Ik heb vanmiddag de honden nog even laten uitrazen in het park, het was erg mooi.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

gaucho schreef:Ik ben wel aan het werk maar bijna alle collega's zijn vrij, minder meetings dus, kan ik mijn dag wat flexibeler indelen. Om 7 uur achter de pc en nu ook nog, laat met licht wat ruimte voor buiten zijn. Voel ik me ook echt beter van, alles gaat sneller

lenaa_tje schreef:Hilary schreef:Morgen maar weer eens een Trage Tocht of Groene Wissel.
Volg jij de route dan via de telefoon? Of print je dat uit?
Merk dat wij gewoon onze bekende rondes wandelen en het meest spannende wat we doen is het eens andersom lopen

Hoop dat het de rest van de week wat vaker zulk weer is. Zag een leuke route bij Leersum om te wandelen! lenaa_tje schreef:Hilary schreef:Morgen maar weer eens een Trage Tocht of Groene Wissel.
Volg jij de route dan via de telefoon? Of print je dat uit?
Merk dat wij gewoon onze bekende rondes wandelen en het meest spannende wat we doen is het eens andersom lopen
ik kan goed kaartlezen en vind dat ook leuk, maar telefoon zegt gewoon 'links' of 'rechts' en dan kan ik wat meer om me heen kijken 
met hardlopen heb ik wel een aantal standaard rondjes waarbij ik andersom lopen ook al heel heftig vind

Vandaag hebben m'n vader en ik een stukje door Delft gelopen, maar dat was omdat m'n moeders auto even een goede 'blow' nodig had, want die doet normaliter alleen korte stukken en begint daardoor nu wat kuren te vertonen. Ik heb er verder ook geen foto's van, want het was grijs, en koud, en er is geen hond en niets is open en en en...

Vandaag lekker klein rondje gedaan om niet gelijk te forceren. Maar gisteren had ik op nieuwe plekken spierpijn (is niet erg), mijn knieën waren gevoelig maar zeker niet slecht en zo goed vanochtend waren mijn rug en mijn knieën dat ik een klein rondje heb gedaan van 50 minuten en dat ging goed.
→ klein kind dat zo verguld is met dit grote bezit
. Ik ben benieuwd of ik na een jaar nog mijn schoenen elke keer na loop met een vochtig doekje voordat ik ze binnen (niet in de schuur
) weg zet. Ik heb dus lol om mijzelf en voel me erg gelukkig hiermee. Tja ben altijd kind met de kinderen in deze dingen. Ook ben ik vanochtend begonnen met glucosamine . Ik heb hier puur staan van de paarden nog en ik heb uitgerekend hoeveel ik zelf hiervan mag hebben. Paar jaar geleden een half jaar gedaan en toen ging alles opeens van pijnlijk en ouder aanvoelen naar soepel en weer jong zijn. Dus wie weet na 6 weken dat alles beter aanvoelt.