Nassie schreef:Drie weken terug bij de dokter geweest met het "probleem", dat als ik ongesteld moet worden de week ervoor mijn borsten erg pijnlijk en opgezet zijn. Hier kon ze niets aan doen, enige waar ik over moest nadenken was misschien een spiraaltje of helemaal stoppen met de anticonceptie pil.
Nu moet ik pas over twee weken ongesteld worden, maar heb al sinds vorige week pijnlijke borsten. Dit keer niet aan de onderkant van mijn borsten, maar de bovenkant. Rechts steekt het vanuit mijn oksel naar mijn tepel toe. Links valt de pijn wel mee. Maar man o man, als ik loop/beweeg doen ze zo'n zeer! Zodra ik thuis ben lekker mijn bh uit (heb een lossere aangetrokken), maar met lopen deinen ze wat en dat doet echt zeer. Nu zelfs als ik stil zit krijg ik af een toe een steek in mijn rechterborst (van oksel naar tepel). Verder niets raars te voelen..
Kan dit echt door de pil komen of moet ik er iets anders van gaan denken?
Natuurlijk als dit aanhoudt ga ik weer naar de dokter toe.
Stoppen met de pil is niet echt een optie, ik heb een stollingsziekte waarbij ik bij mijn menstruatie de eerste dag echt beroerd ben, leeg loop en pijnklachten ervaar. Met de pil ben ik licht ongesteld en ervaar geen andere klachten. Behalve nu de klachten van mijn borsten.
Iemand tips/ervaringen?
Helaas lost een spiraaltje dit probleem niet op, zelf ook last van en heb een Mirena had dit ook met de pil