Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Stormpiej schreef:Heeyy toevallig ook nog iemand hierzo met een Wenkbrauw piercing ?? Ik heb er een 3 jaar geleden laten zetten en nog nooit ontstekingen mee gehad En wat zijn jullie ervaringen met wenkbrauwpiercings¿
SuperQuinta schreef:![]()
precies de reden waarom ik hem daar niet heb...![]()
misschien als ik het zou durven... neej durf ik nie...
madrieka schreef:fijn voor je ik zei toch dat het mee zou vallen !
heb je een staafje of een ringetje?
Saffier schreef:Okj... Gelukkig dat het je mee viel..... Maare hoe zit dat dan precies?? (heb je een link naar en plaatje ofzow??)
madrieka schreef:xxsweet:hoe is het nu nog steeds geen last?![]()
ik hoop het niet!heb je trouwens een vriend?en wat vond die ervan?
ik had geen een avond rust meer als je begrijpt wat ik bedoel?![]()
groetjes yvonne
Citaat:Ik heb nergens last van!Vandaag alweer 15 km gefietst en dacht dat het erg tegen zou vallen maar heb niks gevoeld maar ik zat ook wat anders op het zadel
Ik heb een vriend ja, maar die heeft de piercing nog niet gezien.. Hij vindt het nu al vet gaaf en kan niet wachten om me te zien
Tis maar afwachten of het daar beneden dan ook rustig is qua pijn als je eraan gaat zitten, hoop het wel![]()
En ik denk dat mijn vriend er ook niet vanaf kan blijven hahaHij heeft het er steeds over
Stormpiej schreef:@ dollie83 heb jij altijd een recht of een krom staafje ingehad dan want je hoort ook heel vaak dat een recht staafje er heel makkelijk uitgroeid
Klijn schreef:Ik heb bijna een jaar nu een wenkbrauwpiercing! Ik vind het eigenlijk helemaal geen aso-uitstraling geven, maar goed dat ligt ook per persoon verschillend natuurlijk. Ik heb het kleinste formaat en vaak valt mijn haar eroverheen, hij is dus niet nadrukkelijk aanwezig.
ik moet helaas nog wel regelmatig met soda spoelen tegen ontstekingen.. kan het dan trouwens ook zijn dat ik allergische ben voor chirurgisch staal?
Klijn schreef:mmm maar dan haal ik hem liever uit.. dat vind ik erg lelijk
Klijn schreef:mmm maar dan haal ik hem liever uit.. dat vind ik erg lelijk