Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Wel heel bizar, dat met een normaal stuk chocola, wat heel Nederland eet, een groot deel van je kies afbreekt, waar de tandarts de dag van te voren in heeft lopen boren
Nouja het is weer gefixt, ik eet nu wel even geen harde dingen meer aan die kant

Esplendido schreef:Omdat ik eigenlijk nooit tijd heb voor bijleesposten post ik amper in dit topic, ik lees en leef nog wel mee. Maar nu had ik toch een vraag en ik hoop dat ik hem hier mag stellen.
Sinds een poos heb ik een fitbit en ik vind het echt een geweldig ding. Maar nu heb ik het paardrijden ook weer opgepakt en dat registreert mijn fitbit als hardlopen. Bovendien heb ik het idee dat hij de stappen van mijn paard telt. Hoe doen jullie dat?
Riddershow schreef:Esplendido schreef:Omdat ik eigenlijk nooit tijd heb voor bijleesposten post ik amper in dit topic, ik lees en leef nog wel mee. Maar nu had ik toch een vraag en ik hoop dat ik hem hier mag stellen.
Sinds een poos heb ik een fitbit en ik vind het echt een geweldig ding. Maar nu heb ik het paardrijden ook weer opgepakt en dat registreert mijn fitbit als hardlopen. Bovendien heb ik het idee dat hij de stappen van mijn paard telt. Hoe doen jullie dat?
Ik zet hem dan op cardio. Dan kijkt hij alleen naar mijn hartslag.
En wil je reëel blijven doe je hem toch gewoon even af?
Maar aan het feit dat je iets probeerde te kauwen... met je tanden, die daarvoor dienen
Heb je niet te veel tandpijn nu? Jouw lunch klinkt héérlijk, ook al eet ik geen vlees haha.

Liever langzaam en duurzaam dan je lijf mishandelen.
Hopelijk morgen weer klaar. Hoe was het eten bij de Italiaan?
beterschap!