Wat maakt het uit hoe er wel of niet wordt gereageerd op pb's, ik zou als ik doodziek zou zijn sowieso wel wat anders aan mijn hoofd hebben dan iedereen op bokt van updates te voorzien. Leef en laat leven inderdaad.
Jammer van die discussie, alsof ts daar energie voor heeft.... Als ze wil neemt ze vanzelf wel contact op met degenen die hebben aangeboden langs te komen. Ik kan me heel goed voorstellen dat je ondanks de eenzaamheid niet zit te wachten op vreemde lui over de vloer.
Ik hoop dat je een goede dag hebt gehad pris, en nu een goede nacht in gaat. Ik ben zoo verschrikkelijk blij met deze geweldige opleving, je verdient elk uurtje extra zo hard, nog even omringd zijn met liefde van je naasten Ik denk aan je en brand zoals altijd je kaarsje
Mensen, ga die discussie even in pb voeren ofzo. Dit is een topic waarin Priscilla om kaarsjes en steun vroeg, niet om een discussie en wildvreemden die een partij beschuldigend gaan doen. Ik hoop dat Marcel en Priscilla het zich niet teveel aantrekken, geniet lekker van elkaar en van de mooie momenten die jullie krijgen!
saskiakefie
Geplaatst: 08-11-17 23:10
Welterusten spice, hoop dat je een goede nacht hebt
Ayasha
Blogger
Geplaatst: 08-11-17 23:44
Ik denk dat TS vooral 'teleurgesteld' was in vrienden en familie, die teleurstelling verdwijnt niet als een vreemde op bezoek komt. Vind de reacties hierop ook vrij ongepast op dit moment eigenlijk. De situatie is nu geheel anders dan toen. Het was bovendien ook nog een reactie op iemand die twijfelde aan haar toestand.
En opnieuw na 2 dagen weinig op bokt word ik naar dit topic toe getrokken en ben ik blij verrast dat het weer redelijk goed gaat maar ook opnieuw verbaasd dat voor de zoveelste keer op het moment dat het weer wat beter gaat met ts er weer gediscussieerd en gemopperd word onderling. Lees voor de grap eens terug, de keren dat het leek dat ze op sterven lag is alles koek en ei iedereen lief voor elkaar en geen negatieve toon te bekennen in het topic. Ts voelt zich beter post weer wat en er komt wel weer een discussie. Hiermee bedoel ik zeker faruba niet met haar post waarin zij duidelijk aan geeft hoe het voor haar voelt en over komt. Vind alleen dat sommige mensen hier zichzelf lekker uit dit topic moeten verwijderen want alleen opduiken als er wat te discussiëren is.. Zo triest..
Ts, ben blij dat het beter gaat maar denk ajb aan jezelf en je geliefden je bent niet verplicht hier dingen te delen en ik persoonlijk zou er denk ik wel een beetje klaar mee zijn zelfs als mensen constant over mij en mijn leven aan het kibbelen en discussiëren zijn.. Doe wat voor jou goed voelt maar omring jezelf met positieve dingen en mensen.
GamblersCup
Geplaatst: 09-11-17 00:49
Hoop dat je weer een goede nacht hebt Priscilla. En dat je morgen weer een goede dag hebt! Een mooi doel, je verjaardag, ga er voor!
Beetje aan de late kant, maar weltrusten Pris! Hopelijk een goede nacht!
superpony
Geplaatst: 09-11-17 02:03
Jeetje Priscilla, wat fijn om te horen dat het nu zo goed gaat. Het voelt rot dat ik vd week al min of meer afscheid van je had genomen, maar ik ben super blij dat je er nog wel bent.
Hopelijk komt er va nu nog een fijne tijd samen aan.
Nagini
Geplaatst: 09-11-17 02:16
Jeetje Spice/Priscilla.. ik heb je topic gisteravond & vandaag in een ruk doorgelezen n.a.v. al die kaarsjes avatars die ik zag. (23 pagina's aan reacties van jou )
Wat een ontzettend zware weg bewandel jij met een uitkomst die vaststaat maar waar iedereen zo bang voor is. Ik kan (en wil) me niet voorstellen hoe ontzettend zwaar het moet zijn voor jou en je familie. Ik bewonder je wilskracht (al zeg je zelf dat je niet moedig bent) om in je zelf te geloven en niet oneindig toe tegeven aan de pillenfabriek die je word toegeschoven en hoe sterk je bent om toch te blijven proberen (no bake taarten tot aan goede doelen toe). Wat ben je een topmens.
Hier branden kaarsjes vanuit Australie. Ik had gewild dat ik dit topic eerder had gezien.. met het tijdsverschil ben ik wakker als jij niet slapen kan en wellicht had je dan iemand om mee te praten gehad. Het aanbod staat vooralsnog, mocht je de energie en behoefte hebben. (Al kan ik me voorstellen dat het niet zo is).
Goedemorgen. Hopelijk gaat het "goed" met je. Denk veel aan je. Succes vandaag weer!
Knakker
Geplaatst: 09-11-17 09:02
Dag Spice, hoe gaat ie, lekker geslapen?
beste bokkers, laten we dit topic alleen gebruiken om Spice haar verhaal te laten doen en waarin we haar kunnen steunen voor zover mogelijk via onze antwoorden en wellicht foto's.
Ik hoop dat het nog steeds goed met je gaat! dat je straks ook de Kerst gaat vieren,je bent sterk en wil nog niet gaan.Echt fijn dat je nu een goede en juiste pijnstiller hebt. W.b.t. de hulp,ik snap het wel,ik persoonlijk wil ook liever geen vreemden in huis en al helemaal niet als je ziek bent.
Ik kreeg ook PB dat een bericht van mij goed bedoeld was,maar dat het niet kon.Ik heb het maar weg gehaald.