[Centraal] Haar/haarverf deel 5

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

nardxash

Re: Haar/haarverf deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-14 20:57

ik ga het denk ik opsteken maar denk wel dat het serieus mee word genomen voor je beoordeling

IvankBacardi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-14 22:20

Yasmijntje schreef:
Heeft IEMAND hét middel tegen acne? :)
Het is erg welkom, ik wil graag een fotoshoot, maar ik wil me ook wel graag zeker voelen.

jaaaa bij de appotheek ik zal morgen even naar de naam kijken!
werkt echt super goed bij mijn broertje die ook acne heeft.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-14 22:25

Benzoylperoxide oid? Dat werkte bij mij altijd als een trein. Is echt hell op aarde voor je huid, droogt het echt gigantisch uit. Je bent wel binnen 2 dagen van heftige puistjes af though. Is gewoon een zalfje, hoef je niet op recept te krijgen. Kost ook echt geen drol.

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-14 23:05

Wil je er langer af zijn zonder droge huid,dan is de Diane 35 misschien een oplossing. Of eens even langs je huisarts die weet vast meer en kan je beter helpen.

Yvettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-14 10:26

Yasmijntje schreef:
Heeft IEMAND hét middel tegen acne? :)
Het is erg welkom, ik wil graag een fotoshoot, maar ik wil me ook wel graag zeker voelen.

Ik weet niet hoe erg je acne is, maar ik denk dat je het beste er mee naar de dokter kan gaan als gewone middeltjes van de drogist etc niet helpen.
Bij mij heeft differin en inderm al heel erg geholpen! (krijg je alleen via recept) Het was toen nog niet helemaal weg maar wel al een stuk rustiger. Daarna ben ik ook nog aan de pil gegaan (diane 35) en toen werd het helemaal minder! Nu zit ik sinds 1,5 jaar aan de yasmin en ik heb het idee dat het nu nog rustiger is.
Ik heb wel nog van die kleine onzuiverheden op mijn voorhoofd, dat het niet helemaal glad is zeg maar. Maar ik gebruik nu sinds een kleine week de sonic clean plus (gezichtsborstel) en ik heb het idee dat mijn huid nu nog rustiger aan het worden is.
Het enige waar ik nu nog last van heb zijn van die vlekjes/soort littekentjes

Maar waarom ik dit topic had opgezocht en ik mij hier wil melden :D
Ik zit met een dubio haha
Ik weet niet zo goed wat ik met mijn haar wil, ofja het liefst wil ik ze deze lengte houden en mijn kleur wat opfrissen. Maar die combinatie gaat het helaas niet worden
Maar het hele onderste stuk is echt kapot. Dus er zal wel echt iets vanaf moeten.
Maar ik wil ze het liefste ook verven (met een kleurspoeling, want wil de kleur alleen wat opfrissen en dat is net iets beter voor je haar dan verf toch?) Maar ik ben dus bang dat wanneer ik een kleurspoeling erin doe, dat ze dan nog meer kapot gaan en er nog meer vanaf moet..
Ik heb ze nu zo https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/ ... 7890_o.jpg alleen op de foto lijkt de kleur iets warmer dan in het echt.
Opzicht vind ik de kleur wel prima, alleen ik mis "het" gevoel als ze net geverfd zijn, die mooie glans/echte mooie kleur. Maarja is het voor die glans/echte kleur wel waard om ze te verven met het gevolg dat ze ook weer meer kapot gaan..

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-14 10:41

Je wil je haar dus wat lichter maken? Dat kan niet met kleurspoeling, helaas. Lichter = bleken en bleken is altijd permanent.

Ik vind jouw haar prachtig nu! Highlights vind ik altijd wat mooier en natuurlijker dan echt volledig geverfd, dus ik zou eigenlijk gewoon naar de kapper gaan, stukje eraf zodat je haar weer lekker gezond is en dan het wat laten oplichten met highlights. Staat ook leuk en speels voor de zomer :) Zoiets bedoel ik:
Afbeelding

Afbeelding

Yvettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-14 11:01

Niet perse lichter, maar net wat meer kleur (wat warmer misschien) en glans

Ja daar dacht ik inderdaad ook al aan. Maar dan zou ik de highlights denk ik wel wat minder extreem willen. Ik vind dat in krullend/slag haar wel mooi zo extremer, maar in stijl haar vind ik het dan snel wat nep overkomen
Maar ik neem aan dat je highlights ook in verschillende "sterktes" kan toch?

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-14 11:17

Yvettee, ik heb ook highlights en dat lijkt heel natuurlijk vind ik zelf :j
Heb er heuuul veel laten zetten zodat het niet van die enge strepen worden zeg maar.. en allemaal hele kleine plukjes over wat bredere stukken zeg maar. :)
https://scontent-b.xx.fbcdn.net/hphotos ... 6147_n.jpg

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-14 11:41

Yvettee schreef:
Niet perse lichter, maar net wat meer kleur (wat warmer misschien) en glans

Ja daar dacht ik inderdaad ook al aan. Maar dan zou ik de highlights denk ik wel wat minder extreem willen. Ik vind dat in krullend/slag haar wel mooi zo extremer, maar in stijl haar vind ik het dan snel wat nep overkomen
Maar ik neem aan dat je highlights ook in verschillende "sterktes" kan toch?

Ja :j Gewoon duidelijk uitleggen aan je kapper wat je wil, dat je het niet té licht wil en zij doen de rest.

Ik heb ook highlights zoals die van jou Frummels, ik vind van die strepen afschuwelijk lelijk dus heb vooraf 100x gezegd dat ik écht geen strepen wou := En het is prima geworden :D

Yvettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-14 11:57

Zo is het inderdaad echt heel mooi Frummels!
Ik heb net een meisje die ik ken een berichtje gestuurd of zij dat kan doen! Mijn moeder heeft ook al een aantal keer door haar highlights laten zetten en daar was ze erg tevreden over, zag er erg natuurlijk uit! Alleen mij moeder heeft wel kort en blond haar, dus dat is wel het tegenovergestelde van mij haha
Ik hoop dat ze het ook in lang en donker haar kan doen en ze binnenkort tijd heeft. Want ik durf nooit zo goed nieuwe kappers te zoeken. Ben echt bang dat ze me haar dan verkloten.. Want knippen laat ik normaal altijd bij brainwash doen (hoeven toch alleen maar de puntjes vanaf) maar highlights zou ik daar niet zo snel durven denk ik, plus ze doen daar maar 15 highlights en dat vind ik wel erg weinig toch?

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-14 12:09

Nieuwe kappers ben ik ook nooit fan van.. ik ben vorige week verhuisd naar de andere kant van de stad dus ben wel een beetje noodgedwongen om nu naar een ander te gaan.. Hier in de straat zitten er 4, dus ik ga gewoon eens even kijken hoe mensen daar naar buiten komen denk ik :D
Zou heel fijn zijn als dat meisje het voor je kan doen :j 15 is wel weinig ja, ik had geloof ik een stuk of 30 folietjes in mijn haar en ik heb echt heel weinig en dun haar.. :') en in 1 folie zitten meerdere plukjes.. dus 15 is echt weinig denk ik..

Yvettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-14 12:16

oh zitten daar meerdere plukjes in, het waren trouwens 15 folies. Maar nog steeds erg weinig lijkt mij.
Dus ik hoop dat zij het wilt doen! Dan zou wel ideaal zijn! Even haar antwoord afwachten!

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-14 12:21

15 lijkt me ook heel weinig. Ik heb een bob tussen schouder- en kinlengte en ik had ook zeker 30 folies. :) Zeker als je het natuurlijk en niet streperig wil, dan is meer plukjes/folies beter dan minder.

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-14 13:29

Jaaa hooooi daar ben ik weer O:) !
Ik heb nu dus kort haar, en it sucks. wil weer terug naar alng. gelukkig in januari kort, (nekkort) en nu al weeer tot aan mn schouders, dus ach :=

Maar nu.. wil ik dus kleuren..
à la Naya Rivera:
Afbeelding

Kan ik dat hebben dan O:) zonder dat t ordi wordt ?

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-14 14:23

Nou wat zal ik eens met mijn haar gaan doen tips zijn welkom. :D

Ik ben kapster en dacht net van joh ik vind mijn haar kleur wel erg saai ik zit nu op een 10/16. Dus ik heb de coupe soleil muts op gedaan en wat plukken er uit getrokken. Nu blondering er op met 9% want ik wil ze echt wit hebben. Tja en dan? :+

Ik zat zelf te denken om er daarna zilverspoeling over heen te doen en deze héél licht paars te laten worden dat het er in het geheel heel gemêleerd ietsjes door heen schijnt. :)

Maar ideeën zijn altijd welkom, vind het bij mijn eigen haar heel moeilijk om wat te bedenken. Ik heb trouwens kort haar.

Mijn haar kleur:

Afbeelding

Mijn idee:

Afbeelding

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-14 14:27

Ik hou absoluut neit van 'abnormaal' gekleurd haar :+ Dus ik zeg nee _O-

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-14 14:35

Bij mij zou het minder heftig zijn hoor, ik heb maar een paar hele dunne plukjes.. :)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-14 14:42

Ik vind het idee wel leuk maar ik betwijfel of je dat met zilvershampoo zult redden.

Arielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-14 14:52

Heel mooi :j

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-14 19:04

Vind het er heel mooi uitzien, maar net zoals Celiien ben ik echt niet van de onnatuurlijke haarkleuren. :+ zou er zelf niet aan beginnen in ieder geval. :) Maar als je het mooi vindt dan moet je het gewoon doen natuurlijk!

Celiien: hele mooie warme kleur. En jou staat volgens mij niks ordinair, jij kunt echt heel veel hebben! :j

muntdrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-14 19:32

Joh ik zou het gewoon lekker doen :).

Weet iemand fijne haarmaskers?

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-14 19:52

*\o/* ik ga afspraak kapper maken!
Durf t niet zelf te doen :+

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-14 22:05

lieveli schreef:
Ik vind het idee wel leuk maar ik betwijfel of je dat met zilvershampoo zult redden.

Het is een zilver spoeling.. :)

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-14 22:13

Petrichor schreef:
lieveli schreef:

Het is een zilver spoeling.. :)

Ik werd van de White toner (directions) paars, van de zilver niet eigenlijk. Was ook niet de bedoeling haha.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 07:19

Word je dan niet eerder lila/grijs?