Hannanas schreef:Heel veel succes Quir!
Dankjewel!
genja schreef:Echt Quir heb zoveel respect voor je hoe je alles vol houdt. En toch iedere keer weer het positieve weet te vinden.
Hoop dat de opname mee valt volgende week
Toch wel grappig dat ik dat zelf heel anders zie, hihi. Maar lief van je! Ik hoop dat het ook meevalt, maar hoop vooral dat er wat meer uit gaat komen.
bobje26 schreef:balance schreef:Ik vond deze link n.a.v. een korte serie over dit ziekenhuis. Ken je het? Misschien kun ze ze eens aanschrijven?
https://www.cc.nih.gov/index.html
Ah building 10! Hier doen ze hele mooie dingen Alice maar heel experimenteel. Er zijn al verschillende mensen genezen van bijvoorbeeld sikkelcel ziekte door ze een geheel nieuw imuumsysteem te geven.
Ohh! Nieuwe hersenen.
Maar experimenteel is niet erg, dat is alles nu nog namelijk (ze weten simpel weg gewoon nog niets). En heb er steeds meer voor over, als er maar gewoon een einde aan komt en dan vooral gewoon weten waar je aan toe bent, dan maakt het eigenlijk niet eens meer uit wat voor einde...
Wacht even af wat er volgende week uit komt. Het is een erg lastige situatie zo en de chirurg weet zelf ook niet zo goed meer hoe en wat en vooral waar te beginnen. Door de (zeer ernstige) complicaties ga je ook niet meer zo maar van alles uit proberen. Ben net blij dat ik de laatste OK eindelijk eens infectie vrij uitgekomen ben, al is er altijd wel risico op hersenvliesontsteking en buikvliesontsteking, het grootste risico is nu toch wel geweken.
Maar goed nu eerst eens zien wat de druk doet, denk dat dat voor nu de belangrijkste stap is. Als blijkt dat die te hoog is of op momenten nog te hoog is, hebben we waarschijnlijk wel een oorzaak voor mijn achteruit rennend zicht. En anders, tsja, hopelijk komt er ergens gewoon iets uit.