loriene schreef:Moderatoropmerking:Als je linkjes deelt leg dan uit wat daarin te zien of lezen is en eventueel waarom je het deelt
Mooi vooral niet nemen des te meer voor ons die hem graag willen hebben..
1000x dank hiervoor
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
loriene schreef:Moderatoropmerking:Als je linkjes deelt leg dan uit wat daarin te zien of lezen is en eventueel waarom je het deelt
loriene schreef:secricible schreef:Irritant als mensen een link op meerdere plekken dumpen, dan krijg je dezelfde discussie op meerdere plekken.
Heel veel mensen zitten en lezen niet alle topics hoor,dus maar even in 2 topics gezet.
Sizzle schreef:loriene schreef:
Heel veel mensen zitten en lezen niet alle topics hoor,dus maar even in 2 topics gezet.
Of te wel pamfletten uitdelen. Dat lijkt me onnodig.
Met die logica moet het ook bij ITP want wellicht lezen mensen dit topic ook niet.
Secricible, met zoveel corona begeeft ‚het beest‘ het dan op den duur misschien zelfs en dan hebben we een bokt-lockdown. Hoe moet ik dan mijn tijd nog vullen
Femke_Tweety schreef:loriene schreef:Moderatoropmerking:Als je linkjes deelt leg dan uit wat daarin te zien of lezen is en eventueel waarom je het deelt
Lees je dit dan ook meteen even?
https://www.deplatformdisease.com/blog/ ... hes-claims
Geen dank, graag gedaan.
Sizzle schreef:loriene schreef:
Met die logica moet het ook bij ITP want wellicht lezen mensen dit topic ook niet.
Secricible, met zoveel corona begeeft ‚het beest‘ het dan op den duur misschien zelfs en dan hebben we een bokt-lockdown. Hoe moet ik dan mijn tijd nog vullen
Electra63 schreef:Femke_Tweety schreef:
Geen dank, graag gedaan.
Vergeefse moeite..... helaas!
secricible schreef:Sizzle schreef:
Als je niet test is het er toch gewoon niet?
Sizzle schreef:Ik vraag me ook af wat hij dan als alternatief bedacht heeft, nog 5 jaar lockdown? De vaccinatir strategie werkt voorlopig in Israel en Uk prima.
Maar ik moet er wel de kleine kanttekening bij plaatsen dat dit wel een reden is waarom ik sceptisch ben van kinderen of jeugd massa vaccineren.
Bij influenza is dat namelijk ook niet perse positief omdat het idee is dat je dan geen breed spectrum resistentie krijgt waardoor ze als volwassene mogenlijk gevoeliger zijn voor influenza pandemieen.
Echter is dat nog niet aan de orde.
Femke_Tweety schreef:loriene schreef:Moderatoropmerking:Als je linkjes deelt leg dan uit wat daarin te zien of lezen is en eventueel waarom je het deelt
Geen dank, graag gedaan.
Citaat:Vaccines clearly reduce viral load, prevent severe disease, and disrupt transmission, and they can thankfully be readily modified to address problematic variants as is done every season for influenza with great effect. They are the way out until someone proposes something better. Bossche doesn’t and his claims are baseless.
SusanH schreef:Wel goed om zo op te pakken. Zonde om weg te gooien.
Pandora2 schreef:SusanH schreef:Wel goed om zo op te pakken. Zonde om weg te gooien.
Ja, beter als weggooien natuurlijk. Maar eigenlijk moeten ze eerst andere 65+ of risicomensen contacteren als er overschot is. Alleen hebben ze die contactgegevens niet in de centra.
Dus zijn er vorige week in bijv. Luik op 1 dag 180 agenten gevaccineerd in 1 vaccinatiecentrum