Mijn favoriet blijft toch Guerlain Metéorites Perles

Ik moet komende tijd even zuinig aan doen, dus zolang er niks vervangen moet worden geen nieuwe spullen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Emmaa_ schreef:Wat voor producten je gaat gebruiken ligt er heel erg aan wat je graag wilt bereiken met het dragen van make-up. Jij geeft aan dat je er graag wat ouder uit wilt zien, dan zou ik beginnen met het egaliseren van je huid met een foundation. Kies er eentje die het beste bij jouw huidskleur past, dit kan je testen op de bovenkant van je hand. Deze kleur komt aardig overeen met die op je gezicht. Kies liever voor een lichte foundation dan een donkere, als je een tint te donker neemt kom je namelijk erg snel oranje over. Als je veel last hebt van puistjes, vlekjes of donkere kringen onder je ogen kan je nog een concealer aanbrengen. Dit is optioneel en echt een kwestie van smaak.
Als je foundation aan hebt gebracht kan je de hele boel afpoederen. Dit kan met een gekleurd poeder, of met een transparant poeder. Transparant poeder maakt je niet wit, het maakt je foundation alleen mat (zodat je niet de hele dag als een gek loopt te glimmen) en zorgt ervoor dat het blijft zitten. Ik zou zeker aanraden om een poeder te kopen als je met foundation aan de slag gaat. Bij poeder moet je een poederkwast kopen, je kan dit niet zoals foundation met je handen aanbrengen.
xNavatu schreef:Zo damn hoe kon ik die stash gisteren niet zien
Tof gedaan! Ik wilde ook zoiets voor mn daily dingen maar ik kon niets geschikts vinden.. Mooie stash ook!Welke YSL lipsticks zijn dat?
Lol, begin me (nu ik ze bij jou zie) af te vragen wat ik met sommige producten gedaan heb.. ik moet die oogschaduw basis van NYX ook ng ergens hebben en die catrice oogschaduw ook
Yvettee schreef:Laatst ging ik naar de Ici paris om parfum te kopen. Dus om geld uit te geven aan hun. (bedoel klanten moet je toch blij mee zijn)
Ik werd gewoon volkomen genegeerd en mensen die later dan mij binnen kwamen werden meteen geholpen. Dus ik heb maar even arrogant naar ze gekeken en ben de winkel uitgelopen om vervolgens 500 meter verder bij een warenhuis met Ici paris afdeling, waar normale mensen werken. Die me wel heel vriendelijk hebben geholpen.
*Kruipt weer terug in meeleesmodus*