Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

linoleum

Re: Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 13:51

Ik heb hem een tijdje best veel gebruikt. Maar nu in winter met drogere huid, accentueert hij de velletjes iets te veel. Misschien dat ik hem van het voorjaar weer meer ga gebruiken.
Mijn favoriet blijft toch Guerlain Metéorites Perles <3

Ik moet komende tijd even zuinig aan doen, dus zolang er niks vervangen moet worden geen nieuwe spullen :(

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 17:39

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 18:45

Zo damn hoe kon ik die stash gisteren niet zien _O-
Tof gedaan! Ik wilde ook zoiets voor mn daily dingen maar ik kon niets geschikts vinden.. Mooie stash ook! :D Welke YSL lipsticks zijn dat? :D

Lol, begin me (nu ik ze bij jou zie) af te vragen wat ik met sommige producten gedaan heb.. ik moet die oogschaduw basis van NYX ook ng ergens hebben en die catrice oogschaduw ook :+

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 23:55

Wat een schattige stash :D

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 00:37

Emmaa_ schreef:
Wat voor producten je gaat gebruiken ligt er heel erg aan wat je graag wilt bereiken met het dragen van make-up. Jij geeft aan dat je er graag wat ouder uit wilt zien, dan zou ik beginnen met het egaliseren van je huid met een foundation. Kies er eentje die het beste bij jouw huidskleur past, dit kan je testen op de bovenkant van je hand. Deze kleur komt aardig overeen met die op je gezicht. Kies liever voor een lichte foundation dan een donkere, als je een tint te donker neemt kom je namelijk erg snel oranje over. Als je veel last hebt van puistjes, vlekjes of donkere kringen onder je ogen kan je nog een concealer aanbrengen. Dit is optioneel en echt een kwestie van smaak.

Als je foundation aan hebt gebracht kan je de hele boel afpoederen. Dit kan met een gekleurd poeder, of met een transparant poeder. Transparant poeder maakt je niet wit, het maakt je foundation alleen mat (zodat je niet de hele dag als een gek loopt te glimmen) en zorgt ervoor dat het blijft zitten. Ik zou zeker aanraden om een poeder te kopen als je met foundation aan de slag gaat. Bij poeder moet je een poederkwast kopen, je kan dit niet zoals foundation met je handen aanbrengen.

De foundation kleur nooit op je hand uit testen :P Dat is een fout die door veel mensen word gemaakt. Je handen zijn namelijk nooit de zelfde kleur als je hoofd. Je hoort de foundation op je kaak lijn uit te proberen zodat je kunt zien dat de foundation zowel met je gezicht als met je hals matcht. Als je gezicht 1 tintje donkeder is dan je hals dan kun je het beste de kleur van je hals nemen omdat er anders te veel verschil in zit en het net lijkt of je foundation draagt om er bruiner uit te zien.

Hier is een duidelijk filmpje waar alles goed word uit gelegd:
http://www.youtube.com/watch?v=lNZ-snGlrMc

Poeder is niet aan te raden als je een droge huid hebt. Maar bij een normale of vette huid is dat wel een aanraden.

Blon_D, mooie collectie heb je. Klein maar leuke producten zitten er tussen! Mijn collectie is ook niet zo groot meer omdat ik alles wat uitgezocht heb.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 00:42

Ik heb een vrij droge huid maar gebruik wel poeder.. Anders krijgen we echt een shine bright like a diamond verhaal op mijn hoofd, puur en alleen al door mijn foundation en concealer. Denk dat het een persoonlijke smaak is, ik poeder de boel graag af maar snap dat meiden met een drogere huid die niet per sé willen.

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 00:49

Dan heb je een gecombineerde huid. Dus een huid die droog is maar snel vet word. Dat heb ik ook, lastige combinatie is dat.. Als je echt een droge huid hebt dan is poeder geen aanrader. Je huid gaat dan ook niet glimmen dus dan is het ook niet echt nodig.

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 08:57

Emmaa, ik heb die Rimmel apocalips eens even opgezocht nav je post :)
Zijn ze erg glossy of valt dat mee?

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 10:00

xNavatu schreef:
Zo damn hoe kon ik die stash gisteren niet zien _O-
Tof gedaan! Ik wilde ook zoiets voor mn daily dingen maar ik kon niets geschikts vinden.. Mooie stash ook! :D Welke YSL lipsticks zijn dat? :D

Lol, begin me (nu ik ze bij jou zie) af te vragen wat ik met sommige producten gedaan heb.. ik moet die oogschaduw basis van NYX ook ng ergens hebben en die catrice oogschaduw ook :+

YSL violet incognito en private nude ;)

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 16:16

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 16:22

oef, lastig... heel veel succes!! ken het probleem, hier school die mij wil buitensluiten examens wegens hoge absentie (en ook door doktoren bevestigd dat ik gewoon niks aan kan doen dat ik zo veel ziek ben)

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 16:27

Ik voel me gewoon ronduit beledigd ! Ik mag niet meedoen vanwege letsels, maar anderen die 3/4 onwettig afwezig zijn mogen wel alles. Ik dacht dat voortrekken niet mocht.
Ik ben zo kwaad momenteel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 17:50

Corelli schreef:
Emmaa, ik heb die Rimmel apocalips eens even opgezocht nav je post :)
Zijn ze erg glossy of valt dat mee?

Aan het begin zijn ze vrij glossy, maar vooral Celestial droogt erg mat op :j Vind het zelf erg mooi! En leuk :D

Sharmila

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-14 11:46

Mijn man is zoooo lief!!!! Hij werkt in Engeland en in het weekend is hij thuis. Voor een paar maanden maar hoor. Maar hij kwam gister thuis en heeft hij gewoon de naked 3 en wat potten bareminerals original meegenomen!!! Jeeeee

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-14 13:22

Die zou ik maar eens goed verwennen als ik van jou was :D

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-14 13:23

Leuke man heb jij zeg! :D

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-14 14:33

Paar meter van Douglas met Mac counter.... Viva I glam... Kopen of niet....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-14 15:12

JA Gien! Doen :D Het is zo'n mooi kleurtje <3

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-14 16:28

Oeeeh ik heb van de Ici een 5 euro kortingsbon gekregen omdat ik in Maart jarig ben. En ik vraag allemaal ici bonnen, komt dat even goed uit!! :D

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-14 16:48

Niet gedaan.... Wat een verschrikkelijke service

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-14 16:49

Ook van die arrogante tuthola's die daar werken? :')

Ik voel me dan altijd heel klein als zulke mensen mij helpen bij de ici of waar dan ook.

Yvettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-14 16:54

Laatst ging ik naar de Ici paris om parfum te kopen. Dus om geld uit te geven aan hun. (bedoel klanten moet je toch blij mee zijn)
Ik werd gewoon volkomen genegeerd en mensen die later dan mij binnen kwamen werden meteen geholpen. Dus ik heb maar even arrogant naar ze gekeken en ben de winkel uitgelopen om vervolgens 500 meter verder bij een warenhuis met Ici paris afdeling, waar normale mensen werken. Die me wel heel vriendelijk hebben geholpen.

*Kruipt weer terug in meeleesmodus*

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-14 16:56

Yvettee schreef:
Laatst ging ik naar de Ici paris om parfum te kopen. Dus om geld uit te geven aan hun. (bedoel klanten moet je toch blij mee zijn)
Ik werd gewoon volkomen genegeerd en mensen die later dan mij binnen kwamen werden meteen geholpen. Dus ik heb maar even arrogant naar ze gekeken en ben de winkel uitgelopen om vervolgens 500 meter verder bij een warenhuis met Ici paris afdeling, waar normale mensen werken. Die me wel heel vriendelijk hebben geholpen.

*Kruipt weer terug in meeleesmodus*

Herkenbaar heb toen maar zelfbediening gedaan vonden ze niet leuk

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-14 16:56

Wat ontzettend slecht!
Heb dat nog nooit echt meegemaakt.

Zit sinds 2 maand ongeveer hier een Ici, echt superaardige en behulpzame verkoopsters daar. Nemen uitgebreid tijd voor je en doen ook graag wat extra's. Helpt bij mij heel goed, ga dan veel sneller weer terug.

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-14 16:57

Ja ik word daar altijd wel een beetje onzeker van :')
Van die vrouwen die echt op je neerkijken. bah.