BMI moet je je niet op vastpinnen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maar je zei zelf dat je het vooral doet voor spieropbouw en dat past prima bij de shred. Deze workout is niet alleen voor vetverbranding, maar juist ook voor toning (en dus spieropbouw). Pak je maximum aan gewicht en eet flink veel (en gezond), dan komt dat helemaal goed.
En wilde nog wel deze ochtend shredden, voordat ik weer de halve dag weg ben. Broodje ei en flink wat water moeten dit gaan verhelpen
Anoniem schreef:Oh ja! Die linkerarm ziet er idd spooky uit. Had ik nog niet eens gezien.

Ik hou wel van dun (maar weer niet van heel gespierd), zolang het gezond is.

Het is gelukkig alweer over.
Winged schreef:Fcsa: wat is jouw reden om te sporten? Meer spieren? Let wel goed op je voedingspatroon, zorg dat je voldoende eiwitten binnen krijgt.
Ben gister onverwacht in de kroeg beland. Zo eerst even boodschappen halen (koken voor pa en ma vandaag) en dan vanmiddag even shredden en hopelijk nog even erop uit met paardlief. Vanavond een stampfeestje in duitsland dus kom zo wel aan mijn beweging

Chanen schreef:Lis_Ol schreef:Ik denk dat ik zo ga beginnen met de allereerste keer.
Alleen woon ik op de 2e etage, met een oudere vrouw onder me..
Ik hoop dat haar gehoorapparaatjes uit zijn als ik ga springen haha
Haha, hier dezelfde 'angst'. Onder mij woont een ouder Chinees echtpaar en iedere keer als ik ga shredden ben ik bang dat ze het beneden horen. Vooralsnog geen klachten gehad, maar ik heb dan ook nog maar 3 dagen achter de rug.
Die pauze weet ik niet zo goed, misschien kan iemand anders je daar mee helpen.
Bij het kleine gebakje wat ik daarna at had ik nergens last van, haha, maar vandaag eet ik wel even wat minder ter compensatie.
. Moest me net ook echt even vastpakken toen ik gebukt had.... Maar goed, zal wel weer over gaan hoor, doe wel even kalm aan vandaag!
Wel gezellig natuurlijk!