Make-up Topic: Deel 4!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-15 13:57

Wow €70 is een flink bedrag! :)
Ze hebben nu ook 20% korting bij aankoop van 2 geurproducten, dus ik zou voor 2 geurtjes gaan. :)) Of anders een mooi oogschaduwpalette van Chanel en een geurtje.

Dominique, die wil ik ook! Welk formaat heb je gekocht? Ik vind het flesje van die kleinste nl niet mooi maar die 50ml is meteen weer zo duur. :=

Yonker

Re: Make-up Topic: Deel 4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-15 14:05

Ja is van een aantal vrienden :D
Maar dat is wel een idee ja voor 2 geurtjes gaan!! Ga volgend weekend eens even kijken :)

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-15 14:17

Ik heb veel geurtjes en draag ze ook veel :D Bijna dagelijks.
Wil heel graag nog See by Chloe van Chloe, maar voorlopig even niet. Probeer even niets te kopen, alhoewel ik wel Douglasbonnen heb..
Maar de nieuwe collectie van MAC trekt ook :))

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-15 14:18

Loose schreef:
Wow €70 is een flink bedrag! :)
Ze hebben nu ook 20% korting bij aankoop van 2 geurproducten, dus ik zou voor 2 geurtjes gaan. :)) Of anders een mooi oogschaduwpalette van Chanel en een geurtje.

Dominique, die wil ik ook! Welk formaat heb je gekocht? Ik vind het flesje van die kleinste nl niet mooi maar die 50ml is meteen weer zo duur. :=

100 ml :) Ze hadden 20% korting op geuren dus had iets van 30 euro korting := 94 euro betaald en normaal 120 geloof ik. (heb trouwens wel de eau de premiere, dus ander (mooier :+) flesje en wat vriendelijkere versie van de originele Chanel no 5)

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-15 14:25

100ml kun je iig even mee vooruit :))

Hebben jullie op Instagram ook wel eens dat jullie hashtags niet werken?

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-15 14:41

Gefeliciteerd Yonker! :)

Heb eer gisteren ook een leuke aankoop gedaan bij de Ici Paris XL. Had 2 cadeaubonnen, een extra kortingsbon van 5 euro en er ging nog 7 af bij de kassa. Had Daisy Dream van Marc Jacobs uiteindelijk gekocht voor 9,95 ipv 66 euro :D En kreeg er nog een heel leuk make up tasje bij van Dot.

Maar werd er wel meteen aan herinnerd wat voor een vreselijke winkel ik dat vind, eerst niet geholpen worden omdat je er niet "duur" genoeg uit ziet en daarna werd die medewerkster kei opdringerig. Ze probeerde me 'n klanten kaart aan te smeren want dan kreeg ik dubbele spaarpunten op het bedrag wat ik uit gaf, maar kon dan extra kortingsbon niet gebruiken. Heb dat 'n paar keer gezegd dat ik er geen interesse in had maar ze bleef maar door drammen. Verschrikkelijk.

Oh en toen begon ze nog over die andere actie, 2e geur 20% korting.. Nou, nee.

Ga veel liever naar de Douglas. Ben trouwens nog nooit vervelend behandeld bij de Mac Counters in Eindhoven. Vind dat ze daar hele leuke meiden hebben werken, bij de Douglas in ieder geval. Bijenkorf kom ik nooit, word daar bijna de winkel uit gekeken door al die verkopers.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-15 14:48

Oh, ik wil al zo lang de Tom Ford Velvet Orchid en vooral Black Orchid.. Maar zo duur! 100 ml kost $175 :=
En stiekem vind ik geurtjes ook zonde van m'n geld.. Ik heb er al zo veel, kan ik die beter opmaken voordat ze 'weg rotten' :')

Mooie korting! Bijenkorf vind ik wel fijn, netjes, en in NL is het ook de enige winkel waar ik mijn kleding en schoenen haal. :+

Gefeliciteerd Yonker!

Ik heb geen instagram. Ook geen twitters trouwens. :')

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-15 14:52

Ik kom alleen in de Bijenkorf voor Nespresso koffie :') Verder zet ik daar geen stap binnen, tenzij ze wat hebben wat ik echt nergens anders kan vinden. Word bij geen enkele stand geholpen, tenzij ik er om vraag.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-15 15:03

Mijn nespresso bestel ik juist weer online _O-

Ik ben 1 keer naar de Bijenkorf gegaan voor Nespresso (Eindhoven) maar vond het een vervelende winkel en 't Nespresso mannetje ( :') ) deed nogal uit de hoogte for some reason. :=

Ik ga altijd naar de Bijenkorf in Den Bosch. Vind 't verschrikkelijk dat ie weg gaat in Den Bosch, de enigste winkel die ik daar echt leuk vind. -O- Ik hoop dat er iets vergelijkbaars voor terug komt, en niet een Primark of zo. :=

Ik snap niet waarom sommige verkopers zo uit de hoogte doen. Ik kom het vaak tegen bij winkels die wat duurdere merken verkopen, maar niet de echte high end. Wanneer ik naar T&CO/Michael Kors/Dior ga oid dan word ik altijd heel netjes behandeld terwijl ik echt geen rijke madame ben. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-15 15:06

Bij de Douglas in Utrecht werken er overigens 2, van die relnichten. Vind het een beetje een fout woord om te gebruiken maar het is wel zo... Die blonde helpt me altijd heel goed, die doet super vriendelijk tegen me. Laat nooit make-up aanbrengen daar maar hij is altijd wel heel behulpzaam. Die wat donkerdere jongen, is ook wat kleiner, vind ik echt een verschrikking. Dat oudere vrouwtje wat er werkt vind ik ook echt drie keer niks. Dan werkt er wel weer een jonge meid op de donderdagavond die ik heel aardig vind

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-15 15:08

Bizar is dat he.. Je wordt vaak beter geholpen bij de merken zelf dan bij counters..
Ik draag elke dag parfum.. Maar heb er alsnog teveel :=

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-15 15:08

Oh dat zijn de meeste daar, bij elke Nespresso wel. Er zitten ook leuke verkopers bij, die het "respecteren" dat je alleen koffie komt halen en verder geen interesse hebt in 'n kopje koffie of andere service.

Ben een tijd terug met paps en mams naar de Bijenkorf gedaan, ook voor Nespresso en 1 verkoper was hun nieuwe koffie aan het promoten. Echt, je werd er knettergek van. Continu bleef ze herhalen hoe intens die koffie wel niet was en hoe intens de smaak was. In elke zin die ze gebruikte zat het woord intens. Blijf er ook nooit hangen voor een kopje koffie, ik haal wat ik moet hebben en ben meteen weer weg :')

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-15 15:09

Ik heb idd 2x die donkere getroffen.. Wou advies voor lipstick.. Kreeg te horen 'Daar staan ze' en hij liep weer weg :')

Celestial

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-15 15:11

Hoi hoi! :)

Ik hoop dat iemand me hier kan helpen. Ik heb voor 40 euro cadeaubonnen bij de V&D (Ici Paris) gekregen met kerst en wil een mooi nude oogschaduw palette kopen. Ik heb de site even doorgespit en twee sprongen er voor mij uit (van Estee Lauder en van Clarins). Ik vroeg me alleen af of er op deze merken wel eens korting zit? Normaal hou ik dit niet zo in de gaten omdat ik nooit bij de Ici Paris kom, maar bijv. 20% korting zou mooi meegenomen zijn op een bedrag van 40/50 euro.

Alvast bedankt! :)

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-15 15:11

Gianti schreef:
Ik heb idd 2x die donkere getroffen.. Wou advies voor lipstick.. Kreeg te horen 'Daar staan ze' en hij liep weer weg :')

Nou ja zeg.. _O- Die had van mij ook wel een opmerking terug gehad.

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-15 15:13

Volgensmij kijkt hij echt heel erg naar uiterlijk. Een vriendin van mij zit namelijk altijd heel mooi en netjes in de make-up met meestal een opvallende ooglook en zij komt volgens mij ook echt zo'n beetje elke dag langs dus hij herkent haar ook en tegen haar is ie dus altijd heel aardig. :') Tegen mij trouwens ook wel, omdat ik er vaak met haar ben en heb zelf ook vaak een complete ooglook op. Maar ik denk dus echt dat hij mensen op hun uiterlijk afrekent, want als je er met alleen mascara was gekomen had ie denk ik nooit zo aardig gedaan.

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-15 15:14

Celestial schreef:

Ik hoop dat iemand me hier kan helpen. Ik heb voor 40 euro cadeaubonnen bij de V&D (Ici Paris) gekregen met kerst en wil een mooi nude oogschaduw palette kopen. Ik heb de site even doorgespit en twee sprongen er voor mij uit (van Estee Lauder en van Clarins). Ik vroeg me alleen af of er op deze merken wel eens korting zit? Normaal hou ik dit niet zo in de gaten omdat ik nooit bij de Ici Paris kom, maar bijv. 20% korting zou mooi meegenomen zijn op een bedrag van 40/50 euro.

Ze hebben soms een actie op alle make-up, maar dan moet je geduldig wachten. Volgensmij op het moment alleen op bepaalde dingen. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-15 15:17

Ik had gister ook gewoon een fullface met oogschaduw en een rode lip. Had zelfs hakken en een jurkje aan... Dus dat is raar

Celestial

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-15 15:20

Loose schreef:
Celestial schreef:

Ze hebben soms een actie op alle make-up, maar dan moet je geduldig wachten. Volgensmij op het moment alleen op bepaalde dingen. :)

Ah oke! Alle make-up is niet per se nodig, alleen Clarins is bijvoorbeeld ook prima, dan haal ik die gewoon. Fijn dat ik weet dat er wel acties op komen, dan abonneer ik me wel op de nieuwsbrief. Bedankt! :)

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-15 15:24

Emmaa_ schreef:
Ik had gister ook gewoon een fullface met oogschaduw en een rode lip. Had zelfs hakken en een jurkje aan... Dus dat is raar

Misschien was ie wel gewoon heel erg ongesteld. :') Maar ik hoor idd wel vaker dat soort ervaringen die (denk ik) over hem gaan.

adecuada

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-15 15:30

Gefeliciteerd Yonker! :D

De Bijenkorf is juist echt een van mijn favoriete winkels! :D
Ik ga juist liever naar de make-up counters in de Bijenkorf (MAC & Bobbi Brown) dan naar de counters in de Douglas. Mijn enige slechte ervaring die ik bij een MAC counter heb gehad is bij de Douglas in Rotterdam. Sindsdien ga ik alleen nog maar naar de Bijenkorf.

KIMMM___

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-15 16:23

Hi iedereen! Ik volg al een tijdje dit topic om inspiratie op te doen nav jullie aanraders. Ik heb een behoorlijke make-up collectie (oa Nars, MAC, Marc Jacobs, Too Faced, Urban Decay, Dior, Chanel , Illamasqua enz) en mijn goede voornemen voor 2015 is dan ook om alleen nog maar dingen te kopen die echt iets toevoegen aan mijn collectie (bijv toxic tale in februari).

Het lijkt me gezellig om hier af en toe mee te kletsen als jullie dat goed vinden.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-15 16:27

Tuurlijk :D
en zon stash vraagt natuurlijk om fotos ;)

KIMMM___

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-15 16:36

Suus___ schreef:
Tuurlijk :D
en zon stash vraagt natuurlijk om fotos ;)

Ik zal ze deze week even maken en uploaden! Als ik nog weet hoe je iets kan uploaden nadat ik jaren niks meer op het forum heb geplaatst, maar dat komt vast helemaal goed. Ik heb ook al erg mooie stashes voorbij zien komen. <3

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-15 18:47

Gefeliciteerd Yonker!! :D