Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lottehorse27 schreef:Hoi, ik kom hier zomaar binnenvallen maar ik kan het antwoord op mijn vraag niet echt ergens vinden en hoop dat iemand hier ervaring heeft.
Ik wil al een hele tijd een helix laten piercen maar nu vroeg ik me dus af als je de helix er ooit weer uit wilt halen blijft er dan voor altijd een gat zitten of kan dat weer helen? (Of hoe erg zie je zo een gaatje als je hem eruit haalt voor werk ofzo?)
Het is niet zo dat ik nu al twijfel maar ik zou graag in de zorg willen werken en ik vraag me af of dat dan voor problemen kan zorgen.
Ik hoop dat iemand hier ervaring mee heeft en mij een antwoord kan geven.
_Friemel schreef:Ik heb dat ook gehad met een ringetje in mijn septum! Had een click ring en het scharniertje was te hoog dus die haalde de binnenkant de hele tijd open... duurde even voordat ik erachter kwam. Daarna gewisseld en nooit meer last gehad!
Mijn daith zit! Ik was zoooo zenuwachtig, stel deze piercing al jaren uit, had zoiets van ok na mijn operatie doe ik het! En toen zei mn chrirug dat t nu mocht want in mijn oren mag alles in blijven.
Dus ik de hele dag stressen en klotsoksels. Maar goed ik ga altijd naar soesha daar voel ik me altijd zo op mijn gemak dus moest wel goed komen ook als ik ga huilen. Dus ze zegt diep inademen maar... (bij het uitademen prikt ze dan) en terwijl ik aan t uitademen was hoor ik alleen de naald in de tube vallenik heb gewoon niets gevoeld
lekker altijd drama om niets gemaakt dus
Hier is ie dan:
[ [url=m/HbicIX.jpg]Afbeelding[/url] ]
Blij!!! Helemaal omdat ik ook zo'n vreemd oor had dus was bang dat ie niet mooi zou zijn maar ik bleek juist een mooi oor ervoor te hebben zei ze
noakim0203 schreef:Oké dus letten op blijven ademen, even wat eten en drinken en misschien even blijven liggen, ga ik proberen, bedankt!
noakim0203 schreef:Wauw mooi!! Ik ga komende maandag voor de daith.... Wel super zenuwachtig, behalve 3 oorgaatjes geen piercings in mijn oor... Maar ben wel 4x flauwgevallen bij het zetten van mijn navelpiercing. Ben heel bang dat dat weer gebeurd.... Heeft iemand tips om niet van je stokje te gaan?
Pepperrr schreef:Pff daar was k dus al bang voor. Heb nu al een aantal maanden 3 mm in mn oor zitten. Klaar voor een stapje groter. Maar nu heb k 4 mm besteld en deze wil er niet doorheen, en daar was ik al bang voor. Ik kan alleen echt nérgens een tussenmaat vinden...
Heeft iemand ideeën/tips?