Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
balance schreef:Ik vond deze link n.a.v. een korte serie over dit ziekenhuis. Ken je het? Misschien kun ze ze eens aanschrijven? https://www.cc.nih.gov/index.html
Hannanas schreef:Heel veel succes Quir!
genja schreef:Echt Quir heb zoveel respect voor je hoe je alles vol houdt. En toch iedere keer weer het positieve weet te vinden.
Hoop dat de opname mee valt volgende week
bobje26 schreef:balance schreef:Ik vond deze link n.a.v. een korte serie over dit ziekenhuis. Ken je het? Misschien kun ze ze eens aanschrijven? https://www.cc.nih.gov/index.html
Ah building 10! Hier doen ze hele mooie dingen Alice maar heel experimenteel. Er zijn al verschillende mensen genezen van bijvoorbeeld sikkelcel ziekte door ze een geheel nieuw imuumsysteem te geven.
), dus foto's zijn ook niet zo heel best. Maar wat een powerhouse is die pony toch, zo'n gaaf dier en ook nog eens eens schatje en heel knap ook. 

Eigenlijk gewoon een paard.
Maar worden de paarden wel heel braaf van, de hele dag door is het schriktraining voor ze. Hele dag door rijden er tractoren, graafmachines, vrachtwagens en auto's over het terrein en langs de weide, overal staan klapperende hekken, flapperende plastic zeilen, schreeuwende en rennende kinderen (al doen ze dat niet direct bij de paarden in de buurt), blaffende honden, uit de bosjes springende katten, enz, enz.
. Blij voor je dat ze je op de been houden, letterlijk.

zelfs met 25 graden loop ik nog in een lange broek en trui rond). Als het waait is het wel al snel koud. Maarrr, kou voelt hier wel echt heel anders dan in Nederland, in Nederland bij 5 graden heb ik het echt veeeel kouder dan hier bij -15. Zolang het niet waait, valt de kou reuze mee. Met warmte is dat trouwens ook, 25/30 graden voelt gelijk aan 20 graden in Nederland. Het is hier veel minder vochtig en benauwd, veel prettiger weer eigenlijk. Ik merk ook aan mijn knieën (die echt helemaal stuk zijn, artrose, etc, door trauma incl nog ijzeren pinnen in(verbrijzeld door klap van paard, over kneuzen gesproken
) dat dat hier zoveel beter gaat qua weer! Stuk minder last van dan ik in Nederland had.
Ik kon -10 in Noorwegen fysiek veel beter verdragen dan 0 graden hier in België. Niks last van knieën en heupen.