wie brand er een kaarsje voor mij ?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

kirsten4

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 19:04

Especial schreef:
kirsten4 schreef:
Zou iemand mij het adres ook kunnen geven? Ik zou ook graag een kaartje sturen! :D

Je hebt pb :)

Thanks !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 19:05

Anoniem schreef:
Oh en als iemand vindt dat ik mijn post weg moet halen, hoef je me daar niet voor te pb'en.
Ik houd van openheid.

Ik begrijp gewoon niet dat iemand dan njet reageert thats all.

Na dat aanbod is het even héél slecht gegaan natuurlijk, logisch dat het toen niet doorgezet is lijkt mij. Al met al kan het er nu toch gewoon bij ingeschoten zijn? Ze is net weer een beetje bij haar positieven..

DeBuurvrouw

Re: wie brand er een kaarsje voor mij ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 19:45

Jij bent ongelofelijk Spice! :D

Heeft Marcel weer/nog zorgverlof ?

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 19:59

Wat ontzettend goed dat het zelfs weer zoveel beter met je gaat Spice en dat je zelfs weer zelf een bericht hebt geplaatst! Hoe gaat je dag vandaag tot nu toe?

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 20:01

dees_daan schreef:
Na dat aanbod is het even héél slecht gegaan natuurlijk, logisch dat het toen niet doorgezet is lijkt mij. Al met al kan het er nu toch gewoon bij ingeschoten zijn? Ze is net weer een beetje bij haar positieven..

Ik denk dat ze erop doelen dat TS na die dag nog had gepost dat Faruba tot haar teleurstelling niet was geweest, terwijl er uberhaupt niet op de pb van Faruba werd gereageerd.
Correct me if I'm wrong.
Laatst bijgewerkt door Cayenne op 08-11-17 20:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 20:09

Juist ja.

Pivione

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 20:16

Er worden op wel meer concrete en goed bedoelde vragen voor hulp nooit gereageerd.

Eveneens hoe dit ook verder gaat lopen sterkte!

*terug in meeleesmodus*

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 20:56

Denk dat ze wel wat anders aan haar hoofd heeft/had.
Sorry vind dit soms wel een beetje vervelend, alsof Priscilla zich moet verantwoorden.

Zojuist via pb het adres gekregen, kaartje komt eraan!

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 21:00

Mee eens ik boodt het ook aan, maar het hoeft niet. Nou geen probleem hoor.

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 21:21

Cayenne schreef:
dees_daan schreef:

Ik denk dat ze erop doelen dat TS na die dag nog had gepost dat Faruba tot haar teleurstelling niet was geweest, terwijl er uberhaupt niet op de pb van Faruba werd gereageerd.
Correct me if I'm wrong.

TS heeft gezegd dat ze wederom niemand gezien had. uitgezonderd het aanbod van Faruba, waarvoor ze haar dank heeft uitgedrukt.

Vind het persoonlijk dubbel om in haar situatie iemand vreemd binnen te laten. Aan de ene kant fijn dat er iemand is, maar anderzijds wil je op zo'n moment liever niet afhankelijk zijn ve vreemde.
Daarenboven is het niet aan ons om te oordelen of TS op een aanbod moet ingaan of niet. Het is aan haar om in te vullen hoe ze haar mogelijk laatste dagen invuld.

CarinaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 21:25

Maar Faruba heeft toch aangeboden om gewoon even langs te komen.
Alleen maar gezellig toch!

Petpa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 21:26

CarinaR schreef:

Zeker gezien het feit dat TS nadrukkelijk om bezoek vroeg!

Janneke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 21:31

*steekt met veel plezier kaarsen aan*

Ik hoop dat de stemming van 'alive and kicking' nog steeds aanwezig is...!

SaraViavia

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 21:32

Ik heb het ook aangeboden, maar dat is aan Spice zelf. Aanbod is nog geldig en verder moet Spice maar kijken wat zij wil!

Yltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 21:39

Jongens ik vind het niet bepaald gepast om spice te gaan "veroordelen" in een aantal wat betere dagen had ze graag mensen langs willen hebben, toen hebben er een enkele aangeboden maar vooral een hoop "ik had graag gewild máár dit, máár dat"

Faruba heeft het aangeboden, en vlak daarna ( zo niet dezelfde dag ) ging het een stuk slechter. Nogal logisch dat je er dan vanaf ziet. Gaan jullie haar nu vertellen wat ze wel en niet moét doen in deze dagen?

Ik wil jullie wel eens zien als jullie je zo zouden voelen. Het is niet geen griepje of iets he.

Leef en laat leven, alsof jullie gepikeerd zijn dat je niet bij een wild vreemde mogen langskomen die misschien haar laatste dagen vol maakt.

De positiviteit mag wel weer overheersen vind ik persoonlijk! :)

Mijn katertje Skittel heeft ook een rot dag gehad (meneer is een jeweetwelwatje sinds vanochtend) :o maar is uitermate in voor knuffels! Afbeelding

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 21:40

Petpa schreef:
CarinaR schreef:

Zeker gezien het feit dat TS nadrukkelijk om bezoek vroeg!

Kom je weer even langs? >;)

Spice wat ben je een topvrouw _/-\o_ respect voor jou.

Faruba

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 21:41

Even voor de duidelijkheid,ik heb een post van Ts gelezen dat er geen bezoek kwam of was geweest. Ik had het idee dat Ts daar wat teleurgesteld over was. (was ook echt mijn idee/gevoel)
Ik heb toen aangeboden om langs te gaan,ik woon een half uurtje bij Ts vandaan en heb de tijd aan mezelf. Ik heb in het topic geen reactie gehad,alleen een opmerking van Ts,in gelukkig niet haar "laatste"post, dat ze mijn aanbod waardeerde,ik waardeerde de opmerking van Ts trouwens ook! Ik heb een Pb gestuurd waarin ik vermelde dat het voor mij echt geen moeite is om langs te komen,ik kan me nl.voorstellen dat iemand zich bezwaard zou voelen. Ook daarop geen reactie.

Ik kan me voorstellen dat Ts en haar man andere dingen aan haar hoofd hebben en geen tijd/zin hebben om Pb's te beantwoorden. Niks meer,niks minder.

Ik hoop alleen dat Ts zich tov.mij niet bezwaard voelt,dat is nl.zo niet nodig. Ik zit er ook niet op te wachten om Ts te vermaken oid. Mijn idee was alleen om even aanwezig te zijn,praten hoeft nog niet eens. Maar als Ts er geen behoefte aan heeft begrijp ik dat.

Ts,mijn Pb staat open,verder zal ik me terug trekken uit dit topic. ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 21:42

petitparis schreef:
Cayenne schreef:
Correct me if I'm wrong.

TS heeft gezegd dat ze wederom niemand gezien had. uitgezonderd het aanbod van Faruba, waarvoor ze haar dank heeft uitgedrukt.

Vind het persoonlijk dubbel om in haar situatie iemand vreemd binnen te laten. Aan de ene kant fijn dat er iemand is, maar anderzijds wil je op zo'n moment liever niet afhankelijk zijn ve vreemde.
Daarenboven is het niet aan ons om te oordelen of TS op een aanbod moet ingaan of niet. Het is aan haar om in te vullen hoe ze haar mogelijk laatste dagen invuld.

Zo heb ik het ook gelezen inderdaad.
Daarnaast ging het daarna zo slecht dat het mij logisch lijkt dat er geen bezoek gepland werd en dat er daarna niet meteen aan gedacht word lijkt me ook heel normaal. Als TS nu 'goed genoeg' is om wel bezoek te ontvangen en het leuk vind als er iemand langs komt dan kan dat tussen de personen wel geregeld worden, kost het wel teveel energie door wat er met de pomp gebeurd is dan is dat toch ook goed? Zeker in deze periode is ze niemand iets verplicht behalve zichzelf.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 21:43

Yltje schreef:
Jongens ik vind het niet bepaald gepast om spice te gaan "veroordelen" in een aantal wat betere dagen had ze graag mensen langs willen hebben, toen hebben er een enkele aangeboden maar vooral een hoop "ik had graag gewild máár dit, máár dat"

Faruba heeft het aangeboden, en vlak daarna ( zo niet dezelfde dag ) ging het een stuk slechter. Nogal logisch dat je er dan vanaf ziet. Gaan jullie haar nu vertellen wat ze wel en niet moét doen in deze dagen?

Ik wil jullie wel eens zien als jullie je zo zouden voelen. Het is niet geen griepje of iets he.

Leef en laat leven, alsof jullie gepikeerd zijn dat je niet bij een wild vreemde mogen langskomen die misschien haar laatste dagen vol maakt.

De positiviteit mag wel weer overheersen vind ik persoonlijk! :)

Mijn katertje Skittel heeft ook een rot dag gehad (meneer is een jeweetwelwatje sinds vanochtend) :o maar is uitermate in voor knuffels! [ [url=m/ag8jWy.jpg]Afbeelding[/url] ]

En? Wanneer ben jij op bezoek geweest? 'Leef en laat leven' zeg je, maar je geeft nu ook een boel mensen hier van onderuit de zak. Blijf dan bij je principes en geef het goede voorbeeld door niet zelf mensen uit te foeteren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 21:45

Faruba schreef:
Even voor de duidelijkheid,ik heb een post van Ts gelezen dat er geen bezoek kwam of was geweest. Ik had het idee dat Ts daar wat teleurgesteld over was. (was ook echt mijn idee/gevoel)
Ik heb toen aangeboden om langs te gaan,ik woon een half uurtje bij Ts vandaan en heb de tijd aan mezelf. Ik heb in het topic geen reactie gehad,alleen een opmerking van Ts,in gelukkig niet haar "laatste"post, dat ze mijn aanbod waardeerde,ik waardeerde de opmerking van Ts trouwens ook! Ik heb een Pb gestuurd waarin ik vermelde dat het voor mij echt geen moeite is om langs te komen,ik kan me nl.voorstellen dat iemand zich bezwaard zou voelen. Ook daarop geen reactie.

Ik kan me voorstellen dat Ts en haar man andere dingen aan haar hoofd hebben en geen tijd/zin hebben om Pb's te beantwoorden. Niks meer,niks minder.

Ik hoop alleen dat Ts zich tov.mij niet bezwaard voelt,dat is nl.zo niet nodig. Ik zit er ook niet op te wachten om Ts te vermaken oid. Mijn idee was alleen om even aanwezig te zijn,praten hoeft nog niet eens. Maar als Ts er geen behoefte aan heeft begrijp ik dat.

Ts,mijn Pb staat open,verder zal ik me terug trekken uit dit topic. ;)

Ook jij hoeft je ook nergens bezwaard over te voelen. Het is juist heel lief dat je het aangeboden hebt en nu laat weten dat het nog steeds kan als er behoefte aan is.

MoppieFilou

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 21:46

Misschien moeten we stoppen met dit soort "stomme" discussies.. :o

Hoe was je dag Spice? Ik hoop dat je niet al te veel pijn hebt gehad en weer wat tijd met Marcel hebt kunnen doorbrengen! :)

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 21:59

Ik zou eerlijk gezegd ook niet op een vreemde zitten wachten als ik zo ziek was.
Priscilla, hoe gaat het?

judithh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 22:04

*kom uit mijn meeleeshoek*
Allereerst heel veel sterkte Spice, vind je een bikkel

Verder moet mij van het hart dat ik bovenstaande discussie zèèr ongepast en respectloos vind. Ga die lekker ergens anders voeren...bah

Billy1970

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 22:12

Spice, blij dat je je in elk geval weer beterder voelt en even hebt gepost hier. Ik hoop dat de pijn nu even een beetje op het niveau verdraagbaar blijft zodat je er nog zin in houdt om je verjaardag in elk geval te halen. En hopelijk kan je sommige berichten hier gewoon naast je neerleggen en je bezig houden met hetgeen nu echt belangrijk is voor jou en je familie. Hoop voor je dat Marcel nog wat vrije tijd heeft kunnen regelen zodat jullie die samen door kunnen brengen en jij niet de hele dag alleen ligt.
Zou mooi zijn als jullie dat in elk geval nog even gegund is!

Jindai

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 22:25

Lekkere zinloze discussie weer.

Pris, ben je de dag goed doorgekomen? :)
Kaarsje brand weer voor je!