Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

desireeee_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-16 18:08

Eigenlijk kom ik nooit bij de aldi, maar wou graag die kwark hebben.
Kom natuurlijk weer met veel meer terug

Afbeelding

- magere yoghurt 100ml 55 kcal
- mueslireep per stuk 95 kcal
_ kipfilet per plak 15 kcal
- magere kwark perzik en aardbei per 125gr 65 kcal
- mais crackers per stuk 25kcal

Ga voortaan inplaats van de shakes maar 4 mais crackers met kipfilet eten.

Ik weet nu wel waar ik voortaan me boodschappen ga doen :D

Liselot

Re: Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-16 18:24

De yoghurt en kipfilet haal ik er ook altijd. Fruit en groente zijn er ook goed en goedkoop :j

DBiancaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-16 10:42

JEEEEETJE Danique waar haal je alle tijd vandaan... en dan ook nog een dochtertje WOOOW..

DBiancaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-16 10:44

Ja.. Aldi en Lidl zijn je vriend wat kwark/yoghurt groente en fruit
Eigenlijk vind ik het vlees daar ook wel lekker :D

Danique1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-16 14:29

DBiancaL schreef:
JEEEEETJE Danique waar haal je alle tijd vandaan... en dan ook nog een dochtertje WOOOW..

Hihi mijn wekker staat elke dag om 6.30 en begin de dag dan met vlug een broodje en dan paardrijden. Om 8.30 wordt mijn dochtertje wakker maar dan is mijn paard dus gereden en de stal gemest.

Verder ben ik in de (luxe) positie dat ik fulltime mama mag zijn. Mijn vriend werkt een paar uurtjes extra zodat ik lekker thuis kan zijn. In mijn vrije tijd geef ik wel graag les, zodat ik nog wel een beetje eigen geld verdien voor mijn eigen dingen zoals kleding en m'n paard.

Ik kan me goed voorstellen dat je met een fulltime/parttime baan niet zo veel tijd hebt om te sporten.

Klinkt lekker die mais crackers!
Ik ga ook vaak naar Lidl voor goedkope zuivelproducten en groenten en fruit!

Ik had nog een vraagje, zijn hier ook meiden die een wrap nemen ipv brood? Zoja wat is het voordeel hier van?

zebra89

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-16 15:03

Hey Danique

Ik eet vaak een wrap ipv brood. Ik voel me hierdoor minder 'vol'. Van brood voel ik me erg vol en sloom (en dik). Nu ik geen tot weinig koolhydraten probeer te eten merk ik dat ik soms wel behoefte heb aan 'iets' en dan neem ik liever een wrap dan brood.

Of het echt zo is of meer psychisch weet ik niet hahaha, vaak eet ik het met kipfilet en roomkaas of bijv komkommer.

Vandaag een lekker dagje, hele week gaat het met eten goed. Ik eet ongeveer dit

O: Bakje yoghurt met fruit
T: Fruit + kop thee
L: Salade van groenten (bijv. mais, sperziebonen, kidneybonen etc) of wrap
T: Fruit of cracker
A: Zoete aardappel, vlees, groente of bulgur salade

Beweging: 3x per week uur paardrijden in de bak (intensief, dressuur), 1x per week buitenritje van 1,5 uur, 2-3 per week sportschool, dagelijks 1 uur wandelen of fietsen met mijn zoontje van 1

Lijkt heel wat maar ik combineer vaak dingen, ik hebe en eigen bedrijf dus kan mn tijden zelf plannen, zo ga ik nu paardrijden en ben ik net naar de sportschool geweest, maar werk ik dus vanavond als mn zoontje in bed ligt de hele avond.

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-16 17:21

Pff.. nou ik zit er even doorheen. (Mede) door mijn vriend ben ik begonnen met afvallen, hij zei dat hij me toch wel aan de zware kant vond worden en dat er wel wat kilo'tjes af mochten. Hier was ik het wel mee eens. Nu ben ik eindelijk mooi dun (ben helemaal happy met mijn lichaam), is het weer niet goed. Nu vind ie me te mager en heb ik geen borsten meer.. Mannen......... %)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-16 17:28

Maanlicht schreef:
Pff.. nou ik zit er even doorheen. (Mede) door mijn vriend ben ik begonnen met afvallen, hij zei dat hij me toch wel aan de zware kant vond worden en dat er wel wat kilo'tjes af mochten. Hier was ik het wel mee eens. Nu ben ik eindelijk mooi dun (ben helemaal happy met mijn lichaam), is het weer niet goed. Nu vind ie me te mager en heb ik geen borsten meer.. Mannen......... %)

Misschien is het mijn enorme feminisme dat hier even in de weg gaat zitten maar ik vind met de eerste opmerking al zo veel mis :o Op je before-foto's (ik kan me herinneren dat die hier gestaan hebben?) vond ik je een prachtig figuur hebben, al helemaal niet aan de zware kant. En dan heeft hij nu het lef om erover te gaan klagen?

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-16 17:31

Ik heb het misschien iets overdreven omschreven. Hij is volgens mij ook vooral bang dat ik teveel erin doorsla, terwijl ik nu al veel meer eet om op gewicht te blijven en niet meer wil afvallen. Maar hij baalt er wel van dat mijn borsten kleiner zijn geworden. Tja, dat krijg je er verplicht bij.. (of moet ik af zeggen haha!)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-16 17:32

Maanlicht schreef:
Ik heb het misschien iets overdreven omschreven. Hij is volgens mij ook vooral bang dat ik teveel erin doorsla, terwijl ik nu al veel meer eet om op gewicht te blijven en niet meer wil afvallen. Maar hij baalt er wel van dat mijn borsten kleiner zijn geworden. Tja, dat krijg je er verplicht bij.. (of moet ik af zeggen haha!)

Ah oke, dan is het natuurlijk al ietsjes anders. Maar blijf bij jezelf he :) No man should tell you what you should look like.

Area51

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-16 18:39

Eens met Emma, jij bent van jezelf ;) Dus jij bent blij met jezelf hoe je nu bent en dat is supergoed. Wat hij daarvan vindt... Ik denk dat hij trots mag zijn op jou, want je hebt toch maar mooi je doel bereikt. En tja, vet verdwijnt bij afvallen niet van waar hij het weg wil hebben, dat had ie toch kunnen weten :+

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-16 18:44

Helemaal mee eens! :D

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-16 10:02

Maanlicht schreef:

Hmm ik vind t alsnog een beetje banketstaaf van hem: tis niet dat je hier nu wat aan kan doen ofzo. Is hij zo perfect dan haha?
Maar idd, niks van aan trekken, je doet het voor jezelf en niet voor anderen!

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-16 10:31

IMANDRA schreef:
Maanlicht schreef:

Hmm ik vind t alsnog een beetje banketstaaf van hem: tis niet dat je hier nu wat aan kan doen ofzo. Is hij zo perfect dan haha?
Maar idd, niks van aan trekken, je doet het voor jezelf en niet voor anderen!

Ja :j <3 :')

zebra89

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-16 11:39

Ik zou het niet pikken als m'n vriend zoiets zou zeggen....

Vandaag
O: havermoutpap
T: appel
Lunch:4 kleine maiscrackers met champignons

Vanmiddag weet ik nog niet

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-16 19:01

Hier inmiddels 13 kilo kwijt.

Vanochtend voor het eerst met havermout met appel uit de oven ontbeten. Bevalt goed moet ik zeggen.

croyslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-16 19:17

Avelienvd schreef:

Vanochtend voor het eerst met havermout met appel uit de oven ontbeten. Bevalt goed moet ik zeggen.

Ik moet er nog 13 :')

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-16 19:18

Wat goed avelien!

Hier 3 kilo kwijt sinds eind juli. Gaat niet heel snel, maar zo is het ook goed vol te houden :)

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-16 19:23

croyslover schreef:
Avelienvd schreef:

Ik moet er nog 13 :')

Ik nog zo'n 8.5 dan zit ik op mijn streefgewicht van 85

vigo_is_lief

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-16 20:06

Ahhh oliebol oliebol oliebol, kan iemand mij helpen? Ik heb steeds echt weinig tijd om eten klaar te maken in de ochtend, ik werk snel een banaan naar binnen en ik neem 2 spelt boterhammen met pindakaas en komkommer mee naar school en dan eet ik s'avonds pas weer. niet echt lekker bezig, heeft iemand tips? bijvoorbeeld bepaalde gezonde hapjes om mee te nemen die niet veel tijd in beslag nemen?

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-16 20:10

Waarom maak je je ontbijtjes niet vooraf klaar? Ik maak op zondag voor 3 dagen ontbijt en lunch klaar en zet die bakjes in de koelkast. 'S ochtends alleen bakje pakken en gaan!

Danique1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-16 07:05

Wat goed avelien!!

Ik zou dan idd ook van te voren Ontbijtje maken. Dan is het idd bakje pakken en klaar.

Wij zijn nu een weekendje weg. Centerparcs met het all you can eat buffet restaurant...

Gisteren-
o. Croissantje met kaas, smootie en een schaaltje fruit met thee.
t. Water
l.tosti kaas met cola light
t. Havermoutreep met water
A.kleine beetjes Aardappel gratin snijbonen met rode ui 2 aardappel krokketjes rauwkost zonder dressing klein softijsje met spikkels.
t. Cola light met klein zakje chips -O-

Ik denk dat gezond eten hier echt lastig wordt. Dus probeer iig in kleine beetjes te eten.

Ga zo even een rondje hardlopen!

vigo_is_lief

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-16 10:57

secricible schreef:
Waarom maak je je ontbijtjes niet vooraf klaar? Ik maak op zondag voor 3 dagen ontbijt en lunch klaar en zet die bakjes in de koelkast. 'S ochtends alleen bakje pakken en gaan!

Ga ik dat maar eens proberen :D

DBiancaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-16 18:34

Mijn vriend is iets te fanatiek geworden... die put zichzelf denk ik een beetje uit is dan ook al 3 kg kwijt in 1 week (ik vind dat te snel en teveel voor 1 week)
maar goed morgen mag hij weer op de weegschaal en dan zullen we het zien aan zijn spiermassa...
Ik ben even helemaal blij dat ik foto's kan plaatsen en afgelopen donderdag ben ik weer s op de foto gezet met mn paard :)
Die moet ik even aan jullie kwijt :D
Afbeelding

Aria_zz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-16 10:18

3kilo in een week is erg veel inderdaad, hopelijk 'eet' hij zo zijn eigen lichaam niet op.

Hier stond er eindelijk 63 op de weegschaal. Wel met een .9 achter, maar dat negeren we dan maar eventjes :+