Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Liselot schreef:Wat goed avelien!
Hier 3 kilo kwijt sinds eind juli. Gaat niet heel snel, maar zo is het ook goed vol te houden
IrishCold schreef:Sport nu wel 2x in de week, dat probeer ik althans. Verder eet ik gezond alleen gaat het niet hard. ik ben dus ook pas 5 kilo kwijt sinds juli.
Hier heb ik dus ook last van. Motiveert niet echt maarwe gaan door.
Emmaa_ schreef:Ik ben vandaag ook echt ontzettend hongerig. Heb vanmorgen m'n medicatie niet genomen (dempt mijn eetlust heel erg, niet het primaire doel maar wel een redelijk prettige bijkomstigheid
IsaCalixa schreef:Emmaa_ schreef:Ik ben vandaag ook echt ontzettend hongerig. Heb vanmorgen m'n medicatie niet genomen (dempt mijn eetlust heel erg, niet het primaire doel maar wel een redelijk prettige bijkomstigheid
Ik zou wel oppassen met dat soort dingen.. dat je door je medicatie niet te weinig gaat eten. (Weet niet of dat ook zo is hoor). Maar zoals laatst had ik best veel koffie gedronken op kantoor en daardoor kreeg ik de illusie veel energie te hebben, dus niet veel gegeten. Toen moest ik daarna 10 km naar huis fietsen en mijn hele lichaam was slap en ik viel bijna flauwhet kan dus wel gevaarlijk zijn..
Maanlicht, eet je wel genoeg eiwitten en vetten?
Liselot schreef:Dat heb ik als ik snaaiwerk eet of de dag er voor slecht gegeten heb
Kimmie25501 schreef:Hoi, mag ik me hier ook melden?
Ik weeg nu ongeveer 63 kilo en wil afvallen naar 60 kilo. Ik wil dat gewoon doen met gezond eten en meer sporten. Ik zal maar meteen mijn lijstje van vandaag laten zien. Tips zijn welkom!
O: twee bruine boterhammen. Een met vijgenjam en een met vlokken. En een beker thee.
T: sultana koek. En water.
L: drie bruine boterhammen. Een met kaas en tomaatjes, een met vijgenjam en een met vlokken. En water en thee zonder suiker.
T: boterham met hagelslag. En water.
T: kop thee met honing.
Later T: sultana koek. En water.
A: wat boontjes en aardappelen en een hapje vink. Ik kreeg niet zo veel weg, omdat ik net slecht nieuws heb gekregen over mijn paard.
Ik heb nogal veel tussendoortjes, omdat ik erg lang op school zit en het anders niet vol houd. Dan wordt ik heel flauw en schiet mijn bloedsuiker omlaag.
Ik heb niet veel bewogen vandaag. Ongeveer een half uur heengefietst naar school en een half uur terug. Ook gerend bij gym, ongeveer 15 min. denk ik. Verder geslagbalt, ik heb geprobeerd zo goed mogelijk mee te doen. Hopelijk mag ik hier meepraten!
IsaCalixa schreef:IrishCold schreef:Sport nu wel 2x in de week, dat probeer ik althans. Verder eet ik gezond alleen gaat het niet hard. ik ben dus ook pas 5 kilo kwijt sinds juli.
Hier heb ik dus ook last van. Motiveert niet echt maarwe gaan door.
Dat is ongeveer een halve kilo per week. Dat is juist heel erg netjes, hoor! Als je zo door gaat ben je over 2/3 maanden al 10 kg kwijt.Tijd en geduld loont!