[Info] Piercings, deel 18!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xZiva_

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-19 11:56

Rook :))

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-19 12:27

Ik ben nog steeds heel blij met mijn tragus, dus zou die aanraden :)
Niet dat ik niet blij ben met mijn inner conch maar ik heb het gevoel dat ik daar over een lange tijd wel weer klaar mee ben, terwijl ik die tragus niet meer kan missen :P

GigiGlitter

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-19 16:20

Ik heb aan de andere kant ook een tragus. Daar moet ook nog een daith komen. En dan ben ik klaar met mijn oren :=

Cardy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-19 19:03

Ik vind inderdaad een rook, daith (pijnlijk volgens mij!) Of een forward helix erg mooi. Tragus heb ik gehad, maar niet te doen met telefoon oortjes enzo.

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-19 19:16

Cardy schreef:
Ik vind inderdaad een rook, daith (pijnlijk volgens mij!) Of een forward helix erg mooi. Tragus heb ik gehad, maar niet te doen met telefoon oortjes enzo.

Bij mij zit tragus eigenlijk helemaal niet in de weg :)

Cardy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-19 19:20

Pepperrr schreef:
Cardy schreef:

Bij mij zit tragus eigenlijk helemaal niet in de weg :)

Ja zo jammer, heb die van mij er uit gehaald omdat ik geen oortje meer in kon doen.

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-19 20:16

Ik wou nog even een update geven! Laatst mijn innerconch laten zetten, 2 dagen pijn, 1 dag jeuk, paar dagen gevoelig en kan er nu al gewoon weer op slapen? :') hoop dat het zo blijft, maar hoor van collega’s en vriendinnen dat hij toch pas na 2 jaar rustig wordt en ze er altijd mee blijven kloten. Tot dusver gaat het goed in elk geval.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-19 21:10

Dikke kans dat je nog veel gekloot gaat krijgen :=

Mijne ging echt goed. Totdat ik een stopweek had en ongesteld werd. Opeens helemaal van slag haha.

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-19 21:55

Drunksheep schreef:
Dikke kans dat je nog veel gekloot gaat krijgen :=

Mijne ging echt goed. Totdat ik een stopweek had en ongesteld werd. Opeens helemaal van slag haha.

Ik ben al 7 weken ongesteld, maak me gek.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-19 10:25

Giolli schreef:
Ik ben al 7 weken ongesteld, maak me gek.

Ik benijd je niet :=

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-19 10:53

Rechts heb ik nu daith, tunnels en tragus, komt nog forward helix bij eind vd maand. Ik wil er alleen graag een bliksem sierraad in alleen ivm kans van blijven hangen doet ze dat liever niet met het zetten... nu dus twijfel wat er in komt...

Links komt een scava en conch,en mijn helixjes worden weer doorgeprikt. :j

Mijn oor is helaas niet gemaakt voor een rook..

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-19 12:52

Pff even flink doorgebeten, maar nu zittn mn 4mm expanders erin!

Heb eerst mn oorlellen geweekt in warm water, daarna overdreven lang gemasseerd met jojoba olie, daarna veel vaseline overal opgesmeerd en na ietsjes harder drukken floepten ze er ineens in :D

Even een paar daagjes rust geven en dan mogen deze knapperds erin <3 Afbeelding

EmmaK95

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-19 14:26

Afbeelding

Ik heb net een neuspiercing laten zetten! Prikje vond ik echt een fluitje van een cent vergeleken met m’n forward helix. Mn vriend praat nu minstens een week niet meer met me, maar ik vind het mooi!

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-19 15:31

Staat je prachtig! En hij heeft het maar te slikken. :D Als jij het maar mooi vindt, toch?
Ik vond het ook heel erg meevallen. Over ongeveer 3 weken mag ik een ringetje erin :)

EmmaK95

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-19 15:34

Thanks, en zo is dat!!
Leuuuk, echt iets om naar uit te kijken, je piercing wisselen :)

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-19 21:53

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst :D

Maria Tash is al twee dagen aan het teasen:
Afbeelding

Ben benieuwd of het een permanente shop of een pop-up shop is. Heel nieuwsgierig hier haha.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-19 09:54

Same! Al laat ik het wel steriliseren als ik iets koop bij MT. Ze passen daar alles in de winkels... :') ff langs soesha brengen en opgelost :')

Ik twijfel heel erg of ik terug ga naar geelgoud.. Ik heb nu rose gold maar merk dat elke piercing verschilt van kleur, de ene is rozer dan de ander en de leuke wissel plugs zijn ook meestal geelgoud. Normaal maakt t me niet zoveel uit omdat ik veel wisselde maar nu met een daith, eind vd maand forward helix en scapha en conch ga ik niet continu wisselen en zoek ik dus vaste sierraden..

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-19 12:24

Ik laat me sowieso niet piercen daar. Maar kan me niet voorstellen dat zij het niet eerst steriliseren voor het piercen. Dat doen ze bij Classic ook namelijk.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-19 13:34

Ze steriliseren ook wel bij het piercen maar niet bij het gewoon aankopen. Als je een mooi ringetje ziet liggen en die aanschaft dan is de Kans groot dat ie gepast is, je mag daar sieraden schijnbaar passen in de winkel.. dus het advies is om ze even te laten reinigen als je besteld of koopt daar.. nou Ja ik drop hem dan gewoon bij Emmie :')

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-19 13:47

Ja, maar dat lijkt me logisch als je een sieraad koopt en die in je eigen lichaam gaat stoppen. Zolang het niet gesteriliseerd is/in zo'n geseald zakje zit als ik het aanschaf dan gebeurt dat eerst. Helemaal als ik ermee gepiercet word. Maar dat is sowieso standaard procedure bij mijn shop.

Pluisje1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-19 20:59

Oh my god, ik twijfel al een hele tijd of ik tepelpiercings zal nemen. Vind het zo mooi. Dus had een tijdje geleden met een vriendin afgesproken dat we een keer samen zouden gaan, ik voor deze, zij voor iets in haar oor. Het zou eigenlijk nog even duren maar nu hebben we toch besloten eerder te gaan. Nu gaan we dus volgende week, aaaaaah. Ik ben stiekem best bang hahah.

We gaan bij QoR, en ik hoop dat ik gebruik kan maken van die strippenkaart, zou best wat geld schelen. Moet alleen nog even bellen voor een afspraak, want denk dat ze hiervoor liever hebben dat ik een afspraak maak. Of zou ik ook gewoon binnen kunnen lopen?

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-19 21:04

Ik ben gewoon binnen gelopen maar dat hangt misschien van de shop af. Als je het zeker wil weten kun je altijd voor de zekerheid bellen :)

Niekj_Jente

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-19 22:45

Ik heb vandaag mijn daith voor de tweede keer laten zetten.

Vorige keer bij een shop in de buurt gedaan, was met een staafje gezet en helaas na nog geen 6 weken het bovenste balletje verloren en is de piercing eruit gevallen.

Nu bij een andere shop opnieuw laten piercen, nu met een hoefijzervormig sieraad. Het zetten was veel en veel minder gevoelig en hij nam ook echt de tijd, nu kriebeld het om nog iets nieuws te laten zetten :):)

ODonoghue

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-19 22:56

EmmaK95 schreef:
[ [url=m/GtE3Xu.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik heb net een neuspiercing laten zetten! Prikje vond ik echt een fluitje van een cent vergeleken met m’n forward helix. Mn vriend praat nu minstens een week niet meer met me, maar ik vind het mooi!

Wauw! staat je heel mooi!

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-19 00:59

Pluisje1998 schreef:
Oh my god, ik twijfel al een hele tijd of ik tepelpiercings zal nemen. Vind het zo mooi. Dus had een tijdje geleden met een vriendin afgesproken dat we een keer samen zouden gaan, ik voor deze, zij voor iets in haar oor. Het zou eigenlijk nog even duren maar nu hebben we toch besloten eerder te gaan. Nu gaan we dus volgende week, aaaaaah. Ik ben stiekem best bang hahah.

We gaan bij QoR, en ik hoop dat ik gebruik kan maken van die strippenkaart, zou best wat geld schelen. Moet alleen nog even bellen voor een afspraak, want denk dat ze hiervoor liever hebben dat ik een afspraak maak. Of zou ik ook gewoon binnen kunnen lopen?

Ik heb ze in januari laten zetten en ik was ook wel nerveus, maar bij mij was het zo makkelijk! Kon zo een derde laten zetten :+ :')
Hoop dat het voor jou ook zo is!

Ik had een afspraak gemaakt, maar in die shop moest dat sowieso. Je kan idd altijd even bellen of je een afspraak nodig hebt :)