[centraal] Het Piercing topic..!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xxsweet

Re: [centraal] Het Piercing topic..!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 20:33

Shyla25 schreef:
Bij mij heeft het wel onwijs gebloed, bij jou?

Bij mij een beetje, totaal echt maar één dike druppel bloed. En dat was de dag erna, maar het kan nog meer gaan bloeden zij die piercer.

Ik ben ook van plan om er af te blijven hoor!
Ik voel hem soms wel maar weet niet wat ik nou precies voel. Of het is 'pijn' of het is stimulatie Tong uitsteken Jaa heel lastig dit Tong uitsteken Als ik dat voel dan zou ik Auw kunnen zeggen maar ook weer niet.. Heel apart is dat Tong uitsteken
Mijn hoed is trouwens ook erg opgezet, maar daar ga ik me niet druk om maken, dat zal er wel bij horen Lachen

Debortje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 21:21

ik had 2x mijn labret piercing zelf geprikt Nagelbijten / Gniffelen
deed geen pijn en bloede ook niet.
heb hem niet meer, stond niet

Debortje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 21:23

ik wil wel een navelpiercing laten zetten Ja
die lijkt me wel pijn, maarjaa mag ook niet van me ouders

Shyla25

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 22:04

xxsweet schreef:
Bij mij een beetje, totaal echt maar één dike druppel bloed. En dat was de dag erna, maar het kan nog meer gaan bloeden zij die piercer.

Ik ben ook van plan om er af te blijven hoor!
Ik voel hem soms wel maar weet niet wat ik nou precies voel. Of het is 'pijn' of het is stimulatie Tong uitsteken Jaa heel lastig dit Tong uitsteken Als ik dat voel dan zou ik Auw kunnen zeggen maar ook weer niet.. Heel apart is dat Tong uitsteken
Mijn hoed is trouwens ook erg opgezet, maar daar ga ik me niet druk om maken, dat zal er wel bij horen Lachen

Bij mij heeft het zeker een week geduurt voor de zwelling weg was Ja

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 22:23

Debortje_ schreef:
ik wil wel een navelpiercing laten zetten Ja
die lijkt me wel pijn, maarjaa mag ook niet van me ouders

zo te horen ben je dus nog minderjarig.
anders had je het waarschijnlijk allang gedaan Knipoog

henrib

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 22:28

heb sinds 1,5 week een tepelpiercing..
vond het wel grappig, niemand had het verw8 haha

x_manon_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 22:36

Henri23 schreef:
heb sinds 1,5 week een tepelpiercing..
vond het wel grappig, niemand had het verw8 haha

oeeehh , en deed het pijn Clown

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 23:08

Navelpiercing vond ik wel mee vallen........ Ik was echt superzenuwachtig... Ging samen met een vriendin RaichuHollow hier op bokt...
Eerst wou zij als eerste, maar zij vond het ook eng, dus ik ging als eerste (Ik was bang dat ik anders niet meer zou durven).
Ik kneep in haar hand, en dacht steeds, nou komt het, nu gaat het zeer doen...Zegt ze op een gegeven moment, het is al klaar hoor jes.......... Ik oh... Viel best mee eigenlijk...

Ik had echt verwacht dat het heel erg pijn ging doen, maar ik voelde maar een klein prikje...

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 23:11

Saffier schreef:
Navelpiercing vond ik wel mee vallen........ Ik was echt superzenuwachtig... Ging samen met een vriendin RaichuHollow hier op bokt...
Eerst wou zij als eerste, maar zij vond het ook eng, dus ik ging als eerste (Ik was bang dat ik anders niet meer zou durven).
Ik kneep in haar hand, en dacht steeds, nou komt het, nu gaat het zeer doen...Zegt ze op een gegeven moment, het is al klaar hoor jes.......... Ik oh... Viel best mee eigenlijk...

Ik had echt verwacht dat het heel erg pijn ging doen, maar ik voelde maar een klein prikje...

wat ik vervelender vond, was dat ze de piercing uit het buisje moesten halen.
deed meer pijn dan het prikje

patos

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 12:24

Ik heb mn navelpiercing nu al weer sinds dinsdag, gaat erg goed, het is alleen gisteren een beetje rood geweest, wordt nu al weer minder. Het laten zetten was op zich niet pijnlijk, maar omdat ik een redelijk strakke buik heb, kreeg ze het velletje niet goed te pakken met de tang. Ze is ruim 3 minuten aan het rekken en trekken geweest, heb nu een beetje blauwe afdruk om het piercinggaatje. Dat was wel behoorlijk pijnlijk, het piercen zelf viel me reuze mee.
Ging wel heel netjes trouwens ze trokken heel veel tijd uit om te zorgen dat de piercing netjes recht kwam te zitten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 13:13

ik heb mijn navelpiercing in turkije laten zetten, ging ook allemaal netjes, maar ik ben veel afgevallen, en door de rijbroek (denk ik) is ie uitgegroeid, krijg nu een nieuwe van mn moeder, maar weet het nog niet zeker, als het wel door de rijbroek komt, scheurt ie zo weer uit, weer een litteken erbij..

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 14:14

@friesjeessss, kun je de bovenste band van de rijbroek niet omslaan ofzo. dat kan dat ook niet schuren

gekketeckel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 14:41

friesjeessss schreef:
ik heb mijn navelpiercing in turkije laten zetten, ging ook allemaal netjes, maar ik ben veel afgevallen, en door de rijbroek (denk ik) is ie uitgegroeid, krijg nu een nieuwe van mn moeder, maar weet het nog niet zeker, als het wel door de rijbroek komt, scheurt ie zo weer uit, weer een litteken erbij..

je kunt ook tijdens het rijden zo'n witte wondpleister er op doen(kun je bij de drogist kopen ik geloof ong 30 cent per stuk maar dat is afhankelijk van de grootte). Geld, geld!
Ik heb de mijne al 11 jaar maar in het begin deed ik dat ook altijd! Knipoog
groetjes madrieka Pling Pling Pling

MarjoEisla

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 16:25

Ik sla mijn rijbroek om en draag zoveel mogelijk lage broeken! Rijbroeken die ik niet om kan slaan draag ik ff niet Knipoog. 1e piercing is namelijk diverse keren blijven hangen *ai*

xxsweet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 18:09

Ik heb een hele tijd niet meer op een paard gereden (wel gezeten maar alleen gestapt) en nu ik net die piercing hebt komen er mensen aan de deur om te vragen of ik hun paarden wil rijden Tong uitsteken Jaa graag hoor, maar eerst maar eens kijken hoe dat gaat Pling

gekketeckel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 18:19

xxsweet schreef:
Ik heb een hele tijd niet meer op een paard gereden (wel gezeten maar alleen gestapt) en nu ik net die piercing hebt komen er mensen aan de deur om te vragen of ik hun paarden wil rijden Tong uitsteken Jaa graag hoor, maar eerst maar eens kijken hoe dat gaat Pling

je zit toch op je zitbeenknobbels en niet op je doos........ Verward haha(of zit jij anders dan ik op je paard?)
gaat best hoor! tenminste bij mij wel Haha!

JackieLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 18:21

Stel ik wil ooit navelpiercing ik slaap op me buik kan niet anders slapn dat doet toch pyn? bij en het begin en later?

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 18:24

Ik heb op lowlands een labret laten zetten. Ik was uiteindelijk toch wel heel erg zenuwachtig maar is mij echt heel erg meegevallen.
(Je voelt gewoon een prikje en dan beetje geduw en hij zit al!! )

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 18:26

fotooo Haha!

x_manon_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 18:29

MoonChloe schreef:
Ik heb op lowlands een labret laten zetten. Ik was uiteindelijk toch wel heel erg zenuwachtig maar is mij echt heel erg meegevallen.

haha klinkt misschien een beetje dom , maar wat is een labret eigelijk , waar zit tie Clown

xxx

kelcy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 18:39

x_manon_x schreef:
MoonChloe schreef:

haha klinkt misschien een beetje dom , maar wat is een labret eigelijk , waar zit tie Clown

xxx

dat is een piercing onder je onderlip Lachen zeg maar Tong uitsteken zo in het midden

x_manon_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 18:50

Citaat:
dat is een piercing onder je onderlip Lachen zeg maar Tong uitsteken zo in het midden

ohh , oke ! die whah dan weet ik het wel , wist alleen niet dat het een labret heette Clown

xxsweet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 19:03

madrieka schreef:
je zit toch op je zitbeenknobbels en niet op je doos........ Verward haha(of zit jij anders dan ik op je paard?)

Jaa dat weet ik hoe je erop zit Tong uitsteken Maar het zijn niet bepaald lieverds en als ze dan gaan bokken, auwtsj Tong uitsteken

gekketeckel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 19:05

xxsweet schreef:
madrieka schreef:

Jaa dat weet ik hoe je erop zit Tong uitsteken Maar het zijn niet bepaald lieverds en als ze dan gaan bokken, auwtsj Tong uitsteken

tja wie mooi wil zijn........ *LOL*

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 19:18

Moet op zijn zitbeenknobbels zitten als je zo'n piercings hebt Lachen

Wel een goed emethode om een verkeerde houding wat dat betreft af te leren misschien Knipoog