Hihi, leuk dan dat ze allemaal voor je stonden op het ijs
BeFunny
Geplaatst: 04-02-25 01:01
shaddy82 schreef:
@BeFunny, wij zijn naar Mufasa geweest
O was het wat?
X2305
Geplaatst: 04-02-25 06:51
Oh wat een fijne plaatjes weer! Genieten deze droge dagen.
Bootsiebob beterschap! Soms is even in de zon zitten al heel heel fijn
Boedjang wat een heerlijk rondje duinen!
Shaddy wat leuk! Hoe vonden jullie de film?
Susan hier heb ik ook al heel veel vogeltjes gehoord, heerlijk! Koud is het zeker nog ja, nu ook.. uit de wind in de zon is het heerlijk smiddags maar nu moest ik toch even slikken hoor, haha. Prachtige foto’s!
Gezellig Boedjang met vriendinnen! En heerlijk even op het terras!
Lizard mooie wandeling gelopen weer. Goed om de spierpijn er even uit te lopen. Ook nog fris denk ik in de schaduw? Doe rustig aan met je rug!
Goof weer een lekker rondje gelopen en ook heerlijk verdiend op het terras!
Faringo die eendjes, wat aandoenlijk
X2305
Geplaatst: 04-02-25 06:53
Hier gisteren ook ondanks nog niet helemaal fit lekker anderhalf uur erop uit geweest bij ons in de buurt. Ik denk dat ik gewoon nog even blijf na kwakkelen van alle virusjes, maar met dit weer wil je toch niet binnen blijven?!
Deze week drie dagen naar kantoor maar gelukkig woensdag en het weekend weer tijd om te wandelen. En als de dagen nog iets langer worden lukt een rondje om 17.00 wellicht binnenkort ook weer
Mooie foto's zijn er weer gemaakt, ik had gisteren een rondje met Max gedaan, maar geen foto's gemaakt.
Wij vonden Mufasa ook echt een mooie film, een aanrader dus
boedjang
Geplaatst: 04-02-25 14:10
Vandaag een andere weersomstandigheid..brr en arme lilly want ze waren aan het schieten in het weiland naast ons. Pony maakt het niet uit en hond van bijrijdster ook niet. Lil daarintegen rende zo weg, de brug over. Kon haar nog pakken gelukkig, dus verder maar vast gehouden. Pony was braaf
Toch even van de zon genoten X2305. Hopelijk ben je gauw van het gekwakkel af. En morgen weer tijd om te wandelen
Boedjang arme Lil, zo geschrokken. Wel een top bomproof pony zo te zien
Jojoleinee de katten genieten er ook van in de zon Hier was het bijna de hele dag zonnig. Ben weer met de fiets gegaan, heerlijke temperatuur met de winterjas aan.
X2305
Geplaatst: 04-02-25 21:01
Precies! Vitamine D even flink opgehaald. Hier vandaag ook de hele dag bewolkt geweest! Dus heerlijke foto’s van een kat in de zon!
Ja bootsiebob kleine mithras is zeker bomproof knapperd is hij.
Jojoleinee lief zo op de uitkijk
boedjang
Geplaatst: 05-02-25 11:27
Vanmorgen op tijd aan de wandel, ik vergeet soms hoe kort lopen spaarnwoude is, 10 minuten inkl 4 sanitaire stops van lilly. Nu thuis genieten van het dakterras
De zon is hier ver te zoeken vandaag maar zit al de hele ochtend in zh dus maakt niet zoveel uit. En vanmiddag nog naar de tandtechnicus dus deze dag is toch een binbendag en morgen ook.
shaddy82
Geplaatst: 05-02-25 18:22
Katten en hond lekker in de zon
En van X2305 ook zonnige plaatjes
boedjang
Geplaatst: 05-02-25 18:34
Vanmiddag nog even met vriendin naar duinen geweest in wijk aan zee.
X2305
Geplaatst: 06-02-25 07:16
Ah Boedjang wat heerlijk zo in de zon liggen!
Befunny wat een lange dag zo
En Boedjang weer een dag mooi weer en lekker de duinen in! Genieten! Hoe oud is je hond?
X2305, lilly is 6 jaar. Uit Roemenië gekomen met rugzakje en na niet passend huisje herplaatst. Dus nu groter rugzakje maar.... ook zoveel moois en dingen waar ze in uitblinkt. Ze is de beste op m'n werk met bewoners. Mits geen andere honden in de buurt haha.
Gisteren op weg naar huis vanaf snelweg,draaide ik de provinciale weg op en staan daar ineens 3 elanden 1 zat op z'n knieën zout van de weg te likken. Schrok me een ongeluk. Vandaag lekker even achter het huis in het zonnetje gezeten. Nala was op zoek naar een muis onder de sneeuw En 's middags nog even een rondje gedaan.