Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 11:18

Hmm ik vond vooral ook je armen zo dun ogen, het lijkt alsof je het bot ziet zitten en je schouders steken ook erg uit... zou idd wel goed op je voeding letten als je gaat shredden want ik vind je toch wel erg dun eruit zien :o
BMI moet je je niet op vastpinnen :n

Anoniem

Re: 30 Day Shred (Jillian Michaels) Part 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 11:19

Oh ja! Die linkerarm ziet er idd spooky uit. Had ik nog niet eens gezien.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 11:22

phormicola schreef:
Ik denk ook dat je niet meer erbij hoeft te sporten Gast7391. Eet je genoeg voor je activiteitsniveau? :)

Ik doe eigenlijk niet meer dan 40 min fietsen per dag en 4x pw 45 min paardrijden. Verder af en toe een pilates video'tje. Heb vroeger wel veel gesport(schoold).

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 11:25

Goeiemorguh! :D

@Herftwind: geweldige resultaten al zeg! Dat kan alleen maar beter gaan :D
@ Gast7391: ik ben het eens met de rest hier, je bent al best heel erg slank :oo Maar je zei zelf dat je het vooral doet voor spieropbouw en dat past prima bij de shred. Deze workout is niet alleen voor vetverbranding, maar juist ook voor toning (en dus spieropbouw). Pak je maximum aan gewicht en eet flink veel (en gezond), dan komt dat helemaal goed.
@MrUlbe: van squats en lunges kan je een grotere spiermassa krijgen in je billen. Dus ja, je billen kunnen groter en ronder worden :D

Heb gisteravond stiekem iets teveel gedronken, nu ben ik misselijk :o En wilde nog wel deze ochtend shredden, voordat ik weer de halve dag weg ben. Broodje ei en flink wat water moeten dit gaan verhelpen :D

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 11:28

Anoniem schreef:
Oh ja! Die linkerarm ziet er idd spooky uit. Had ik nog niet eens gezien.

Ja vandaar dat ik vroeg of het miss ook gewoon door de foto kwam, soms geven schaduwen gekke vormen :P
Nu moet ik zeggen dat ik sowieso geen fan ben van dat extreme afgetrainde dus het zal ook persoonlijke "smaak" zijn, ik zie liever wat meer vorm dus ik vind het al vrij snel too much :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 11:29

Klopt, is idd smaak :) Ik hou wel van dun (maar weer niet van heel gespierd), zolang het gezond is.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 11:34

Gezond is het belangrijkste :j

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 11:36

Dat is inderdaad wel heel dun Gast7391, zou goed op je voeding blijven letten als je lekker door wilt blijven trainen :j

Ik had donderdag een dagje rust ingepland, was ik gisteren toch echt niet fit, dus heb daar ook maar een rustdag van gemaakt. Net op m'n half 7-ens een rondje level 3 afgemaakt, maar werd elke keer wat licht in m'n hoofd en hartslag echt op hol, dus ik reken deze maar niet mee. Hopelijk gaat het morgen beter, en dan reken ik die gewoon weer als 1e workout van level 3.

Maar even heel goed nieuws, het zonnetje schijnt hier toch heerlijk *D

Britt90

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 11:54

Ik zag weer mooi lijstje voorbij komen!!

En Gast7391 inderdaad op je voeding blijven letten denk ik!

Ik heb net dag 2 van level 1 achter de rug. Ik wil ook zulke mooie resultaten als jullie! :D

Britt90

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 11:55

Hier ook HEERLIJK zonnetje. Word je toch gelijk helemaal vrolijk van!

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 11:56

Ik zag hier net sneeuw naar beneden komen -O- Het is gelukkig alweer over.

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 12:00

Hey there!
Ik heb dag 19 gehad!
Ging lekker!
Ik merk het echt aan mijn kleding dat ik strakker in mijn velletje kom te zitten!
Maar ben ik bep posities ook nog een hangbuikzwijntje hoor _O-

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 12:09

Fcsa: wat is jouw reden om te sporten? Meer spieren? Let wel goed op je voedingspatroon, zorg dat je voldoende eiwitten binnen krijgt.
Ben gister onverwacht in de kroeg beland. Zo eerst even boodschappen halen (koken voor pa en ma vandaag) en dan vanmiddag even shredden en hopelijk nog even erop uit met paardlief. Vanavond een stampfeestje in duitsland dus kom zo wel aan mijn beweging :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 12:12

Winged schreef:
Fcsa: wat is jouw reden om te sporten? Meer spieren? Let wel goed op je voedingspatroon, zorg dat je voldoende eiwitten binnen krijgt.
Ben gister onverwacht in de kroeg beland. Zo eerst even boodschappen halen (koken voor pa en ma vandaag) en dan vanmiddag even shredden en hopelijk nog even erop uit met paardlief. Vanavond een stampfeestje in duitsland dus kom zo wel aan mijn beweging :')

Conditie, spieropbouw, beetje strakker worden rond de heupen.. Ik eet vrij veel yoghurt en eieren, maar zal de eiwitten in de gaten houden idd!

Stampfeestje in Duitsland :D

Veerle

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 13:15

Ik ben ook begonnen met de 30 day shred. Heb nu net mijn eerste training erop zitten. Voelt goed :)

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 13:21

Gisteren niet meer van gekomen, wel gezwommen en paardgereden dus alsnog genoeg gedaan!

Vanochtend extra goed me best gedaan. Dag 17 zit erop. Begin wel behoorlijk klaar te zijn met level 2.

Denk dat ik hierna ripped en 6w6p ga doen tegelijk. Nu toch tijd zat haha

Veerle

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 13:27

Ik bedenk me alleen wel net dat ik over twee weken een week op wintersport ga. Kan ik dan gewoon een week pauze nemen? Op wintersport ben ik ook veel aan het sporten en heb daar niet echt de tijd om nog een half uur te gaan shredden.

Lis_Ol

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 13:35

Chanen schreef:
Lis_Ol schreef:
Ik denk dat ik zo ga beginnen met de allereerste keer.
Alleen woon ik op de 2e etage, met een oudere vrouw onder me..
Ik hoop dat haar gehoorapparaatjes uit zijn als ik ga springen haha

Haha, hier dezelfde 'angst'. Onder mij woont een ouder Chinees echtpaar en iedere keer als ik ga shredden ben ik bang dat ze het beneden horen. Vooralsnog geen klachten gehad, maar ik heb dan ook nog maar 3 dagen achter de rug.

Ik moet zegen dat het mee viel, mijn vriend zat in de woonkamer en die heeft me ook niet horen springen.
is het toch minder gehoorig dan ik dacht :+

Diane_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 13:54

Hoi allemaal!

Veerle: Welkom! Goed bezig. :) Die pauze weet ik niet zo goed, misschien kan iemand anders je daar mee helpen.

Zo, ik ga straks ook maar eens aan mijn laatste dag level 1 beginnen!! Blij mee!
Gister heb ik gewerkt (horeca) en tussendoor werkte ik een paar frietjes naar binnen.. Mijn maag deed ff zeer zeg! Echt een paar minuten een steen in mijn maag en daarna was het weer weg. Maar het is me duidelijk: Mijn lichaam vind patat tegenwoordig veels te vet. :+ Bij het kleine gebakje wat ik daarna at had ik nergens last van, haha, maar vandaag eet ik wel even wat minder ter compensatie.
Succes allemaal!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 13:57

Dag 2 zit erop! Goed te doen, klein beetje spierpijn in mijn billen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 13:58

Tush bedoel ik ;)

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 14:52

Hier gelukkig helemaal geen gehorig huis, dus kan me volledig laten gaan :+

Pfff, ik blijf wel echt de hele tijd duizelig nu, erg vervelend %) . Moest me net ook echt even vastpakken toen ik gebukt had.... Maar goed, zal wel weer over gaan hoor, doe wel even kalm aan vandaag!

adnariM

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 14:53

Klinkt goed hier. Hier moeten er ook nog zeker 5 kg af, 10 zal perfect zijn. 3 weken geleden begonnen met gezonder en regelmatiger eten, daar ben ik al 5 kg mee kwijt geraakt, maar helaas kreeg ik bij beweging erg last van hoofdpijn en voelde ik mezelf weg zakken, dus ben weer ongezonder gaan eten, en natuurlijk heb je er dan zo weer 2 kg bij op... :-(

Kijken of dit werkt. Misschien kunnen jullie wat tips geven?

's Ochtends ga ik vaak eerst een uur wandelen met de honden, daarna uur paarden verzorgen, dan naar het werk als dierenartsassistent of bij de supermarkt (dus redelijk bezig), 's avonds weer uurtje paarden verzorgen en dan nog zo'n 1,5 uur afwisselend hardlopen met wandelen tussendoor met de honden. Verder probeer ik zo'n 3/4x per week 120x buikspieroefeningen te doen (4x30). Ik probeer 5x per dag te eten, variërend van yoghurt, gekookt eitje, komkommer, volkoren brood, volkoren crackers, fruit en 1 warme maaltijd. Na het avondeten eet ik niks meer. Als beleg eet ik eigenlijk alleen maar 30+ kaas of filet american. Zo'n 1x per week mag ik van mezelf een stuk chocolade of koek.
Het probleem is dat ik de enige thuis ben die aan het lijnen is, dus ja, het gebeurd helaas gewoon soms dat ik op momenten dat ik 1 koekje van mezelf mag het hele pak word weggewerkt omdat ze thuis lekker mee eten... :-( Dat werkt natuurlijk echt fout....

Jullie tips voor echt gezonde voeding waar ik wel super fit bij blijf? Bij een wandeling van 3 uur kan ik soms namelijk echt slap worden de laatste tijd ..

_JY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 15:01

Vanochtend was ik toch wel heel erg moe tijdens het shredden, dus maar niet al te veel gevraagd van mezelf. Ik was al lang blij met mezelf dat ik het deed. :))
Morgen doe ik wel extra mijn best. :j

MissBonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 15:18

Wow, wat kletsen jullie veel :oo Wel gezellig natuurlijk!

Zag dat de cm's er weer afgevlogen waren, super hoor. (Heb gelijk weer een extra motivatie boost)

Ik ga nu beginnen aan dag 3!