Hellup ! Ik ben iemand die altijd graag lipliner en of lipstick draagt en toen ik laatst goedkoop deze lipliner van MaxFactor zag bij de action kon ik m niet laten liggen omdat ik de kleur erg mooi vond. Meermaals gebruikt maar nu is het puntje weg, en heb ik geen idee hoe ik die bij dit type er weer aan kan krijgen? Kan niet geloven dat dit het einde moet zijn.. http://www.directcosmetics.com/imageban ... /55201.jpg
Er zit geen draaidop aan ofzo, wat ik eerst dacht..
Kimm welkom! DnT leuk cadeau! welke heb je gekregen? Yonker nog gefeliciteerd!
Hier ook best veel geurtjes, oa la vie est belle lancome, madamoiselle chanel, flower bomb viktor & rolf, 1 van victoria's secret, cherry morning escada. En dan nog een stuk of 5 die ik niet/nauwelijks draag.
ICI vind ik ook geen fijne winkel, ook omdat alles achter balies staat en je nooit zelf even rustig kan testen. De mac counter in Groningen vind ik heel fijn! Werken hele aardige mensen.
Ennnn ik vrees dat er even geen make-up voor mij bij is aankomende tijd haha. Afgelopen vrijdag een prachtig paar louboutins gekocht En nu dus blut
Djilna
Geplaatst: 05-01-15 12:19
Wow! Die kosten idd aardig wat Mag ik vragen welke je hebt gekocht?
Ze staan echt al jaren op mijn wishlist haha. En nu kwam ik ze tegen, laatste paar, paste super. En dacht what the hell ik neem ze gewoon
Djilna
Geplaatst: 05-01-15 12:36
Oh die zijn mooi! Juist omdat ze simpel zijn En van 12 naar 10cm hak, altijd fijn Ik heb zwarte Jimmy Choo pumps, ook erg blij mee! Edit. even opzoeken welke want ik ben er ineens niet meer zeker van
Laatst bijgewerkt door Djilna op 05-01-15 12:40, in het totaal 2 keer bewerkt
NYC2B
Geplaatst door de TopicStarter: 05-01-15 12:37
OH die zijn wel mooi ja!
Waar haal je zoiets eigenlijk? of bestel je het gewoon?
Mooie hakken maar wat een geld... Dat zou iki dan nooit uitgeven daaraan
Anoniem
Geplaatst: 05-01-15 12:45
Ja... dat weet ik dus niet meer zeker Volgens mij is het 663, maar zal thuis even checken.
Heb ook nog de YSL Babydoll mascara gekregen
Hakken, ik kan niet meer zonder. Loop elke dag op hakken, vind het zo mooi staan.
Louboutins staan ook al heel lang op mijn lijstje, maar ik wil ze absoluut eerst passen voor ik zo'n groot bedrag uit geef. Maar hier zijn ze niet te koop toch?
De MAC counter in Groningen is inderdaad heel fijn, word daar altijd goed geholpen. Utrecht vind ik maar 1 jongen leuk, de rest zijn irritant en uit de hoogte
Djilna
Geplaatst: 05-01-15 12:47
Ik heb ze gekregen, ik heb er heel het geld niet voor Ik wilde een paar simpele zwarte pumps van rond de 50 euro. Maar we begonnen in de PC hoofdstraat en waarom ik daar niet ging kijken. Eh..
Dnt in de PC Hoofdstraat Amsterdam zijn ze te koop. Zowel Louboutins als JimmyChoo
Laatst bijgewerkt door Djilna op 05-01-15 12:48, in het totaal 1 keer bewerkt
NYC2B
Geplaatst door de TopicStarter: 05-01-15 12:48
Nee ik zou zo'n bedrag ook niet durven uitgeven aan schoenen. Sowieso dus niet aan hakken omdat ik niet stabiel loop Ik wil altijd in Amsterdam wel de PC inlopen en dan Dior en Chanel enzo binnen lopen maar vind dat altijd zo ongemakkelijk
Anoniem
Geplaatst: 05-01-15 12:51
PC... Daar kom ik echt nooit, zou dan speciaal voor de Louboutins daar naar toe gaan, maar dan moet ik wel echt nog even flink sparen
En dan nog weet ik niet of ik het dat bedrag waardt vind heel eerlijk gezegd Ben heel benieuwd of jij ze nou echt zo veel fijner dan andere merken vind.
Evony
Geplaatst: 05-01-15 12:53
Ik vind hakken echt prachtig. Ik moet altijd alleen wel opletten waar ik naar toe ga. Ik moet best een stukje door de binnenstand van groningen lopen naar college. Door straten met klinkertjes. Dan doe ik bijv. mijn Michael Kors aan. ( http://www.littlesoho.com/images/produc ... _44615.jpg deze in het zwart) Want als je dan op gewone hakken gaat zijn ze binnen no time kapot.
Ik heb ook nog een stel Jimmy Choo's (van de H&M collectie destijds) heel mooi maar eigenlijk te hoog!
DnT Ik vind ze iig een stuk comfortabeler zitten! Ben benieuwd wat ik zeg na een dag lopen haha.
Hvelreki
Geplaatst: 05-01-15 13:07
Ik heb ook Louboutins, vorig jaar voor m'n verjaardag aangeschaft. (Gedeeltelijk van ouders gekregen) Voor mij lopen ze niet beter dan m'n andere hakken, maar deze zijn dan ook hoger en smaller dan de andere die ik heb, dus niet heel verwonderlijk imo. Maar ze zijn zo mooi Ik word elke keer ontzettend gelukkig als ik ze draag en voel me echt een prinsesje. Voor mij zijn ze dus elke euro waard
Nadeel is dat door de prijs ik ze minder makkelijk 'zo even' aan doe. Wil bijv ook pumps naar werk aan onder een skinny ofzo, maar kantoor ligt aan een fabrieksterrein en daar is de grond niet altijd even schoon Dus dan alleen in de zomer als het echt droog is. En shoppen doe ik er ook niet mee Net even te oncomfortabel... Maar voor kantoor ben ik dan bijna geneigd een goedkoper paar erbij te kopen.
Ababe
Geplaatst: 05-01-15 13:25
OMGGGG LOUBOUTINS !!!!!!! Gaaaaaaaaaaf kwijl stotter, ik wil ze ook zoooo graag maar dan de hele hoge hak! Ik ben gek op hakken, elke kans die ik heb draag ik ze haha. Daarnaast ben ik ook heel klein dus komt goed uit.
Anyway ik had een vraagje nu ik uitgekwijld ben.. Sinds kort gebruik ik ook concealer naast mijn foundation en poeder, ik gebruik alles van MAC en die jongen in de winkel zei dat ik eerst foundation aan moet brengen, dan concealer en dan poeder. Echter elke keer als ik de poeder aanbreng verdwijnt de concealer weer en beetje .. Ik heb een hele slechte huid met veel onzuiverheden en die vallen gewoon op, ook als ik foundation draag. Met concealer erop verdwijnen ze helemaal maar als ik mijn gezicht dan af poeder dan komen de vlekken weer tevoorschijn (en ja ik moet helaas af poederen want ik glim nogal ). Hebben jullie tips? Misschien eerst concealer en dan foundation ofzo?