Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Seven schreef:Wat ga je laten zetten lisanne?
Ja ik was ook best even zenuwachtig maar de tatoeëerder was zo lekker relaxed dat was too
LisanneeD schreef:Jaa ik heb ook een fijn gevoel bij mijn tatoeëerder, dat scheelt. Maar de zenuwen komen ook opeens uit het niets op zetten, omdat het nu echt gaat gebeuren denk ik haha!
Dit is het onderwerp wat morgen gezet word! Op mijn onderbeen, boven de enkel.![]()
[ [url=m/8UdEUq.jpg]Afbeelding[/url] ]
Berdien schreef:LisanneeD schreef:Jaa ik heb ook een fijn gevoel bij mijn tatoeëerder, dat scheelt. Maar de zenuwen komen ook opeens uit het niets op zetten, omdat het nu echt gaat gebeuren denk ik haha!
Dit is het onderwerp wat morgen gezet word! Op mijn onderbeen, boven de enkel.![]()
Mooi! Wordt dit ontwerp 1 op 1 overgenomen of maakt de artiest een eigen (hierop gebaseerd) ontwerp?
Berdien schreef:LisanneeD schreef:Jaa ik heb ook een fijn gevoel bij mijn tatoeëerder, dat scheelt. Maar de zenuwen komen ook opeens uit het niets op zetten, omdat het nu echt gaat gebeuren denk ik haha!
Mooi! Wordt dit ontwerp 1 op 1 overgenomen of maakt de artiest een eigen (hierop gebaseerd) ontwerp?