Wie niet weg is is gezien! Nagellaktopic deel 10!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Nessa

Re: Wie niet weg is is gezien! Nagellaktopic deel 10!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 15:22

Jahoor. Ik week het er af. Lukt altijd.
Je kunt je nagels toch gewoon korter vijlen?

Afbeelding

Mijn nagels in een nieuw jasje

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 18:16

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-20 18:18

Alles met "eraf trekken" krijg ik kriebels van... naar mijn idee beschadig je dan sowieso je nagels (Of je hebt 0 hechting)

Meavey

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 18:59

Lijkt mij wel ideaal ben ook wel benieuwd.

Seni

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 20:38

LadyMadonna schreef:
Alles met "eraf trekken" krijg ik kriebels van... naar mijn idee beschadig je dan sowieso je nagels (Of je hebt 0 hechting)

Ik heb het in het begin geprobeerd omdat ik elke paar dagen nieuwe nagels wilde en toen nog geen BIAB eronder had zitten dus alles werd eraf gevijld of geweekt en dat was niet best. Toen een Peel off geprobeerd en sommige nafels lagen er binnen 1 dag al vrij gemakkelijk af zonder schade. Maar hoe langer het erop zat hoe lastiger eraf te krijgen en hoe meer schade aan mijn nagels als ik ging “peelen”

DemDeempel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 21:01

UhNee schreef:
Ik zie nu dat Pink Gellac een peel base set heeft, weet iemand of dit goed werkt? Het lijkt me dat je dan ook ‘per ongeluk’ je gellak eraf kan trekken zelfs al wil je dat niet?

https://www.pinkgellac.nl/pink-gellac-n ... caba1efb1f

Wauw als dit werkt lijkt het mij geweldig, het eraf halen van de oude laag vind ik altijd verschrikkelijk veel gedoe.
Maar of het helemaal lekker is voor je nagels, geen idee. Ik ben benieuwd of iemand dit al geeft geprobeerd, misschien dat ik hem zelf ga bestellen binnenkort want ik wilde toch nog wat nieuwe topcoats bestellen.

DemDeempel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 21:03

Seni schreef:
LadyMadonna schreef:

Ik heb het in het begin geprobeerd omdat ik elke paar dagen nieuwe nagels wilde en toen nog geen BIAB eronder had zitten dus alles werd eraf gevijld of geweekt en dat was niet best. Toen een Peel off geprobeerd en sommige nafels lagen er binnen 1 dag al vrij gemakkelijk af zonder schade. Maar hoe langer het erop zat hoe lastiger eraf te krijgen en hoe meer schade aan mijn nagels als ik ging “peelen”

Heb je de Peel off van PinkGellac geprobeerd of een ander merk?

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 21:21

Ik heb een hele tijd terug al een peel off gebruikt van een ander merk.. geen succes alles lag er in no time af... ik ga het ook niet meer proberen _O-

Hier vandaag alles kort gevijld, naja kort.. zo kort als dat mijn hyponychium het toe laat :=

Laagje buildergel erop om ze wat steviger te krijgen want mijn nagels zijn echt niet blij en een gellak met glitters, die op mijn pink al Lang houdt , erop in de hoop dat ze zo wat rust kunnen krijgen en ik ze nu echt twee weekjes niet aan hoef te raken. Pink heeft nu een week uitgroei, ik laat het maar lekker even zitten :(:)

Afbeelding

Rivendell

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 22:27

Gaat steeds een beetje beter :)

Afbeelding

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-20 11:44

DemDeempel schreef:
UhNee schreef:
Ik zie nu dat Pink Gellac een peel base set heeft, weet iemand of dit goed werkt? Het lijkt me dat je dan ook ‘per ongeluk’ je gellak eraf kan trekken zelfs al wil je dat niet?

https://www.pinkgellac.nl/pink-gellac-n ... caba1efb1f

Wauw als dit werkt lijkt het mij geweldig, het eraf halen van de oude laag vind ik altijd verschrikkelijk veel gedoe.
Maar of het helemaal lekker is voor je nagels, geen idee. Ik ben benieuwd of iemand dit al geeft geprobeerd, misschien dat ik hem zelf ga bestellen binnenkort want ik wilde toch nog wat nieuwe topcoats bestellen.

Ja daarom! Het klinkt echt ideaal! Alleen staat er dus nergens hoe het precies werkt en of het inderdaad onschadelijk is voor je nagels. Vandaar dat ik me afvroeg of iemand er hier ervaring mee had!

yarkayunda

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-20 11:58

Welke remover voor gellak gebruiken jullie? Ik had die van pink gellac maar ik vond dat het niet goed losliet.

Seni

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-20 14:26

DemDeempel schreef:
Seni schreef:

Heb je de Peel off van PinkGellac geprobeerd of een ander merk?

Een ander merk!

Seni

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-20 14:27

Rivendell schreef:

[ [url=m/GHs9dJ.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ziet er opzich netjes uit, alleen wel heel dik misschien? Tenminste het oogt op je duim erg dik?

Rivendell

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-20 15:17

Seni schreef:
Rivendell schreef:

[ [url=m/GHs9dJ.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ziet er opzich netjes uit, alleen wel heel dik misschien? Tenminste het oogt op je duim erg dik?

Bolling op de verkeerde plek. Kreeg 't niet goed.

Ik lees veel over afwerken van gellak. Ik heb acryl met gellak en ik vijl gewoon alles met de frees eraf

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-20 19:25

Ik heb het topic even doorzocht maar niks kunnen vinden.. Vind het zelf altijd storend als om de 10 pagina's dezelfde vraag wordt gesteld namelijk :+ maar ga toch mijn vraag stellen :=

Is er iemand die een fijne nagelfrees kan aanraden? Had er zelf een via Dermarolling, maar die geeft kuren in t snoertje waardoor de frees steeds hapert.. Was te verwachten voor deze prijs. :j

Zoek nu dus een nieuwe, simpel, fijn, verstelbaar in snelheid, onder de €150,- (helaas mijn baan kwijt dus gewoon wat minder te besteden).
Via bol kwam ik deze tegen; Klik, heeeeeele lange link, maar sinds wat gedoe met online bestellen ben ik wat huiverig geworden..

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-20 19:27

Kijk of je een tweedehands marathon 3 kunt vinden :j

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-20 19:46

LadyMadonna schreef:
Kijk of je een tweedehands marathon 3 kunt vinden :j

Thanks! Ga even zoeken! :D In het ergste geval moet ik het doen met een frees die half werkt en veel met de hand vijlen :+

Seni

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 21:30

LoveUggs schreef:
Ik heb het topic even doorzocht maar niks kunnen vinden.. Vind het zelf altijd storend als om de 10 pagina's dezelfde vraag wordt gesteld namelijk :+ maar ga toch mijn vraag stellen :=

Is er iemand die een fijne nagelfrees kan aanraden? Had er zelf een via Dermarolling, maar die geeft kuren in t snoertje waardoor de frees steeds hapert.. Was te verwachten voor deze prijs. :j

Zoek nu dus een nieuwe, simpel, fijn, verstelbaar in snelheid, onder de €150,- (helaas mijn baan kwijt dus gewoon wat minder te besteden).
Via bol kwam ik deze tegen; Klik, heeeeeele lange link, maar sinds wat gedoe met online bestellen ben ik wat huiverig geworden..

De nagelfabriek is een betrouwbare webwinkel. Daar heb ik mijn grootste deel nagellak en materialen vandaan.

Mijn nagel frees is van Melodysuzie ik heb de portable versie genomen. Ook vrij goedkoop en tot en met 30.000 rpm.

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 08:24

Ik heb de peel base-set nu besteld... zal het van de week er op doen en even verslag uit brengen of het blijft zitten... en hoe m'n nagels het trekken als het verwijderd is.

Kever

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 11:23

M’n bestelling van KikiLondon is binnen! Nieuwe base, top en kleurtjes. Wat een fijne lakken! Alleen de base vond ik wennen, die is erg stroperig. Maar op zich prima als je er een aan beetje gewend raakt.

Nu de kleur Holiday Burst gekozen :D
Afbeelding

Oryani

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 12:32

Ik vind Kiki ook heel fijn, terwijl ik voornamelijk PG heb!

Mloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 13:15

Oh ik vind de kleurtjes van Kiki juist niet fijn! Te stroperig. En de rubber topcoat en basecoat vielen gewoon van m’n nagels af.

Kever

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 13:24

Mloes schreef:
Oh ik vind de kleurtjes van Kiki juist niet fijn! Te stroperig. En de rubber topcoat en basecoat vielen gewoon van m’n nagels af.

Oh de kleur is bij mij echt perfect. Mooi vloeibaar, maar loopt niet van de nagel af en trekt niet terug.
Ik heb de normale base en top, dus niet de rubber.
Hoe lang het blijft zitten, weet ik nog niet :Y)

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 14:25

c_alsemgeest schreef:
Ik heb de peel base-set nu besteld... zal het van de week er op doen en even verslag uit brengen of het blijft zitten... en hoe m'n nagels het trekken als het verwijderd is.

Ik heb van een paar nagelstylisten die met PG samenwerken begrepen dat je beter eerst base/rubberbase kan doen, daarover de peeloff.

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 14:27

je krijgt er wel nog een ander goedje bij, maar dat is geen base volgens mij.
Meer een vocht onttrekker oid.
Dus zal het wel even met de base proberen.