OMG die blauwe oogschaduw hahaha, wat erg! Ik vind het trouwens wel een mooie kleur Suus! Net ff een ander kleurtje weer. En I like je eyeliner
En ahhhh die kittens ik mis het echt die kleine hummeltjes in huis, mijn poezen zijn alweer (bijna) een jaar. Gelukkig wordt de eerste binnenkort gedekt dus met een paar weken lopen er hier dan hopelijk ook een hoop kleine pantertjes rond.
Om even op het tanden bleken in te haken: wie heeft dat laten doen? En waar? Ik wil heel graag m'n tanden laten bleken maar ik vind het wel een beetje eng, je hoort een hoop gekke verhalen en telkens als ik een bedrijf of iets gevonden heb en ik goede reviews lees zit er wel weer een slechte tussen. Maar jullie vertrouw ik natuurlijk volkomen, dus jullie reviews?
Friem / Suus, van die hoesjes rondom je tanden, weten jullie hoe dat dan zit met tandsteenvorming? Ik ben als de dood voor de tandarts en ik moet elke keer naar de mondhygieniste ivm erfelijke aanleg tandsteen. En ik moet altijd verdoofd omdat ik anders gillend de stoel uit ren als dit tandsteen tegen gaat lig ik morgen nog in de stoel.