Bewust kinderloos, wie nog meer ?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-17 14:48

Het is weer bijna kerst.
Dadelijk gaan er weer kerstkaarten op de mat vallen met van die zogenaamde grappige kinderfoto's die behalve voor de (groot)ouders voor de rest van de wereld onder slecht belichte oninteressante kiekjes vallen :x

(Al zijn er ook steeds meer mensen die blijkbaar denken dat mensen gelukkig worden van een lelijke foto van een paard met een kerstmuts).

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-17 14:50

Sizzle schreef:
Het is weer bijna kerst.
Dadelijk gaan er weer kerstkaarten op de mat vallen met van die zogenaamde grappige kinderfoto's die behalve voor de (groot)ouders voor de rest van de wereld onder slecht belichte oninteressante kiekjes vallen :x

(Al zijn er ook steeds meer mensen die blijkbaar denken dat mensen gelukkig worden van een lelijke foto van een paard met een kerstmuts).

Hee, ik doe dat ook met honden. :') Hoewel, ik gooi ze de studio in en zet zo'n foto online, kerstkaarten die ik stuur koop ik gewoon en maar bij sommige laat ik de hondenfoto afdrukken. (Zoals mijn ouders en dan het afgezaagde grapje over kleinkinderen, heel fout)

https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=5A87EE77

Wil het dit jaar weer doen, maar meer omdat ik het leuk vind om zelf te doen. Dit jaar wel iets netter/uitgebreider.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-17 14:55

Ik heb geen idee of mijn baas daar zo makkelijk in zou zijn. Ik heb geen idee in welke mate onze directeur überhaupt een dierenmens is. Dat is toch nog een groot verschil.

Ik ben wél superblij dat ze begrip hebben voor mijn leefsituatie met mijn partner, en dat ik dus niet zomaar even ver vooruit kan plannen ivm vakantie. Ze weten echter ook, als ik toch verlof aanvraag, dat ik dan rekening hou met de bezetting en dergelijke. Lukt het niet, dan lukt het niet, geen drama. Geven en nemen.

Waar mogelijk wissel ik ook wel eens met mijn collega om elkaar een plezier te doen. Of ik spring bij in de zorg als dat nodig is. Heb een tijdje terug zelfs een nachtshift gedraaid omdat er iemand onverwacht ziek was gevallen. Dat soort zaken vergeten ze heus niet.

Die hondenfoto is leuk :))

Ik vergeet vaak gewoon kaartjes te sturen, zou er beter een keer werk van maken.

LadyMadonna

Re: Bewust kinderloos, wie nog meer ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-17 14:58

Gister was ik bij de decathlon... Aka binnenspeeltuin |o

Heb zes keer kinderen van "mijn" baantje moeten sturen voor ik normaal een stukje op m'n uitgezochte schoenen kon rennen...
En dan kinderen op een skateboard door heel de winkel, op stepjes, op fietsen, aan de klimwand.... En nee, die waren echt niet aan het testen....

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-17 14:59

Ik vergeet het ook vaak hoor, Varekaj. Ik geef er vaak een aantal aan mensen in mijn omgeving, maar echt sturen doe ik er maar 3 ofzo :+ Als ik niet te laat ben.

Over kinderen op kaartjes, die slechte foto's zie ik ook vaak op verjaardagskaartjes enzo. Zowel op uitnodigingen als op felicitatiekaartjes. Ik probeer toch altijd iets te zoeken wat bij de persoon past waar ik iets heen stuur.

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-17 15:01

bruintje123 schreef:
Ik stem gewoon voor altijd. :D :+

En dan al die eigenaren ouders die roepen: "ja maar de mijne staat onder appèl."

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-17 15:03

Sizzle schreef:
Het is weer bijna kerst.

_O- Vreselijk ja, zowel met mensen als met dieren. Ik gooi ze ook linea recta in de oudpapierdoos.

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-17 15:30

Kerstkaart, wat is dat? :+

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-17 15:37

MWM, dat is een mooie foto :j

Ik krijg meestal van die: "oh kom we maken snel een foto" foto's :+
Rode ogen nog wat weggepoest en op de post.

Ik stuur zelf nooit wat, voel me dan ieder jaar weer schuldig :D

Laurora

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-17 16:21

Ik stuur al jaaaren geen kerstkaarten meer.
Mijn vrienden kunnen op facebook genieten van een afgezaagde foto van paard/kat/slak met kerstmuts, en voor de rest hebben ze dikke pech :+

Eilish

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-17 16:26

Ik laat ze maken met een kerstfoto van mijn hond erop :D

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-17 16:27

slak met kerstmuts!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-17 16:36

Ik vind kaartjes krijgen wel leuk, die komen dan op een rijtje op de kast. Na de feestdagen gaan ze wel de zak voor oud papier in.
Op zich wil ik dan ook graag anderen blij maken met een kaartje. Mijn geheugen is alleen zo lek als een mandje :o

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-17 17:03

oomens schreef:
bruintje123 schreef:
Ik stem gewoon voor altijd. :D :+

En dan al die eigenaren ouders die roepen: "ja maar de mijne staat onder appèl."

En ondertussen hapt het gretig om zich een heen en slaan de vieze klauwtjes alles vast :D

Narcissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-17 19:01

Tjee maeread, echt niet normaal! Ik heb ook op de luchthaven gewerkt en zoiets heb ik nooit meegemaakt. Heb sowieso al wel de indruk dat de kinderen in België rustiger zijn dan in Nederland.

Bij mij mochten de kindjes soms het knopje komen indrukken om de bagage door te sturen. Enkel op het einde van een check-in als het niet te druk was uiteraard. Die waren altijd superblij, trots en dankbaar dat ze dat mochten doen. Dat maakte me wel blij :D. Ondanks dat ik zelf never nooit geen kinderen wil...

HopeMyDay

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-17 20:05

Ach kleine kinderen die schreeuwen en vervolgens huilend aan mijn broekspijp trekken omdat ze mammie kwijt zijn (te specifiek?).
Maar in het algemeen kinderen, kleine kinderen (ja sommige zijn wel gewoon "braaf" leeftijdscategorie 4 tot 10) vind ik vaak nog minder erg dan de middelbare scholieren tegenwoordig... wat een verschrikkelijk volk is dat zo nu en dan |o
Van de week ook weer zo'n snotjochie van 14 (gokje) die roept in een quote "eyy chickiieee lekkere billuuhhh" ja daar word je als 25 jarige nou niet echt heel blij van 8)7 ik heb hem vriendelijk verteld dat hij dat beter niet in de supermarkt kan schreeuwen hij werd er meteen uitgestuurd _O- _O- .

Inmiddels is het met mn vriend ook uit dus kinderen, die komen gewoon niet :') :j

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-17 20:36

Ik ben vandaag oprecht de Kruidvat uit gevlucht omdat er teveel kinderen aan het schreeuwen waren. Ik kan er echt niet tegen. Lijkt wel steeds erger te worden, van het meest kleine geluidje gaan mijn haren al overeind staan. Ik shop ook steeds vaker online, een stuk rustiger :Y)

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-17 20:51

Vandaag in de trein zat er zo'n vader met zijn zoontje, en die mocht natuurlijk volop spelen enzo want stel je voor dat hij niet zijn vrije geest kan uiten ofzo :o
Al moet ik zeggen dat de vader meer oogde alsof hij er gewoon geen zin in had. Dan was het jong aan het klieren, zegt hij "ik tel tot 3 en dan zit jij op je billen!" en als ie klaar is met tellen gaat hij gewoon verder met uit het raam kijken, ongeacht of het kind zit of niet :o

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-17 20:53

Ik krijg daar altijd jeukende handen van :o

En ben nu heel blij met mijn noise canceling koptelefoon als ik al eens met de trein ga...

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-17 21:02

Ja ik had dus niks bij me _O-
Ook leuk: constant debiele gilletjes van vreugde uitstoten. Dat moet maar leuk zijn enzo. Je mag een kind toch best vertellen dat je soms rustig moet zijn?

Zag ook net iets langskomen over een soort horror-kinderspeeltje. Een soort My Little Pony die als je iets doet de pony verandert in een soort monster (er verschijnen tandjes en de wenkbrauwen gaan naar beneden, stelt echt geen ster voor) . Gelijk moeders over de zeik dat dit echt niet kan en dat je kinderen ermee traumatiseert _O- Hallo mij lieten ze ook wel eens schrikken vroeger, ben er niet slechter van geworden. Alhoewel, het verklaart wel mijn fascinatie voor gore thrillers :j

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-17 21:03

_Reneee schreef:
Ik ben vandaag oprecht de Kruidvat uit gevlucht omdat er teveel kinderen aan het schreeuwen waren. Ik kan er echt niet tegen. Lijkt wel steeds erger te worden, van het meest kleine geluidje gaan mijn haren al overeind staan. Ik shop ook steeds vaker online, een stuk rustiger :Y)

Zo blij om te lezen dat ik iet de enige ben, pfff. Lijkt ook wel of kinderen tegenwoordig luidruchtiger zijn dan 10 jaar geleden.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-17 21:11

Ik vind die eenhoorn echt geweldig! :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-17 21:23

Heeft die eenhoorn niet iets te maken met tanden poetsen ofzo? Heb het filmpje al zien langskomen op FB maar klik het nooit aan.

En ach, alsof ze daar trauma van krijgen. Binnenkort is het weer sint en kerst. Wordt er ook volop gedreigd naar kleine kinderen dat ze de zak in moeten als ze stout zijn. Wat is er enger, een grijzen pluche pony of het idee dat Piet je gaat ontvoeren...

In Zaventem kan je met de karretjes niet naar beneden, staan allemaal dikke metalen paaltjes aan de roltrappen. Je kan er enkel langs met een trolley of koffer op wieltjes. En dat is al mikken. Voor bagagekarretjes moet je verplicht de lift nemen.

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-17 21:24

Dat met die eenhoorn vind ik oprecht zielig :')

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-17 21:29

Heb echt te hard gelachen om die grap met de eenhoorn :')