Je kunt je nagels toch gewoon korter vijlen?

Mijn nagels in een nieuw jasje
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
LadyMadonna schreef:Alles met "eraf trekken" krijg ik kriebels van... naar mijn idee beschadig je dan sowieso je nagels (Of je hebt 0 hechting)
UhNee schreef:Ik zie nu dat Pink Gellac een peel base set heeft, weet iemand of dit goed werkt? Het lijkt me dat je dan ook ‘per ongeluk’ je gellak eraf kan trekken zelfs al wil je dat niet?
https://www.pinkgellac.nl/pink-gellac-n ... caba1efb1f
Seni schreef:LadyMadonna schreef:Alles met "eraf trekken" krijg ik kriebels van... naar mijn idee beschadig je dan sowieso je nagels (Of je hebt 0 hechting)
Ik heb het in het begin geprobeerd omdat ik elke paar dagen nieuwe nagels wilde en toen nog geen BIAB eronder had zitten dus alles werd eraf gevijld of geweekt en dat was niet best. Toen een Peel off geprobeerd en sommige nafels lagen er binnen 1 dag al vrij gemakkelijk af zonder schade. Maar hoe langer het erop zat hoe lastiger eraf te krijgen en hoe meer schade aan mijn nagels als ik ging “peelen”
DemDeempel schreef:UhNee schreef:Ik zie nu dat Pink Gellac een peel base set heeft, weet iemand of dit goed werkt? Het lijkt me dat je dan ook ‘per ongeluk’ je gellak eraf kan trekken zelfs al wil je dat niet?
https://www.pinkgellac.nl/pink-gellac-n ... caba1efb1f
Wauw als dit werkt lijkt het mij geweldig, het eraf halen van de oude laag vind ik altijd verschrikkelijk veel gedoe.
Maar of het helemaal lekker is voor je nagels, geen idee. Ik ben benieuwd of iemand dit al geeft geprobeerd, misschien dat ik hem zelf ga bestellen binnenkort want ik wilde toch nog wat nieuwe topcoats bestellen.
DemDeempel schreef:Seni schreef:Ik heb het in het begin geprobeerd omdat ik elke paar dagen nieuwe nagels wilde en toen nog geen BIAB eronder had zitten dus alles werd eraf gevijld of geweekt en dat was niet best. Toen een Peel off geprobeerd en sommige nafels lagen er binnen 1 dag al vrij gemakkelijk af zonder schade. Maar hoe langer het erop zat hoe lastiger eraf te krijgen en hoe meer schade aan mijn nagels als ik ging “peelen”
Heb je de Peel off van PinkGellac geprobeerd of een ander merk?
Seni schreef:Rivendell schreef:Gaat steeds een beetje beter
[ [url=m/GHs9dJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ziet er opzich netjes uit, alleen wel heel dik misschien? Tenminste het oogt op je duim erg dik?
LoveUggs schreef:Ik heb het topic even doorzocht maar niks kunnen vinden.. Vind het zelf altijd storend als om de 10 pagina's dezelfde vraag wordt gesteld namelijkmaar ga toch mijn vraag stellen
Is er iemand die een fijne nagelfrees kan aanraden? Had er zelf een via Dermarolling, maar die geeft kuren in t snoertje waardoor de frees steeds hapert.. Was te verwachten voor deze prijs.
Zoek nu dus een nieuwe, simpel, fijn, verstelbaar in snelheid, onder de €150,- (helaas mijn baan kwijt dus gewoon wat minder te besteden).
Via bol kwam ik deze tegen; Klik, heeeeeele lange link, maar sinds wat gedoe met online bestellen ben ik wat huiverig geworden..
Mloes schreef:Oh ik vind de kleurtjes van Kiki juist niet fijn! Te stroperig. En de rubber topcoat en basecoat vielen gewoon van m’n nagels af.
c_alsemgeest schreef:Ik heb de peel base-set nu besteld... zal het van de week er op doen en even verslag uit brengen of het blijft zitten... en hoe m'n nagels het trekken als het verwijderd is.