[Centraal] Haar/haarverf deel 5

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

muntdrop

Re: Haar/haarverf deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-14 15:40

Woesj net uitgespoeld en ik ben tevreden. Het is donkerder maar niet zwart :). Morgen zal ik even een foto maken.

Heeft iemand hier ervaring met de krultangen van remmington?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-14 15:40

Haha ik dacht ook dat jij het was op die eerste foto _O- Vind jou zo'n knappe meid, kapsel wat je nu hebt staat je super en ik denk dat de foto ook erg mooi zal staan! :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-14 15:41

muntdrop schreef:
Woesj net uitgespoeld en ik ben tevreden. Het is donkerder maar niet zwart :). Morgen zal ik even een foto maken.

Heeft iemand hier ervaring met de krultangen van remmington?

Ik heb er zelf geen ervaring mee maar ik weet wel dat de halve wereld ze echt intens geweldig vindt haha. Ik krul mijn haar bijna nooit omdat ik van mezelf al vrij veel slag heb, dus voor mij is een goedkope van de Kruidvat ook wel goed genoeg.. Maar als je echt dagelijks je haar krult of in ieder geval erg vaak kan ik wel aanraden te investeren in een wat duurdere :j

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-14 15:51

Muntdrop: ben benieuwd! Staat je vast mooi :j

Emmaa_ de tweede foto bedoel je denk ik :+ de eerste ben ik wel haha (althans, de foto in link natuurlijk). Wat lief van je! Ik ga het denk ik maar gewoon doen, dat is de enige manier om er achter te komen :D Wel nog even wachten, want heb geen geld nu haha..

Ik heb ook geen ervaring met remmington krultangen, ik heb al eeuwen dezelfde van princess geloof ik.. (Waar ik overigens ook heel tevreden over ben, maar ik heb vrij simpel haar).

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-14 16:59

Gaaf kapsel Frummels, denk dat het je echt mooi zal staan!
Ik zit zelf ook heel erg te twijfelen om een deel van mijn haar te doneren dan dus ook voor zoiets korts te gaan. Maar ben ook bang dat het me helemaal niet staat. :')

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-14 17:09

Die rare knik valt reuze mee als je er een groot fluffy elastiek in doet. Je weet wel, van die ouderwetse lelijke pluizige dingen. Die zijn ook meteen vriendelijker voor je haar :j
Het proberen waard toch?

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-14 18:44

Dankje Spirit! Wat tof dat je je haar wilt doneren. Ik wilde dat ook, maar de kapper die dat voor dat zulk instanties doet zei dat mijn haar niet geschikt is (te dun en te weinig), heel jammer! :(
Heb je een foto van jezelf? :)

elkee, oh ja die dingen, die heb ik nog wel ergens haha. Slim!

Yasmijntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-14 18:47

@Spirit!

Ik heb mijn haar ook gedoneerd en binnenkort gaan mijn zusje en zus hetzelfde doen :)
Ik vond mij mijn korte haar niet staan, maar dat is ook zo weer aangegroeid toch?
En grote kans dat het jou wel mooi staat.

Plaats anders een fotootje!

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-14 19:15

Frummels dat gaat je erg goed staan hoor! vind je huidige kapsel al heel gaaf!

Ik heb een stijltang van de Kruidvat, hij was 4 euro, met personeelskorting 3,60. En met extra korting van 20% kwam ik op 2,90 ofzo. Ging nergens over :+

Ik heb echt een dipje qua haar, bleh! Ben het even zat hoe het nu is.
Ik had origineel middenblond, toen bruin geverfd, highlights gezet bij de kapper (kwam op 40 euro, prijzen in het topic zijn echt duur!), zelf nog met highlightspul het heel licht gemaakt (https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hph ... 1713_n.jpg), in oktober heb ik het iets donkerder geverfd maar ik wilde het echt donkerder (https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hph ... 8560_o.jpg)
5 weken geleden heb ik het zwart geverfd in een gekke bui, de week daarna was het heel mooi donkerbruin, tegen het zwarte aan, maar nu begint ie alweer te vervagen.

Dit was na de zwarte verf, jullie zien hoe erg mijn haar eraan toe was :')
https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hph ... 0797_n.jpg

Ik heb het sindsdien niet meer geverfd, wel 2 keer naar de kapper geweest en nu is het een stuk korter en gezonder. Links:
https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hph ... 6869_n.jpg

Ik wil iets heel anders, maar geen idee wat :') Wat vinden jullie het best bij me staan?

muntdrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-14 19:24

Ik vind donker eigenlijk wel heel leuk bij jou staan :)

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-14 19:24

Dankje MLL :) Ik ben het alleen altijd heel snel weer zat.. :o

Ik vind licht het mooiste staan bij jou, zoals ik het nu van de foto's kan beoordelen. :j Dan komt je gezicht mooier uit vind ik!

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-14 20:41

Frummels schreef:
Heb je een foto van jezelf? :)

Heb even snel een crappy foto gemaakt met vettig haar. _O- Had geen recente namelijk waar het los was.

http://i58.tinypic.com/242v5z6.jpg

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-14 23:09

Even advies gevraagd haha;
Ik heb van mezelf best wel dun, broos krullend haar, nu ben ik het langer aan het laten groeien, maar ik weet niet of ik er verder mee moet gaan of niet (of het überhaupt wel staat, want dit is het langste wat ik ooit heb gehad)
Maar zo ziet het er uit als ik een beetje mousse erin doe en het 'droogschud/opfluf':
Afbeelding

en zo ziet het eruit als ik er niks mee doe (hier zie je hoe dun het is), zo ziet het er ook vaak uit na 1 dag (alleen dan vetter):
Afbeelding

wat vinden jullie, proberen lengte te kweken of weer laagjes erin gooien?
:)

edit: beide een beetje rare foto's, maar ze geven het wel het beste weer :')

briitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-14 23:12

Ik heb me haar ook geverfd. Super leuk!! Ben er echt blij mee. Rode en kopere plukken er doorheen. Vooral in de zon, zie je het goed

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-14 19:55

Spirit: ik denk dat sleutelbeenlengte wel heel mooi zal staan bij jou! :j en dan heb je nog genoeg lengte over denk ik toch? :)

Max_en_Max: ik zou het zo laten! Vind het echt helemaal te gek! <3 Staat je echt geweldig!

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-14 20:05

Eens met frummels, super leuk haar heb je! :j

nardxash

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-14 20:29

Kunnen jullie mijn helpen ik heb morgen mondeling Nederlands maar een onderdeel is een sollicitatie gesprek wat moet i met mijn haar doen

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-14 20:31

Max_en_Max, ik heb weleens vaker met jou in een topic gezeten over haar geloof ik.. Ik vond wat je toen had echt heel erg leuk en vlot staan, zo kort zoals op je avatar! Heel gaaf! Dit staat je ook wel maar moet denk ik niet langer worden..

Nardxash, opsteken? Vind ik altijd wel netjes staan. :)

Donderdag afspraak staan voor de collageen behandeling van mijn haar.. Ben benieuwd. :)

nardxash

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-14 20:35

Captain schreef:
Max_en_Max, ik heb weleens vaker met jou in een topic gezeten over haar geloof ik.. Ik vond wat je toen had echt heel erg leuk en vlot staan, zo kort zoals op je avatar! Heel gaaf! Dit staat je ook wel maar moet denk ik niet langer worden..

Nardxash, opsteken? Vind ik altijd wel netjes staan. :)

Donderdag afspraak staan voor de collageen behandeling van mijn haar.. Ben benieuwd. :)

Je bedoelt dan denk ik in een knot kan ik doen zit zelf te twijfelen knot of staart

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-14 20:36

nardxash: ik zou een paardenstaart of een knot in doen :j

Captain: oh, wil je vertellen hoe het was? ik ben daar heel benieuwd naar. :)

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-14 20:36

ik denk dat Captain echt opsteken bedoelt met klemmetjes en speldjes en niet een knot/staart ? (correct me if i'm wrong)

nardxash

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-14 20:37

Dat zou wel kunnen wat ik vaak doe met een knot is een klem erin en schuifspeldjes ernaast

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-14 20:39

Ik weet niet hoe serieus het is, maar bij mijn toets 'solliciteren' had ik mijn haar volgens mij niet heel bijzonder, gewoon een zijscheiding met een lage knot in de nek. Er waren ook mensen die in spijkerbroek kwamen met een wit overhemd en dat werd ook prima gevonden. :j

Bij mijn echte sollicitatie was ik natuurlijk wel heel netjes gekleed. :D

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-14 20:45

Ja echt opsteken! :j
Ik zal het laten weten, geen idee wat ik er van kan verwachten maar zal het zien.. :P

Yasmijntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-14 20:46

Heeft IEMAND hét middel tegen acne? :)
Het is erg welkom, ik wil graag een fotoshoot, maar ik wil me ook wel graag zeker voelen.