Especial schreef:kirsten4 schreef:Zou iemand mij het adres ook kunnen geven? Ik zou ook graag een kaartje sturen!
Je hebt pb
Thanks !
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anoniem schreef:Oh en als iemand vindt dat ik mijn post weg moet halen, hoef je me daar niet voor te pb'en.
Ik houd van openheid.
Ik begrijp gewoon niet dat iemand dan njet reageert thats all.
dees_daan schreef:Na dat aanbod is het even héél slecht gegaan natuurlijk, logisch dat het toen niet doorgezet is lijkt mij. Al met al kan het er nu toch gewoon bij ingeschoten zijn? Ze is net weer een beetje bij haar positieven..
Cayenne schreef:dees_daan schreef:Na dat aanbod is het even héél slecht gegaan natuurlijk, logisch dat het toen niet doorgezet is lijkt mij. Al met al kan het er nu toch gewoon bij ingeschoten zijn? Ze is net weer een beetje bij haar positieven..
Ik denk dat ze erop doelen dat TS na die dag nog had gepost dat Faruba tot haar teleurstelling niet was geweest, terwijl er uberhaupt niet op de pb van Faruba werd gereageerd.
Correct me if I'm wrong.
petitparis schreef:Cayenne schreef:Ik denk dat ze erop doelen dat TS na die dag nog had gepost dat Faruba tot haar teleurstelling niet was geweest, terwijl er uberhaupt niet op de pb van Faruba werd gereageerd.
Correct me if I'm wrong.
TS heeft gezegd dat ze wederom niemand gezien had. uitgezonderd het aanbod van Faruba, waarvoor ze haar dank heeft uitgedrukt.
Vind het persoonlijk dubbel om in haar situatie iemand vreemd binnen te laten. Aan de ene kant fijn dat er iemand is, maar anderzijds wil je op zo'n moment liever niet afhankelijk zijn ve vreemde.
Daarenboven is het niet aan ons om te oordelen of TS op een aanbod moet ingaan of niet. Het is aan haar om in te vullen hoe ze haar mogelijk laatste dagen invuld.
Yltje schreef:Jongens ik vind het niet bepaald gepast om spice te gaan "veroordelen" in een aantal wat betere dagen had ze graag mensen langs willen hebben, toen hebben er een enkele aangeboden maar vooral een hoop "ik had graag gewild máár dit, máár dat"
Faruba heeft het aangeboden, en vlak daarna ( zo niet dezelfde dag ) ging het een stuk slechter. Nogal logisch dat je er dan vanaf ziet. Gaan jullie haar nu vertellen wat ze wel en niet moét doen in deze dagen?
Ik wil jullie wel eens zien als jullie je zo zouden voelen. Het is niet geen griepje of iets he.
Leef en laat leven, alsof jullie gepikeerd zijn dat je niet bij een wild vreemde mogen langskomen die misschien haar laatste dagen vol maakt.
De positiviteit mag wel weer overheersen vind ik persoonlijk!
Mijn katertje Skittel heeft ook een rot dag gehad (meneer is een jeweetwelwatje sinds vanochtend)maar is uitermate in voor knuffels! [ [url=m/ag8jWy.jpg]Afbeelding[/url] ]
Faruba schreef:Even voor de duidelijkheid,ik heb een post van Ts gelezen dat er geen bezoek kwam of was geweest. Ik had het idee dat Ts daar wat teleurgesteld over was. (was ook echt mijn idee/gevoel)
Ik heb toen aangeboden om langs te gaan,ik woon een half uurtje bij Ts vandaan en heb de tijd aan mezelf. Ik heb in het topic geen reactie gehad,alleen een opmerking van Ts,in gelukkig niet haar "laatste"post, dat ze mijn aanbod waardeerde,ik waardeerde de opmerking van Ts trouwens ook! Ik heb een Pb gestuurd waarin ik vermelde dat het voor mij echt geen moeite is om langs te komen,ik kan me nl.voorstellen dat iemand zich bezwaard zou voelen. Ook daarop geen reactie.
Ik kan me voorstellen dat Ts en haar man andere dingen aan haar hoofd hebben en geen tijd/zin hebben om Pb's te beantwoorden. Niks meer,niks minder.
Ik hoop alleen dat Ts zich tov.mij niet bezwaard voelt,dat is nl.zo niet nodig. Ik zit er ook niet op te wachten om Ts te vermaken oid. Mijn idee was alleen om even aanwezig te zijn,praten hoeft nog niet eens. Maar als Ts er geen behoefte aan heeft begrijp ik dat.
Ts,mijn Pb staat open,verder zal ik me terug trekken uit dit topic.