht.

Anoniem

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-17 09:08

Ik durf niet meer, omdat ik nu een paar keer slecht gereageerd heb, maar wat mij echt totaal heeft doen afknappen op Lush, is het feit dat ze nooit, nul komma nul, niks, nada, noppes gereageerd hebben op onze best stevige klachten.

odenxia

Berichten: 1301
Geregistreerd: 12-03-09

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-17 09:43

Bizar verhaal over jullie ervaring met Lush. Ik heb ook de Lemony Flutter in huis. Gelukkig nog nooit problemen gehad.

chimello

Berichten: 6405
Geregistreerd: 28-03-06

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-17 10:39

Ik durf nog wel Lush te kopen :P Maar altijd even testen nu vooral na jullie verhalen, voor ik het op mijn gezicht smeer. Want dat is toch wel eng...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-17 11:25

De badbruisers etc gebruik ik nog wel :j maar shampoo is mijn haar gewoon echt niet blij mee.. en voor mijn handen / nagels heb ik nu wat beters ;D

Mondy

Berichten: 11896
Geregistreerd: 13-07-05
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-17 11:41

Afbeelding *\o/*


Afbeelding

2 liquids: 1 van UD: Seether van de vice special effects. Heel subtiel gouden glittertje erin. Is ook voor op de ogen te gebruiken vertelde ze (zag er bij haar ook prachtig uit)

En kwamen bij toeval uit op een smashbox winkeltje: heb de babe alert gehaald.. die liquids zijn zo ontzettend fijn <3

Afbeelding

En deze Glitter palette van Too Faced :))
Ook de lijm erbij na het zien van het verschil met en zonder !

Afbeelding

Afbeelding

Helaas lijken ze op de foto wat flets zie ik maar ze hebben een super mooi pigment!

Afbeelding

chimello

Berichten: 6405
Geregistreerd: 28-03-06

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-17 11:44

Waar kun je Too Faced in NL krijgen? :o

Anoniem

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-17 11:45

Nergens helaas.. moet je voor naar Engeland of online

14 september opent er UD in Nijmegen in de ICI. Eerste 50 krijgen een Naked Basics cadeau.

Ik hoop toch dat Utrecht ook snel eens volgt. Voor een grote stad lopen we bizar achter met allerhande winkels en merken :')

Individu
Berichten: 731
Geregistreerd: 18-03-17

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-17 17:06

Mooie kleurtjes mondy!

goriginal

Berichten: 233
Geregistreerd: 30-08-14
Woonplaats: Borger

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-17 18:15

Iemand hier ervaring met Morphe paletten? En zoja welke? Ik heb er 4 op het oog maar mag er maar 1 bestellen van mezelf :P

Jodie_

Berichten: 2770
Geregistreerd: 22-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-17 18:41

goriginal schreef:
Iemand hier ervaring met Morphe paletten? En zoja welke? Ik heb er 4 op het oog maar mag er maar 1 bestellen van mezelf :P


Ik heb de Nature glow en Fall into frost. Ze zijn echt super, vind Morphe heel erg fijn. Zeker aanraders! :j

Anoniem

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-17 18:45

Fall into frost vind ik zo mooi en fijn in gebruik :D

donnar

Berichten: 2195
Geregistreerd: 03-06-11
Woonplaats: Provincie Utrecht

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-17 18:54

Ik heb de FIF en de 12NB en gebruik ze dagelijks. Ik vind ze super fijn!