Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
marleen_usar schreef:Is het niet beter dat iedereen het krijgt, dat gebeurd uiteindelijk toch. Nu wordt het angstvallig tegen gehouden, er zijn landen waar geen regels meer zijn en die staan er veel beter voor.
marleen_usar schreef:Is het niet beter dat iedereen het krijgt, dat gebeurd uiteindelijk toch. Nu wordt het angstvallig tegen gehouden, er zijn landen waar geen regels meer zijn en die staan er veel beter voor.
simongek schreef:En dan heb je ook nog zat mensen die met corona gewoon naar appie gaan etc.
candalisa schreef:Binnen hoeveel tijd is herbesmetting mogelijk? Ik ben sinds gister gaan hoesten terwijl ik de hele Corona niet gehoest heb. Of zou het mss een terugval zijn aangezien ik gister een beetje doorgedraafd ben kwa wandelen met de honden.
moyra schreef:candalisa schreef:Binnen hoeveel tijd is herbesmetting mogelijk? Ik ben sinds gister gaan hoesten terwijl ik de hele Corona niet gehoest heb. Of zou het mss een terugval zijn aangezien ik gister een beetje doorgedraafd ben kwa wandelen met de honden.
Ik hoorde vd week op tv dat je na 3 weken herbesmet kan raken met omikronzitten we ook echt op te wachten....
moyra schreef:Dat vind ik ook zo dubbel.
Je kan na 3 weken herbesmet raken maar wel 8 weken positief testen. Hoe moet je dan weten dat je het weer hebt ?
Als ik niet wist dat ik met een besmet persoon in aanraking was geweest had ik mij de vorige keer niet getest en had ik het met mijn klachten (beetje niezen maar dat doe ik het hele jaar rond) nooit geweten dat ik corona heb gehad.
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederla ... ing-corona
Na 2 weken zelfs al
candalisa schreef:Net contact met de ggd gehad volgens hun gaat het om mensen die geen of nauwelijks klachten hebben ervaart van de eerste besmetting die hebben te weinig antistoffen opgebouwd om “veilig” te zijn. In mijn geval lijkt het op dat het een terugval is en ik wordt aangeraden om rustig aan te doen.
Iris82 schreef:moyra schreef:Dat vind ik ook zo dubbel.
Je kan na 3 weken herbesmet raken maar wel 8 weken positief testen. Hoe moet je dan weten dat je het weer hebt ?
Als ik niet wist dat ik met een besmet persoon in aanraking was geweest had ik mij de vorige keer niet getest en had ik het met mijn klachten (beetje niezen maar dat doe ik het hele jaar rond) nooit geweten dat ik corona heb gehad.
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederla ... ing-corona
Na 2 weken zelfs al
Ik test al 8 maanden positief.
moyra schreef:tammiebels schreef:Zoon in ieder geval na precies 11 weken opnieuw positief dus tja
Als hij nu positief is dan is dat wel te verklaren natuurlijk.
11 weken geleden was delta nog de dominante variant en omikron wijkt behoorlijk af van delta dus heb je geen bescherming tegen omikron.