Jillian Michaels workouts - deel 3!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 11:15

2,5cm is niet heel gek hoor. 'S ochtends zijn je darmen en maag vrij leeg, in de avond juist vol.

Vandaag mezelf een schop gegeven voor de Weegschaal. Geen hele handige timing, slecht weekend gehad, maar dan kan het alleen maar meevallen de volgende keer.
Even moeten slikken, maar nu kan ik wel gericht aan mijn doel werken, namelijk -20kg in 9mnd. Dat is ongeveer een halve kiko per week en dat lijkt me heel reëel.

Vandaag ga ik ook voor het eerst level 3 doen, wel nog met 0,5kg gewichtjes

Jackyy

Re: Jillian Michaels workouts - deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 14:42

Ahh oke!

Ik wilde gister en vanochtend sporten, helaas lag is gisteren om 2145 al met giga koppijn op bed, en stond er ook helaas weer mee op. Hopelijk trekt het nog weg, en trek ik het nog na het paardrijden om level 3 te beginnen.

Ga donderdag wel naar de fysio voor dry needling, volgens mij zitten mij nek en schouders vast. (merk het van me nek met level 2 met de warming up).

En hopelijk is daarna het verhaal met de hoofdpijnen over, want wordt er een beetje gek van...

AnimalCare9

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 14:57

Hoi iedereen!

Het is alweer een tijdje dat ik me hier heb laten horen, de laatste dagen zijn ongelooflijk druk geweest met vanalles en nog wat. Ik heb dan ook niet iedere dag gesport, maar als er tijd voor was heb ik toch eventjes een workout gedaan. Ook het eten loopt eventjes niet zo goed, ik let wel op, maar heel vaak komen er etentjes enzo tussen en dat maakt het moeilijker...
Deze week ga ik echter toch weer goed iedere dag sporten en zo goed mogelijk opletten met eten en daarna vertrek ik op vakantie :D Na de vakantie ga ik er dan weer met volle moed tegenaan.

Ik heb eventjes bijgelezen, maar ik heb momenteel eventjes geen tijd om op iedereen apart te reageren, sorry!
Wel wil ik eventjes welkom zeggen tegen de nieuwkomers, veel succes! :D
En sterkte aan de mensen met blessures, het is echt zot dat jullie daardoor niet verder kunnen, maar naar je lichaam luisteren is natuurlijk ook heel belangrijk!

Kameleon94

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 16:15

Hey allemaal! Een half jaar geleden heb ik me ook al eens gemeld in dit topic. Toen ben ik begonnen met 30 days shred, maar helaas niet afgemaakt (tot level 3 gekomen), onder andere omdat ik toen 3x per week ben gaan voetballen. Nu is het zomerstop en wil ik graag fit blijven. Ik ben begonnen met hardlopen (over zes weken doe ik mee aan de 10 kilometer). En vandaag ben ik weer begonnen met 30 days shred, level 1. Dit ging een stuk beter dan de vorige keer toen ik ermee begon, dus hopelijk geen spierpijn morgen!

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 20:38

Welkom teruh beide!
Als troost gezien de balen uitslag van de aeegschaal mocht ik vandaag met level 3 starten van mezelf, poeh! Maar viel me 100% mee. Wel een aantal keer mezelf de aangepaste versie laten doen, vanwege mijn schouder, maar het viel me alsnog heel erg mee!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 09:43

Heeft iemand ervaring met yoga meltdown? :) (Zeg, paar maanden)

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 11:06

ik heb het 2x geprobeerd, maar ik vond het echt helemaal niks...

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 12:03

Yoga meltdown heb ik 1x gedaan maar ik vond het ook niks. Vond de term yoga ook niet op z'n plaats, het is imo meer pilates.

Ik heb de 30DS weer opgepakt en ben verder gegaan met
Veel 2. Twee maand geleden voor het laatst gedaan. Doordat ik het erg druk had met werk heeft sporten een tijd op een laag pitje gestaan.
Nu mag ik minstens drie maanden niet hardlopen ivm enkelblessure dus ik doe nu als alternatief 30DS zodat ik straks nog met een beetje conditie het hardlopen weer kan hervatten.

Door de blessure (botvliesontsteking + geïrriteerde enkelbanden & achillespees) moet ik sommige oefeningen wel wat aanpassen. Jumping jacks en plank jacks lukken niet maar dan pak ik gewoon een andere oefening of ik doe m Anita-style.

Zijn er meer mensen uit het topic die met enkelklachten kampen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 13:07

Oh, toch maar geen yoga dus :') Iig niet van JM.

Vervelend Plien, hier geen enkelklachten maar wel scheenbeen waardoor hardlopen weer volledig opgebouwd moet worden.

Chessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 17:06

solarpleure

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 17:41

Yoga Inferno...Dat klinkt best pittig :Y)

Chessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 17:51

ja ben benieuwd, Yoga meltdown vond ik wel leuk, maar heb ik uiteindelijk alleen een beetje naast shred en BR gedaan omdat ik het niet intensief genoeg vond (al konden m'n moeder en zus die 'echte' yoga doen het niet volhouden :P)

Kay_CMoll

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-14 08:36

Ik ga wrs de DVD kopen, handig voor als ik ergens ben zonder internet. En ook handig omdat ik nu mijn reservelaptop gebruik, maar die dus soms blijft haperen :p Niet handig als je een oefening voor de eerste keer wil uitvoeren en alles in slow-motion is :D

Heeft iemand van jullie al eens via Amazon besteld? Ik heb ooit eens een jas via een buitenlandse site gekocht, en nooit gezien.... Dus ben er niet meer zo gerust in.. :-)

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-14 08:39

Dat zou ik ook niet durven, dan betaal ik liever wat meer en bestel via bol.com :)

Kay_CMoll

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-14 08:44

Ik vind 'm niet via bol.com :( Als jij 'm wel vindt, mag je altijd de link doorsturen, ik ben er hopeloos naar op zoek geweest! :D

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-14 08:45

Niet met alle 5 de dvd's, wel met 3..

Chessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-14 08:49

bol heeft hem niet hoor, ik heb hem bij amazon.com.uk besteld.
Al eerder gedaan, je betaald met creditcard en hebt ze met 3 dagen in huis!

rainbow8

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-14 08:51

Of je maakt een lijst van wie wat wil en besteld het als 1 pakket.. en vanuit NL verder distribu-eren. Ik durf het wel aan... En via bol.com iets meer betalen... heel veel meer bedoel je??

Kay_CMoll

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-14 08:56

3 dvd's had ik ook gevonden. Ik wil die dat hierboven stond, en dan nog een andere dvd waar 30ds, killer abs en nog een op stond. Meer mag altijd natuurlijk :D hihihi! Ik woon in Belgie, maar als er iemand samen een groot pakket wil bestellen, doe ik zeker mee!

Chessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-14 09:02

Er zijn meerdere boxen.
Ik heb er zelf al van 30 day shred met No more trouble zones en Banish fat en 6 week 6 pack.
Daarnaast eentje met ripped in 30, killer buns&thighs en extreme shed & shred

De nieuwste is met one week shred, hard body, kickbox fast fix, killer abs en yoga inferno. Van ponden omgerekend naar euro is die ong 40 euro

Kay_CMoll

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-14 09:20

Hmm. En welke box vind jij dan het beste? :)

Chessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-14 09:31

Hmm.. lastig
eigenlijk vind ik shred, ripped en killer abs en Killer buns &thighs het leukst, maar die zijn niet gecombineerd, dus misschien uiteindelijk de 2e

Kay_CMoll

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-14 09:33

bedankt voor je mening! Ik bestel toch ook liever via Bol, daar heb ik goede ervaringen mee. Ik zal eens kijken welke dvd het wordt! :D altijd zo leuk, nieuwe spulletjes shoppen waar je fit van wordt :D

Kay_CMoll

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-14 13:18

solarpleure

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-14 13:26

Dat vind ik nogal veel geld. Ik kan de DVD van amazon ook voor je meenemen eind augustus en hem in België voor je op de post doen.