Jacquelinee_ schreef:Hier 23 september gestart met saxenda en ondertussen 12 kg kwijt, zit nu op 27% van mijn doel wat ik eraf wil. Totaal 11% lichaamsgewicht kwijt nu.
Maar nu zat ik gister in dubio, ik was totaal niet fit, algehele malaise+koorts en zat ik te twijfelen wel of niet spuiten. Uiteindelijk besloten om niet te spuiten gezien ik geen eetlust had en ik het wel belangrijk vind dat er wat aan voeding binnen komt. Dus wilde met het spuiten niet veroorzaken dat ik nog minder eetlust had.
Vanmorgen weer iets fitter(ook geen koorts meer), maar honger! Niet normaal, mijn buik ging zo te keer, ze heftig had ik nog nooit gehad, ook niet voordat ik met saxenda begon. Vanmorgen wel weer gespoten en ook ontbeten, daarna een heel weeeig gevoel in mn buik. Heel lang blijven hangen, uiteindelijk tegen 2 uur geluncht, eiwitrijk, want ik vond dat er toch iets in moest. Maar sinds dien ook echt nog last van een heel naar gevoel in mn buik en t gevoel alsof ik moet gaan overgeven maar dat er niks komt..
Nooit gehad deze klachten (geen bijwerkingen van de saxenda).. zou dat kunnen komen van 1 dag niet spuiten? Of toch eerder nog gewoon niet helemaal fit waardoor mijn buik nog van streek is?
En waar doe ik de volgende keer goed aan, wel of niet spuiten?
Waarschijnlijk doordat je niet helemaal fit was. Ik zou zoveel mogelijk je wekelijkse ritme aanhouden.