Even lekker rondje gedaan op de fiets van 32,5km, viel gelukkig erg mee. Met pinksteren maar even de 50km aantikken

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
culaccino schreef:Wat bijzonder dat ze zo weer op je pad is gekomen!
Time2Tri schreef:Een jaar of 10 geleden was het bij alleen maar paarden , paarden , en paarden .
Sinds mijn eigen paard ouder werd en ik hem niet meer reed is het allemaal afgezwakt .
Wel een poosje een paard van een vriendin gereden , maar dat werd een moet op een gegeven moment .
Sinds , ik denk 2,5 jaar echt mijn hart verloren in / aan de triathlon sport , het trainen ervoor etc .
Ben ook van maat 44/46 naar 38 gegaan dus ook nooit meer een passende rijdbroek gekocht.
Tayga schreef:Succes morgen weer op het werk T2T. Lekker vakantie gehad, buiten je heerlijke trainingsweek?
Gisteren nog heerlijk 50 km gemountainbiked. Mijn mul zand-skills worden goed getraind momenteelIs gelukkig echt geen probleem meer. Die cursus is echt heilig geweest
![]()
Vanmorgen 15 km hardgelopen. Volgende week even weekje wat rustiger aan doen.
Sakura789 schreef:Doe je vaak zo’n trainingsweek T2T? Ik vind al dat je ‘normaal’ zoveel aan het trainen bentHoeveel werk je daarbij?
Sakura789 schreef:Nou als ik afdaal door de bossen, ben ik blij als een tegenligger een opvallende kleur aan heeft ipv camouflageGelukkig hebben we veel fietspaden en zijn de gevaarlijkste de mede fietsers, electrisch of heul snel. Of heel vroeg of tegen de avond dat zijnhier de beste tijden om op de fiets te springen.